arkadaşlar c7 den bu saat nefret ettım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
dekor67

dekor67

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar c7 den bu saat nefret ettım
arkadaslar ben zamanında 800 tl verıpte bırtane c7 aldım nokia dan şasmam dedım bugune kadar çewreme hep nokia tavsiye ettım ama bundan sonra asla aldgmda teld PR 1.2 vardı anna dedik gunlerce bekledık ha geldı ha gelecek derken geldı berbat bışey olarak geldı aradan 2 3 ay geçtı belle yı beklemeye koyulduk yenı bır deneyım dedıler telı yeni almış gıbı oldum dediler andiroid e kafa tutar dediler geldi gorduk bırsuru eksıgıyle geldı ama zoruma gıden şu oldu arkadaşta samsung s800 var pıyasada 200 250 tl en temizı bende d c7 var akkıllı telefon ben telıme yani c7 bıtane film attım formatı (avi) açtımı dige sorarsanız açtı ama SES DESTEKLEMİYOR uyarısı verdı arkadaş dedikı ben atayım tele bak nasıl acıcak bende dedimkı olum dalgamı geçiyon benimkı açmazsa seninkı hıc açmaz tneyse attık vıdeo yu ve ben şok oldum açtı tel samsung s8000 ne andiroid ne bada anlıcagız adamlar ısı coktan çozmuş yani biz d 2 bin tl lik nokia olsada adamın 200 TL lik samsung yarişamıyor demeyin 1 video yuzunden bukadar suçlamaya ne gerek var benim elimdeki tel boru deil NOKİA C7 VEYA N8 ne farkeder ama adamın elindeki samsung s8000 ya zoruma gitti
 
  • Beğen
Tepkiler: mmb7982


adanalı1

adanalı1

Üye
c7de eksik çok.ama realplayer,in ses codECK i olacaktı sanírim.bende n8 var.catır c atır izliyorum.sesde süpER.samsung a aldanma kardes.yerine göre o Fİrmada yapmış ama.nokıa bir bASKA.
 
slant1111

slant1111

Üye
şu video sorununa çözüm bulmaları lazım.n73 ten beri şu ses kodeği sorunu falan var.içlerinden biri çıkıp şu sorunları halledelim demiyorlar.nokia yı arasan he diyip geçecekler başka bişe yapmayacaklar.güncellemeler konusunda hiçbişe demiyorum dersem kötü olacak :)

----------Eklendi @ 00:42:18 ---------- Yazıldı @ 00:40:47 ----------

c7de eksik çok.ama realplayer,in ses codECK i olacaktı sanírim.bende n8 var.catır c atır izliyorum.sesde süpER.samsung a aldanma kardes.yerine göre o Fİrmada yapmış ama.nokıa bir bASKA.

n8 kodeklernin hepsi c7 de var.
 
  • Beğen
Tepkiler: uribaju ve n000k

seyyid00

Üye
Aynen kardeşim bende C6-01 aldım mutluydum arkadaşın t20 si var uygulama olarak hertürlü üstün benden ondaki HD oyun sayısı bendeki normal oyun sayısı :(
 
_ardaa

_ardaa

Üye
sen belle'yi downgrade yap anna'ya geç sonra istediğin filmi at telefona istediğinle yarış, belle de video sorunu var çıktığından bu yana her yerde yazıyoruz hiç mi konulara bakmıyorsunuz.
 
slant1111

slant1111

Üye
sen belle'yi downgrade yap anna'ya geç sonra istediğin filmi at telefona istediğinle yarış, belle de video sorunu var çıktığından bu yana her yerde yazıyoruz hiç mi konulara bakmıyorsunuz.

arkadaş kodekten bahsedyor flv den değil.
 
_ardaa

_ardaa

Üye
belle de video sorunu var dedim zaten flv demedim, avi lerde de sorun var.
 

tayrebaz

Üye
bu belle neymis yaw herkesin telini belledi yorumlarin cogu belle yukledigi icin bin pisman
 
n000k

n000k

Üye
sen belle'yi downgrade yap anna'ya geç sonra istediğin filmi at telefona istediğinle yarış, belle de video sorunu var çıktığından bu yana her yerde yazıyoruz hiç mi konulara bakmıyorsunuz.
ne iş?? video izlemek için kalkıp downgrade mi yapalım?? yayınlıcaksa adam gibi güncelleme yayınlasın nokia.. ben annada ikende izleyemiyordum avi, flv...
 
  • Beğen
Tepkiler: bymodifieci ve mmb7982
_ardaa

_ardaa

Üye
ne iş?? video izlemek için kalkıp downgrade mi yapalım?? yayınlıcaksa adam gibi güncelleme yayınlasın nokia.. ben annada ikende izleyemiyordum avi, flv...
bende anna varken izleyemedigim video yoktu flv yi saymıyorum 1000 taneden 1 tane acmazdı en fazla ama avi %95ini acardı hic video sorunu yasamamıştım belleye guncelleyene kadar.
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
n000k

n000k

Üye
işte onu diyorum adam gibi güncelleme çıkarsın nokia!!
 
mmb7982

mmb7982

Üye
arkadaş doğru ve yerinde bir eleştiri yapmış.ne bu nokia çığırtkanlığı, savunuculuğu anlamıyorum ben arkadaş yaaa.varsa bi sorun elbetteki yazıcak he çaresi olupta yapamıyosa o da başka birşey.dersinki kardeşim al sana link hallet.böyle bişiy yoksa savunmanın ne alemi var?

tamam nokiadır en sağlamdır en estetiğidir ama hepsi tartışılabilir.hemen celallenmeyi savumayı gerektirecek bir durum yok.en kötü nolur mod arkadaşlar konuyu kapatır olay biter.bu tip konularda yorum yapılsın bence savunma değil.birileri savundukça benimde eleştiresim geliyor...

arkadaşın yazdıklarından nesi yalan? bende c7 kullanıyorum 839 tl verdim bilmezmiydim samsung almayı niye gidip nokia aldım?bi hata ettim güvendim.hem forumdan arkadaşlar hem nokia demedimi anna gelcek sorunlar biticek geldi geldide noldu Allah aşkına?
hadi belle yolda bak gelsin cihazlar ne olacak görün...geldi de noldu?bu kadar uğraşlar cfw ler mod lar widgetlar olmasa kim kullanır bu belleyi?derdim android mandroid değil hele samsung hiç değil.samsung almasıda bilinir.ama kardeşim bi yanlış bi düzensizlik bi eksiklik varsa söylenecek eleştirilecek.eleştirilmezse sorun düzelmez aslında eleştirilidide ne düzeldi şimdiye kadar?hep bir eksiklik hep bi hata hep beklenti şu çeyrekte şu gelecek ama önce şu modellere gelecek vb.
Allah cfw yapan arkadaşlardan razı olsun yoksa 1 dk kullanmam ne nokiayı ne belleyi.bir sene daha götürsün yeter bana.
neyse uzun oldu ama kızmaca yok hepimiz nokiayaya para kazandıranlarız hiç birimizin bundan karı yok mevzuya bu açıdan bakın savunmacı arkadaşlar...ve en güzel en eksiksiz şekilde kullanım istemek en büyük hakkımız. buda konu açanları eleştirerek değil birazda nokiayı eleştirerek yapılabilir.
saygılar
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
eç038

eç038

Üye
kardeş sonuna kadar hak veriyorum.. bana da 5800 için aynı şeyleri söylediler.. piyasada onun fiyatında onun kalitesinde telefon yok dediler.. nerden aldım diye kafamı duvarlara vuruyorum.. nokia bitmiş!!
 
serinaga

serinaga

Üye
AKILLI tel. konusunda daha çok fırın ekmek yemesi gerek Nokia'nın arkdaşlar vesselam ...
 
  • Beğen
Tepkiler: mmb7982
n000k

n000k

Üye
fırın ekmek değilde.. biraz daha gerçekten çok kullanılan özellikleri düzenlese ve güncellemeleri ona göre çıkarsa nolur sanki?? her güncelleme geldiğinde saçma sapan sorunlar doğuyor.. misal yani en öenmlisi doğru düzgün video codeci desteklemiyor.. hadi geçtim internette videoları izlemeyi, tele pc ilen attığın videoları izleyemiyorsun!!izleyenlere de şanslı sayıyorum artık çünkü bu benim 2. N8 im. ilkindede izleyemiyordum vmw ve mp4 formatı dışındaki videoları.. buda benim şansızlığım herhalde 2 telde de!!!!
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
nokia sadece symbıan isletım sistemıyle ugraşmıyorkı maego'su var wp'sı var hepsıne sıfır bır yazılım yapmak kolay degıl elbet sorunları'da oluyor olacaktır.ama android sistemı oyle degıl hazır bır sistem diger şırketlerde bunu alıp kendı tellerıne adapte edıyorlar.1'e karşı bilmem kaç şırket
 
dekor67

dekor67

Üye
    Konu Sahibi
sen belle'yi downgrade yap anna'ya geç sonra istediğin filmi at telefona istediğinle yarış, belle de video sorunu var çıktığından bu yana her yerde yazıyoruz hiç mi konulara bakmıyorsunuz.

yanılıyosun arda kardeş kurtuluş abinın verdıgı yamayla belleye anna video playerı yukledım sonuç aynı
 
_ardaa

_ardaa

Üye
yanılıyosun arda kardeş kurtuluş abinın verdıgı yamayla belleye anna video playerı yukledım sonuç aynı

O işe yaramıyor ben belle ilk çıktığında video sorununu farkettim çözüm aramaya koyuldum ama nafile bulamadım belle çıktıktan 2 gün sonra falan anna video player'ını yükledim belle'ye işe yaramadı hatta o zaman konulara da yazmıştım ama pek kimse dikkate almamış, sorun belle ile başladı yani anna ve öncesinde hiç sorun yoktu.
 
dekor67

dekor67

Üye
    Konu Sahibi
ç7 annaya nasıl doncez soyle d bilelim
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Sitede konuları var önce downgrade yapacaksın iskandinav ile sonra anna flashlayacaksın, teamviewer ile yardımcı olan arkadaşlar da var konulara bak.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt