dekor67
Üye
arkadaşlar c7 den bu saat nefret ettım
arkadaslar ben zamanında 800 tl verıpte bırtane c7 aldım nokia dan şasmam dedım bugune kadar çewreme hep nokia tavsiye ettım ama bundan sonra asla aldgmda teld PR 1.2 vardı anna dedik gunlerce bekledık ha geldı ha gelecek derken geldı berbat bışey olarak geldı aradan 2 3 ay geçtı belle yı beklemeye koyulduk yenı bır deneyım dedıler telı yeni almış gıbı oldum dediler andiroid e kafa tutar dediler geldi gorduk bırsuru eksıgıyle geldı ama zoruma gıden şu oldu arkadaşta samsung s800 var pıyasada 200 250 tl en temizı bende d c7 var akkıllı telefon ben telıme yani c7 bıtane film attım formatı (avi) açtımı dige sorarsanız açtı ama SES DESTEKLEMİYOR uyarısı verdı arkadaş dedikı ben atayım tele bak nasıl acıcak bende dedimkı olum dalgamı geçiyon benimkı açmazsa seninkı hıc açmaz tneyse attık vıdeo yu ve ben şok oldum açtı tel samsung s8000 ne andiroid ne bada anlıcagız adamlar ısı coktan çozmuş yani biz d 2 bin tl lik nokia olsada adamın 200 TL lik samsung yarişamıyor demeyin 1 video yuzunden bukadar suçlamaya ne gerek var benim elimdeki tel boru deil NOKİA C7 VEYA N8 ne farkeder ama adamın elindeki samsung s8000 ya zoruma gitti


