CryDaqqeR
Üye
elimde bi n70 olsaydı senin için denerdim ama bi 6600 var ona kurdum az önce freemem programından boşalt kısmından %30 u seçtim gereksiz uygulamalar kapanacak dedi tamam dedim sonra oyunu açtım tek kişilik seçeneğini seçtim yükleniyor ekranı geldi ardından bir menü daha çıktı oradan yeni oyun seçeneğini seçtim haritalar geldi haritayı seçtim ve oyun açıldı gayet güzel çalışıyor
eğer bu anlattığım adımları uyguladıysan sana yardımcı olamıyacağım üzgünüm 
eğer bu anlattığım adımları uyguladıysan sana yardımcı olamıyacağım üzgünüm 

Çok uzun zamandır senden isteyecektim ama çekiniyordum. 
yanılmıyorsam 40mb tı ama çince diye silmişmiştim 