Turkcell T20 CWM4 Nasıl Kurarım ? İçeride Anlatımı.

Sponsorlu Bağlantılar

Peocawe

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
Turkcell T20 CWM4 Nasıl Kurarım ? İçeride Anlatımı.
Bu anlattıklarımı "Windows 7" de denedim arkadaşlar. "xp" de nasıl sonuç verir bilemiyorum.

Turkcell T20 de stock rom dışında ki romlar bildiğimiz gibi cwm4 ile yükleniyor. Romdan ziyade yüklemesinde sıkıntı çektiğimiz asıl nokta cwm4 ü kurmaktır.

Buradan dosyalarımızı indiriyoruz;






*İlk önce telefonu tamamen kapatıp ses kısma + power tuşuna 10 saniye basılı tutalım.
*Sabit Turkcell ekranında kaldıysa usb kablomuzu bağlıyalım ve bekleyelim.
*Ardından indirdiğimiz T20 Orijinal Recovery'nin içinde ki Driver i kuralım.
*Kurduktan sonra masaüstümüze DriverTools diye bir kısa yol oluşacak, çift tıklayıp install diyelim.
*Sonra ilk olarak "adb" ardından "fastboot" u çalıştıralım.
*Bunlar sorunsuz bir şekilde açılıp kapandıysa "Yükle" isimli dosyayı açıyoruz ve sarı yazılar halinde yükleme yapıyor.

( Dikkat edilmesi gereken yer; Eğer burada yükleme yapmıyorsa waiting for device yazısı geliyorsa şu işlemleri yapıyoruz. )

*Bilgisayarım sağ tık, Yönet, Aygıt Yöneticisi... ve oradan Android Driver i buluyoruz. Sonra el ile yükle diyerek 1. sıradaki indirdiğimiz T20 CWM4 Recovery nin bulunduğu klasörü gösteriyoruz ve driveri otomatik yüklüyor. Sonra "Yükle" dosyasını tekrar çalıştırıyoruz ve işlem bitiyor.

*Telefon kendine bir rest atıyor ve otomatik CWM4 Recoveryi açılıyor.


Anlamadığınız bir yer olursa buradan sorabilirsiniz ...

Alıntı yapıcak arkadaşlar konunun altına kaynak vermeden sadece Alıntıdır yazsalar yeter benim için. Benimde bir çok alıntı konum var ve hepsinde alıntı olduğunu belirttim.

İnşallah işinize yarar anlattıklarım. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: frk uzn, sunteam ve catlax66


M.F.Ö

M.F.Ö

Üye
Söylediğinizi aynen yapıyorum yükle.bat dosyasını açıyorum ve bu şekilde bir yazı çıkıyor arkadaşlar

Devam etmek için bir tuşa basın . . .
Eski recovery ekrani siliniyor...
'fastboot' iç ya da dış komut, çalıştırılabilir
program ya da toplu iş dosyası olarak tanınmıyor.
Clockworkmod Recovery yukleniyor...
'fastboot' iç ya da dış komut, çalıştırılabilir
program ya da toplu iş dosyası olarak tanınmıyor.
Yukleme tamamlandi.
'fastboot' iç ya da dış komut, çalıştırılabilir
program ya da toplu iş dosyası olarak tanınmıyor.
Telefon yeniden baslatiliyor...
Devam etmek için bir tuşa basın . . .
 
Peocawe

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
Tamam burdan sonra yuklenmis olmasi gerek.
 

mezar01

Üye
arkadaşım bendede aynı sorun var bu yazı cıkıyor ve öyle kalıyor reset falan attıgı yok


Devam etmek için bir tuşa basın . . .
Eski recovery ekrani siliniyor...
'fastboot' iç ya da dış komut, çalıştırılabilir
program ya da toplu iş dosyası olarak tanınmıyor.
Clockworkmod Recovery yukleniyor...
'fastboot' iç ya da dış komut, çalıştırılabilir
program ya da toplu iş dosyası olarak tanınmıyor.
Yukleme tamamlandi.
'fastboot' iç ya da dış komut, çalıştırılabilir
program ya da toplu iş dosyası olarak tanınmıyor.
Telefon yeniden baslatiliyor...
Devam etmek için bir tuşa basın . . .
 
Peocawe

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım bendede aynı sorun var bu yazı cıkıyor ve öyle kalıyor reset falan attıgı yok


Devam etmek için bir tuşa basın . . .
Eski recovery ekrani siliniyor...
'fastboot' iç ya da dış komut, çalıştırılabilir
program ya da toplu iş dosyası olarak tanınmıyor.
Clockworkmod Recovery yukleniyor...
'fastboot' iç ya da dış komut, çalıştırılabilir
program ya da toplu iş dosyası olarak tanınmıyor.
Yukleme tamamlandi.
'fastboot' iç ya da dış komut, çalıştırılabilir
program ya da toplu iş dosyası olarak tanınmıyor.
Telefon yeniden baslatiliyor...
Devam etmek için bir tuşa basın . . .

Telefon yeniden baslatiliyor... dediğinde rest atıp cwm4 e girmesi gerek arkadaşlar. Çok kişiye anlattım bunu ve sorunsuz yaptılar yanlışmı anlattım diye baktım ama doğru.
 
ibo_Star

ibo_Star

Üye
Turkcell T20 aldim.
Ikinci el
uzerinde 2.3.3 yazilim orjinal turkcell rom vardi.

Bende rom yuklemekle ugrasmaktansa ROOT yapip SystemApp remover ile Gereksiz uygulamalari kaldiracaktim.
Bana update.zip dosyasi yeterliydi.
Ses acma tel acma beraber basip acilan menuden update sd dedim ama hata verdi
T20 konusunda Cwm yukle denmis
Bu menuden yazilim guncelleme seceneginden olmuyor mu?
CWM islemi icin bilgisayardan mi islem yapmak gerek
Cwm isleminden sonra root lumu olacak?
Yuklu oyun programlarlar tekrar kurmak gerekli mi?
 

ibraamö

Üye


Telefon yeniden baslatiliyor... dediğinde rest atıp cwm4 e girmesi gerek arkadaşlar. Çok kişiye anlattım bunu ve sorunsuz yaptılar yanlışmı anlattım diye baktım ama doğru.



telefon yeniden başlamıyor kardeş..orada takılıp kalıyor..bişeyler yapın lütfen geberdim yav..3 gündür bu romu atmak için uğraşıyorum.kafayı yiycem ya...videolu anlatım falan ..bişeyler yapın lütfen.
 
murat_83

murat_83

Üye
kardeşim bi konu açıyosun sonra takip etmiyosun linklerin gümlemiş indirmek için linke tıklıyoruz dosya bulunamadı diyor. Şimdi konuya girip buradaki işlemi yapmak isteyenler arkadan rahmet okuyordur.
 
frk uzn

frk uzn

Üye
linkleri yenilermisin
 

qarizma162

Üye
merhabalar arkdaşlar ben turkcell maxipro 5 aldım ama turkcell uygulamalarından kurtulmak istyrm ve bnun için root falan yazmışlar çoğu yer okudum ama yapamadım update failed die hata veriyor anlayanlar varsa 0554 650 25 50 numralı tele msj atabilrlermii ltfennn
 
serkankaram

serkankaram

Üye
tesekkurlerrr
 

cihat41

Üye
linkler ölü
 
legolas29

legolas29

Üye
cwm4 mü kaldı :-D
 

nokia n79

Üye
link kırık
 

kaan_11

Üye
Mp5 icin Cwm 6 mevcut artik
 


Üst Alt