N9 mu Lumia 900 mu ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mk0698

Üye
    Konu Sahibi
N9 mu Lumia 900 mu ?
Arkadaşlar android almayı düşünmüyorum samasung galaxy s kullandım ve hep aynı şeyden sıkıldım tüm androidler aynı nokia n8 im var ve symbian ıda pek beğenmiyorum gerçi belle ile biraz güzelleşti ancak suan telefon almayı düşünyorum n9 al zararın olmaz gibi bir şey diyebilir misiniz yada bekle lumia 900 al mı dersiniz su an piyasa da beğendiğim tek telefon n9 ve videolarda gördüğüm kadarıyla lumia 900 bu arada arkadaşlar lumia çok mu geç gelecek? Şimdiden teşekkürler yorumlarınızı bekliyorum.
 


Hex4d0r

Hex4d0r

Üye
Eger uygulama vs. Gibi seylere daha cok ihtiyac duyuyorsan lumia 900 al.
 
klongs

klongs

Üye
lumia 900 türkiyeye gelmez çünkü lumia 900da lte(4g) var lte bizim ülkemizde yok o yüzden gelirse lumia 800 gelir
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
lumia 900 türkiyeye gelmez çünkü lumia 900da lte(4g) var lte bizim ülkemizde yok o yüzden gelirse lumia 800 gelir

3G yokken N73 vs gelmişti:hmmmBu arada bence Lumia 900.Önü daha açık.
 
cozturk

cozturk

Üye
Ben N9 derim ama sen kullanım amacına göre seçim yapmalısın ama..N9'u bana sevdiren menü görünümü,arayüzü,o uygulamadan uygulama atlayışlar,swipe özelliği.....Lumia'nın menüsü bence çok kötü.3310'un resimli menüsü gibi ama beğenenlerde olabilir bu benim fikrim sadece.
Lumia 900,N9'dan teknik özellikleri bakımından daha üstün..
1.4 ghz işlemcisi var.Ekranı daha büyük(4.3).Ram'i 512.Videoları 720p olarak çekiyo..
N9 ise 1ghz işlemciye sahip.Ekranı daha küçük(3.9).Videoları 720p olarak çekiyo.Ram'i 1024...
Teknik özelliklerde Lumia 900 üstün(Ram hariç)..
Ayrıca Lumia 900 de daha fazla oyun uygulama olucak.
Ama ben uygulama ve oyun delisi biri değilim oynucam 2 oyun olsun yeter mantığıyla düşünüyorum...
1 ghz işlemciyle 1.4 ghz işlemci arasındada o kadar fark olacağını düşünmüyorum.Çünkü N9 çok stabil çalışan bir telefon..Gram donma yok.15 uygulama açtığında bile donma yaşanmıyo(nadir saniyelik-saliselik donmalar hariç)..Sen düşün gerisini...
4.3 inç'lik bi ekranla 3.9 inç bir ekran arasındada ağım şağım bi fark yok.Bence bu tasarımlı bi cihaza gidecek en ideal ekran boyutu 3.9 inç..Ne Lumia 800 deki gibi 3.7 inç ne Lumia 900 deki gibi 4.3 inç..N9 daki gibi 3.9 en ideal ekran boyutu...
 

cnk52

Üye
Yukarıda belirtmişler zaten ortalama olarak. Kullanıma göre değişir. Açıkcası megoo uyguluma, oyun vs. konusunda biraz bekletir fakat gelmeyecek uygulama olacağını zannetmiyorum. Takip etmek lazım.
Ayrıca N9 biraz daha rahat bırakıyor sizi, istediğinizi yapmaya serbest kılıyor(ben anlamıyorum bunlardan o ayrı konu:) )
Lumia 900 ise tasarım zaten N9 ile aynı gibi, artıları var tabiki, ama cozturk'un dediği gbi ahım şahım bir fark olacağını zannetmiyorum.
Sadece uyguluma,oyun bol olsun dersen lumia serisini bekle, eğer fark etmez işletim sistemim farklı ve rahat olsun dersen N9 derim.
Son karar tabiki sizin. :)
Ayrıca lumia 800 temmuz-haziran aylarında gelecek diye biliyorum, muhtemelen lumia 900 de bunlara yakın bir tarihte gelir Türkiye'ye.
Piyasaya çıkış sürelerine bakarsak 1-2 ay belki oynayabilir.
 
Türe

Türe

Üye
Lumia 900 :oke:
 
m542tf

m542tf

Üye
lumia 900 türkiyeye gelmez çünkü lumia 900da lte(4g) var lte bizim ülkemizde yok o yüzden gelirse lumia 800 gelir

yanlış hatırlamıyorsam barcelonadaki etkinlikte lumia 900 (4g'siz) tanıtılacak
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye

lumia 900 de 720p çekiyor dostum.

Ben 1080p olarak biliyorum hünkarım.Acep yanlış mı biliyorum ki?Sen araştırmasını bilirsin,bir bak hele...Ben araştıramıyorum yabancı sitelerden.
 
klongs

klongs

Üye
Ben 1080p olarak biliyorum hünkarım.Acep yanlış mı biliyorum ki?Sen araştırmasını bilirsin,bir bak hele...Ben araştıramıyorum yabancı sitelerden.

720 p çekiyor burda yazıyor
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
720 p çekiyor burda yazıyor

Tamam anladım.Teşekkürler.

----------Eklendi @ 11:54:30 ---------- Yazıldı @ 11:52:09 ----------

Evet 720p.Resmi nokia sitesinden buldum:
 
  • Beğen
Tepkiler: GodMode
pRime.

pRime.

Üye
Ben 1080p olarak biliyorum hünkarım.Acep yanlış mı biliyorum ki?Sen araştırmasını bilirsin,bir bak hele...Ben araştıramıyorum yabancı sitelerden.
yok eminim 720p developer nokiadan bakabilirsiniz:
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan ve GodMode
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Kısa vadeli planlarda tercih n9 olmalıdır,uzun vadeli plan yapacaksan lumia 900 tercih etmelisin.Ben n9 u çok sevmeme rağmen,tercihim lumia 900 den yanadır.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
MeeGoFaN

MeeGoFaN

Üye
uygulama istiyosan lumia , farklı bir deneyim arıyorsan n9 derim :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt