Zombi 3D Büyük Şehir

Sponsorlu Bağlantılar

CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
    Konu Sahibi
elimde bi n70 olsaydı senin için denerdim ama bi 6600 var ona kurdum az önce freemem programından boşalt kısmından %30 u seçtim gereksiz uygulamalar kapanacak dedi tamam dedim sonra oyunu açtım tek kişilik seçeneğini seçtim yükleniyor ekranı geldi ardından bir menü daha çıktı oradan yeni oyun seçeneğini seçtim haritalar geldi haritayı seçtim ve oyun açıldı gayet güzel çalışıyor :hmmm eğer bu anlattığım adımları uyguladıysan sana yardımcı olamıyacağım üzgünüm :)
 


AZİZ1907.

Üye
elimde bi n70 olsaydı senin için denerdim ama bi 6600 var ona kurdum az önce freemem programından boşalt kısmından %30 u seçtim gereksiz uygulamalar kapanacak dedi tamam dedim sonra oyunu açtım tek kişilik seçeneğini seçtim yükleniyor ekranı geldi ardından bir menü daha çıktı oradan yeni oyun seçeneğini seçtim haritalar geldi haritayı seçtim ve oyun açıldı gayet güzel çalışıyor :hmmm eğer bu anlattığım adımları uyguladıysan sana yardımcı olamıyacağım üzgünüm :)

dediklerini uyguladım fakat gene olmadı yinede yardımcı olduğun için TEŞEKKÜR EDERIM
 
NewSoldier

NewSoldier

Üye
Oyun silinmiş link yenilersiniz sevinirim
 
yunus5055

yunus5055

Üye
Oyunu yükledim ama pek hoşuma gitmedi :/ .. Grafik olayını filan geçtimde yani Oyunun bölüm ve platform düzeni olayında eksikleri var ... Daha ilk bölümden çok güçlü canavarlar çıkıyo karşına .. Biraz orantılı olsun ... Oyunun adı zombi avı uçan yaratıklar var ne alaka :) ... Bide ölünce otomatik yeniden başlasın ... Yeni oyun kurduruyoz sürekli sürekli ... Ayarlanabilecek şeyler olduğu için söyledim bunları yanlış anlaşılmasın ...

----------Eklendi @ 09:38:19 ---------- Yazıldı @ 09:33:14 ----------

Bide yani zombi bu ölmüş insanların dirilmıs formu bu noktaya dikkat çekiyorum .. Zombi köpekde olurda yani biraz hayal gücü zorlanmış :) .. Ve zombiler nasıl ateş etmemeli adamı yakalamaya çalışmayı .. Benim bildiğim Zombi oyunu budur yani :) .. Ufak ayarlamalarla oyun çok daha keyifli hale gelebilir .. CNR arkadaşımıza duyurulur .. :)
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
    Konu Sahibi
Oyunu yükledim ama pek hoşuma gitmedi :/ .. Grafik olayını filan geçtimde yani Oyunun bölüm ve platform düzeni olayında eksikleri var ... Daha ilk bölümden çok güçlü canavarlar çıkıyo karşına .. Biraz orantılı olsun ... Oyunun adı zombi avı uçan yaratıklar var ne alaka :) ... Bide ölünce otomatik yeniden başlasın ... Yeni oyun kurduruyoz sürekli sürekli ... Ayarlanabilecek şeyler olduğu için söyledim bunları yanlış anlaşılmasın ...

----------Eklendi @ 09:38:19 ---------- Yazıldı @ 09:33:14 ----------

Bide yani zombi bu ölmüş insanların dirilmıs formu bu noktaya dikkat çekiyorum .. Zombi köpekde olurda yani biraz hayal gücü zorlanmış :) .. Ve zombiler nasıl ateş etmemeli adamı yakalamaya çalışmayı .. Benim bildiğim Zombi oyunu budur yani :) .. Ufak ayarlamalarla oyun çok daha keyifli hale gelebilir .. CNR arkadaşımıza duyurulur .. :)


öncelikle bu güzel eleştriler için sana teşekkür ediyorum konunun açılış tarihine bakarsak zaten oyunun miladının dolmuş olduğunu anlayabiliriz o günler için tartışmasız en iyi oyunlardandı hemde yapımcısı aramızdan birisi şu aralar bu işlerle uğraşmıyor ya da ben bilmiyorum her neyse sanırım isteklerin için biraz geç kaldın sana başka yapımcılardan yeni yapımları öneririz
 
dr_jones12

dr_jones12

Üye
sevgili caner senin bu oyunlarını uzun zamandan beri bilen biri olarak bir dönem bende merak salmıştım ama becerememiştim :D Çok uzun zamandır senden isteyecektim ama çekiniyordum. :D Zahmet olmasa bir tane de Duke Nukem oyunu hazırlayabilir misin? Bende Doom Nukem isimli bir oyun vardı 9 levelli bir duke nukem oyunu idi. Doom II nin duke ye çevrilmiş versiyonuydu. Şöyle pc deki duke nukem gibi uzun soluklu bir oyun hazırlayabilir misin? Gerekirse ben sana dosyayı atarım direk onun üzerinden editlersin. Pc deki duke nukem textureleri de vardı ben de ama bir türlü onları kullanamıyordum. Gerek kalmadı hallettim ben :)
 
yunus5055

yunus5055

Üye
Önerilerinizi bekliyorum ... yapımcılarından bi kaç oyun isteğimde var zaten ... Iletişime geçebilirsek çok iyi olur ...
 
TuğruL-_-

TuğruL-_-

Üye
Gerçekten mükkemmel bir oyun.Teşekkürler :oke:
 
NewSoldier

NewSoldier

Üye
eywallah ustam ellerin det görmesin:tşk:
şu 7 dayin versiyonunu şanş eseri bulmuştum ama salaklık edip silmiştim :( yanılmıyorsam 40mb tı ama çince diye silmişmiştim :(:(:( şimdi onu bile bulamıyorum varsa eğer D: iyi olurdu
 
dr_jones12

dr_jones12

Üye
caner ben iki günde bir harita yapabiliyorum ama sıkıyor beni bir yerden sonra. Aynı şeyleri farklı şekilde dizmek gibi. Yani aynı kaplamalar aynı yaratıkları ve aynı silahları her haritada farklı şekilde yerleştirmek. Senden ricam dosyaları ben göndersem şöyle bir iki harita değil de kapsamlı (en az 10 level) bir Duke Nukem oyunu hazırlayabilir misin?
 
melo_sedo

melo_sedo

Üye
caner kardes ben tasarladım diyorsunda tamam eline sağlık ama bu editlediğin oyunlar markus doom şirketinin oyunları değilmi? Eskiden pc'de olan ilk oyunlardan.yani sanıyorumki oyunları sıfırdan yapmadın.? Öyle değilmi?
 

bedavamekan

Üye
zip şifresi ne :)
 
taner6776

taner6776

Üye
link verin.
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
    Konu Sahibi
program ve oyunun linki yenilenmiştir.
 


Üst Alt