Nokia Suite ve Nokia Software Updater Güncellendi (10.03.2012)

Sponsorlu Bağlantılar

Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nokia Suite ve Nokia Software Updater Güncellendi (10.03.2012)
Nokia Software Updater 3.0.605 sürümünden 3.0.655 sürümüne resmi olarak güncellendi. Güncellemeyi edinmek için programı açmanız yeterlidir.



Nokia Suite 3.3.86 ise sürümünden 3.3.90 Beta sürümüne güncellendi. Güncellemeyi edinmek için:


Son olarak Nokia Suite Beta'daki yeniliklere göz atacak olursak:
- Update your Symbian^3 or Symbian Anna phone with the Nokia Belle software
- Important fixes in device software updates (Nokia 500)
- Have a growing collection of Nokia Store apps, games, and themes at your fingertips
- View all the messages you’ve received and sent in groups of their own
- Get improvements to the support of proxy servers
- Gain the reliability with a number of important error corrections



 
  • Beğen
Tepkiler: 'Sefer, n000k, Cihanî Sultan ve 1 kişi daha


S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Fp1 ' in habercisi olabilir mi ?
 
Asteroid9

Asteroid9

Üye
inşallah :)
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
bekleyip görücez
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
her nokia suite güncellemesi ardından güncelleme beklentisine giriyoruz alışkanlık oldu artık :)
 

Uqur5445

Üye
ins.oda gelir
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
sabah bununla ilgili bir konu açılmıştı bu konuylamı degiştirildi
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan

altannemre

Üye
Fp1 gibi bizede çıksa olmazmıydı sanki şimdi işin yoksa para topla yeni tel al
 
cardanadam

cardanadam

Üye
sabah bununla ilgili bir konu açılmıştı bu konuylamı degiştirildi

evet ben açmıştım http://www.maxicep.com/symbian-3-yazilim-destek/arkadaslar-yeni-suite-cikmis-galba-3-3-90-a-614377.html#post4455294
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
şimdi bombayı patlatayım bari arkadaslar aslında nasıl belle için kullandıgımız süite güncellemesi çıktıysa bu güncellemede carla için ha ha haydiiii
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
fp1 bize gelmez bence..bizim cihazlar artık milad oluyor yavaştan :) 603-700-701lere çalışıyor nokia
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Bizim cihazlar için son güncelleme Belle idi artık üstü gelmez arada hata düzeltme vs için ufak güncellemeler gelir ama, gerçeği kabul etmeye başlasak iyi olur bence.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
bu arada nokia suiltte gücelleme yok :D
 
slant1111

slant1111

Üye
Beyler [h=2]Nokia C7 DustoJniK CFW yi nasıl flashlayacağım biraz bilgi verirmisiniz yeni konu açmayayım[/h]
 
metyuu

metyuu

Üye
Nokia suite in bu sürümü hatalı galiba ben indirdim kurdum mağaza için internete bağlanmıyor. internet bağlantınızı kontrol edin diyor. sildim tekrar eskisini yükledim
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
gene en azından 1 senesi var gibi görünüyor..o zamana kadar kaçımız bu cihazları kullanırız orası muamma

Ne 1 senesi ya haberleri takip edin biraz . 2.nesiller için bu yılın 2.çeyreğinde çıkacak . 1.nesiller için lite sürümü en geç 3.çeyrek gelecek.
 
benighted

benighted

Üye
aynen arkadaşlar suitte güncelleme gözükmüyordu ben de ekte verileni indirdim kurdum bu sefer de bağlantı hatası veriyor bilginize arkadaşlar.
 


Üst Alt