mk0698
Üye
N9 mu Lumia 900 mu ?
Arkadaşlar android almayı düşünmüyorum samasung galaxy s kullandım ve hep aynı şeyden sıkıldım tüm androidler aynı nokia n8 im var ve symbian ıda pek beğenmiyorum gerçi belle ile biraz güzelleşti ancak suan telefon almayı düşünyorum n9 al zararın olmaz gibi bir şey diyebilir misiniz yada bekle lumia 900 al mı dersiniz su an piyasa da beğendiğim tek telefon n9 ve videolarda gördüğüm kadarıyla lumia 900 bu arada arkadaşlar lumia çok mu geç gelecek? Şimdiden teşekkürler yorumlarınızı bekliyorum.
Bu arada bence Lumia 900.Önü daha açık.
)
