Peocawe
Üye
Turkcell T20 CWM4 Nasıl Kurarım ? İçeride Anlatımı.
Bu anlattıklarımı "Windows 7" de denedim arkadaşlar. "xp" de nasıl sonuç verir bilemiyorum.
Turkcell T20 de stock rom dışında ki romlar bildiğimiz gibi cwm4 ile yükleniyor. Romdan ziyade yüklemesinde sıkıntı çektiğimiz asıl nokta cwm4 ü kurmaktır.
Buradan dosyalarımızı indiriyoruz;
*İlk önce telefonu tamamen kapatıp ses kısma + power tuşuna 10 saniye basılı tutalım.
*Sabit Turkcell ekranında kaldıysa usb kablomuzu bağlıyalım ve bekleyelim.
*Ardından indirdiğimiz T20 Orijinal Recovery'nin içinde ki Driver i kuralım.
*Kurduktan sonra masaüstümüze DriverTools diye bir kısa yol oluşacak, çift tıklayıp install diyelim.
*Sonra ilk olarak "adb" ardından "fastboot" u çalıştıralım.
*Bunlar sorunsuz bir şekilde açılıp kapandıysa "Yükle" isimli dosyayı açıyoruz ve sarı yazılar halinde yükleme yapıyor.
( Dikkat edilmesi gereken yer; Eğer burada yükleme yapmıyorsa waiting for device yazısı geliyorsa şu işlemleri yapıyoruz. )
*Bilgisayarım sağ tık, Yönet, Aygıt Yöneticisi... ve oradan Android Driver i buluyoruz. Sonra el ile yükle diyerek 1. sıradaki indirdiğimiz T20 CWM4 Recovery nin bulunduğu klasörü gösteriyoruz ve driveri otomatik yüklüyor. Sonra "Yükle" dosyasını tekrar çalıştırıyoruz ve işlem bitiyor.
*Telefon kendine bir rest atıyor ve otomatik CWM4 Recoveryi açılıyor.
Anlamadığınız bir yer olursa buradan sorabilirsiniz ...
Alıntı yapıcak arkadaşlar konunun altına kaynak vermeden sadece Alıntıdır yazsalar yeter benim için. Benimde bir çok alıntı konum var ve hepsinde alıntı olduğunu belirttim.
İnşallah işinize yarar anlattıklarım.
Turkcell T20 de stock rom dışında ki romlar bildiğimiz gibi cwm4 ile yükleniyor. Romdan ziyade yüklemesinde sıkıntı çektiğimiz asıl nokta cwm4 ü kurmaktır.
Buradan dosyalarımızı indiriyoruz;
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
*İlk önce telefonu tamamen kapatıp ses kısma + power tuşuna 10 saniye basılı tutalım.
*Sabit Turkcell ekranında kaldıysa usb kablomuzu bağlıyalım ve bekleyelim.
*Ardından indirdiğimiz T20 Orijinal Recovery'nin içinde ki Driver i kuralım.
*Kurduktan sonra masaüstümüze DriverTools diye bir kısa yol oluşacak, çift tıklayıp install diyelim.
*Sonra ilk olarak "adb" ardından "fastboot" u çalıştıralım.
*Bunlar sorunsuz bir şekilde açılıp kapandıysa "Yükle" isimli dosyayı açıyoruz ve sarı yazılar halinde yükleme yapıyor.
( Dikkat edilmesi gereken yer; Eğer burada yükleme yapmıyorsa waiting for device yazısı geliyorsa şu işlemleri yapıyoruz. )
*Bilgisayarım sağ tık, Yönet, Aygıt Yöneticisi... ve oradan Android Driver i buluyoruz. Sonra el ile yükle diyerek 1. sıradaki indirdiğimiz T20 CWM4 Recovery nin bulunduğu klasörü gösteriyoruz ve driveri otomatik yüklüyor. Sonra "Yükle" dosyasını tekrar çalıştırıyoruz ve işlem bitiyor.
*Telefon kendine bir rest atıyor ve otomatik CWM4 Recoveryi açılıyor.
Anlamadığınız bir yer olursa buradan sorabilirsiniz ...
Alıntı yapıcak arkadaşlar konunun altına kaynak vermeden sadece Alıntıdır yazsalar yeter benim için. Benimde bir çok alıntı konum var ve hepsinde alıntı olduğunu belirttim.
İnşallah işinize yarar anlattıklarım.

