tarayıcıda mı oluyor bu sorun?
birkaç defa tarayıcı bende kendini kapatmıştı ama dün 2 pencerede birden dizi açtım. İkisi de yüklenirken 1. pencereden açtım izledim sorun da olmadı. Tabi tarayıcı belleği E: de benim. Sende orjinal ise C: hafızası yetmemişse reset atmış olabilir