19. kattan düştü birşey olmadı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
19. kattan düştü birşey olmadı
ABD’nin Boston kentinde şanslı bir ev kedisi tam 19. kattan düştüğü halde sadece küçük bir çizikle sağ salim kurtulmayı başardı.
BBC’nin haberine göre, "Şeker" adlı beyaz ev kedisi, dışarıyı seyretmek üzere tırmandığı küçük pencerede tutunamayarak tam 60 metre yükseklikten yere düştü.

Hayvan kurtarma ekipleri tarafından derhal bakım merkezine götürülen "Şeker"de bir iki küçük çizik dışında hiçbir kırılma ya da organ hasarı meydana gelmediği ortaya çıktı.

Uzmanlar bu yükseklikten düşen kedilerin uçan bir sincap gibi bacaklarını açarak düştüğünü belirtiyor. "Şeker"in de bu tür bir düşüş mucizesi gerçekleştirdiği sanılıyor. kaynak : samanyoluhaber
 


Astrosman

Astrosman

Üye
Kediyi ALLAH korumuş....
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
öldürmeyen Allah öldürmüyo
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Uzmanlar bu yükseklikten düşen kedilerin uçan bir sincap gibi bacaklarını açarak düştüğünü belirtiyor. "Şeker"in de bu tür bir düşüş mucizesi gerçekleştirdiği sanılıyor
Son derece yanılıyorlar, bahsettikleri sincaplar planör uçuşu yapan cinslerdir ve kediler bunu asla yapamazlar...
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe
spy ghost

spy ghost

Üye
Kediler alçaktan düşerse çok zarar görür bunun aksine böyle yüksek bir kattan düşünce bacakları açar ve bedenini tam bir poaraşüt gibi kullanır nasıl uçak alçaktayken atlasanız paraşütü açmaya zaman olmaz ve çakılacaksanız kedilerde de aynı sistem geçerli
 
  • Beğen
Tepkiler: lolaman
lolaman

lolaman

Üye
Kediler alçaktan düşerse çok zarar görür bunun aksine böyle yüksek bir kattan düşünce bacakları açar ve bedenini tam bir poaraşüt gibi kullanır nasıl uçak alçaktayken atlasanız paraşütü açmaya zaman olmaz ve çakılacaksanız kedilerde de aynı sistem geçerli
Katılıyorum arkadaşa eğer 30 metre den aşağı düşerse ölüyormuş ama daha fazlasından ölmüyormuş..
 
  • Beğen
Tepkiler: spy ghost
Sofya-

Sofya-

Üye
ben olsam çoktan cıvıgım cıkmış parçalarım ayrılmıştı şans işte.
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR ve L-LumieRe
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
60 metre.......
demekki yeteneği var :d:
yarın bir haber daha gelir.
kedi zevk için camdan atlıyor :d: :haha:
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR ve spy ghost
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt