Symbian^BelleVersion 2.0(1)®OzDeR[19.02.2012]

Sponsorlu Bağlantılar



unfors

Üye
Mp3 leri bir türlü görmedi telefon. Ne yapmam lazım acaba?
 
MoDDeROzDeR

MoDDeROzDeR

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim şimdi flashladım. Gözümdeki artılardan bahsedeyim öncelikle.

-Açılıştaki sade klasik nokia yazısı, onu görmeyince elimdeki telefonmuş gibi gelmiyor.
-tuş kilidinin tıkla aç olması. bu gün sürgülü bi cwf denemiştim, şimdi anladım o basmanın kıymetini.
-tema v1 deki gibi sade, gözü rahatsız etmiyor.
-ekranlar arası geçişlerde donma görmedim "henüz."
-ana ekrandaki simgelerin oturduğu satırların şeffaf olması çok ama çok güzel olmuş.
-ana menüyü oldukça kapsamlı klasörlemeyle basite indirgemişsin, bu da benim hep isteyip de uğraşmadığım birşeydi.

yani kısacası eline sağlık hocam. Eksi görürsem gelirim :p

----------Eklendi @ 01:19:46 ---------- Yazıldı @ 00:47:36 ----------

Ek: Telefon hafızasında images klasörüne atılan fotoğrafları telefon resimli mesaj olarak algılıyor ve sadece dosya yöneticisiyle bulunabiliyor. fotoğraflar uygulaması bu fotoğrafları görmüyor. tümü kısmında öğe yok çekilen kısmında öğe yok albümler kısmında 1 albüm var fakat onun da içi boş duruyor. karşılaştığım ilk hata budur. Sanırım başka da çıkmayacak.

Kardsm FW yi kendim kullanıyorum Böyle Bir sorunla karsılasmadım resimler sadece E deki İmages klosorunden okunur

----------Eklendi @ 18:57:31 ---------- Yazıldı @ 18:54:42 ----------

Cfw yükledikten sonra müzikçalar ile tarama yaptığım zaman hafıza kartımdaki mp3 leri görmüyor. Oysaki dosya yöneticisinden sorunsuz olarak açabiliyorum. Çözüm önerisi olan var mı acaba?

müzikler E sounds digital bolumunden okunur....

----------Eklendi @ 19:00:25 ---------- Yazıldı @ 18:57:31 ----------

Bende dosyayı açamadım dos ekranı çıkıyo normal bi şekilde yayınlasanız olmazmı

WinRaR la birlikte acabilirsin
 

Carino

Üye
ModderOzder;
Öncelikle eline sağlık güzel olmuş, birkaç sorunu dile getireceğim... Ev ekranında bi satır boş kalıyor, herhangi bir widget eklemek istediğimiz zaman eklemiyor "zaten dolu" mesajı veriyor. Ayrıca, inglizce dil desteği ile kullanmak istediğinde, ev ekranında yaptıgın değişklikler gerçekleşmiyor ve "Unable to perform, try again later" mesajı veriyor, değişiklik yapılmış gibi gözüküyor olsa bile aç-kapa yapınca tekrar ilk haine dönüyor.. Bu konulara bakabilirmisin. Çalışmalarında başarılar dilerim...
 

koska

Üye
elıne saglık
 
Xenshard

Xenshard

Üye
ellerinize sağlık,kurdum ve şu an kullanıyorum. görsellik bi yana özellikle performans açısından telefon rahat bi nefes almış gibi gözüküyor :)
 

efe_7056

Üye
burda ki tema nedir acaba bilen var mi?
 
Xenshard

Xenshard

Üye
cfwden sonra gelen "varsayılan" olarak gözüken temayı bilemiyorum.

an itibariyle şu hatalarla karşılaştım;
-temalar kısmında shockwave-1 isimli tema açılmıyor.
-ovi müzik,ovi mağaza gibi uygulamaları açamıyorum.mesela,ovi müzik açılmış gözüküyor ama ekran karanlık şekilde duruyor.görev yöneticisinden de kapatamadığım için telefonu yeniden başlatmak zorunda kaldım.

umarım bu hataları sadece ben alıyorumdur,eğer çözüm varsa belirtir misiniz?
 
tonurerhan

tonurerhan

Üye
Bunu nasıl kurucaz telefona bi açıklama yapar mısınız acil
 
MoDDeROzDeR

MoDDeROzDeR

Üye
    Konu Sahibi
ModderOzder;
Öncelikle eline sağlık güzel olmuş, birkaç sorunu dile getireceğim... Ev ekranında bi satır boş kalıyor, herhangi bir widget eklemek istediğimiz zaman eklemiyor "zaten dolu" mesajı veriyor. Ayrıca, inglizce dil desteği ile kullanmak istediğinde, ev ekranında yaptıgın değişklikler gerçekleşmiyor ve "Unable to perform, try again later" mesajı veriyor, değişiklik yapılmış gibi gözüküyor olsa bile aç-kapa yapınca tekrar ilk haine dönüyor.. Bu konulara bakabilirmisin. Çalışmalarında başarılar dilerim...

1 satır bos biliyorum cok doldurmadıgım icin ilgilenmeye grek duymadım. Ve Fwde turkceye onem verdigim icin ingilizce dil secenegine bakmıorum.. tesekkur ederim

----------Eklendi @ 20:39:59 ---------- Yazıldı @ 20:37:53 ----------

cfwden sonra gelen "varsayılan" olarak gözüken temayı bilemiyorum.

an itibariyle şu hatalarla karşılaştım;
-temalar kısmında shockwave-1 isimli tema açılmıyor.
-ovi müzik,ovi mağaza gibi uygulamaları açamıyorum.mesela,ovi müzik açılmış gözüküyor ama ekran karanlık şekilde duruyor.görev yöneticisinden de kapatamadığım için telefonu yeniden başlatmak zorunda kaldım.

umarım bu hataları sadece ben alıyorumdur,eğer çözüm varsa belirtir misiniz?

Ovi muzik bilesenleri kaldırıldı. Ovi magazanın son surumunu indir girersin bende sorun yok.

----------Eklendi @ 20:40:52 ---------- Yazıldı @ 20:39:59 ----------

burda ki tema nedir acaba bilen var mi?

Fw deki tema kabuk temadır sis halinde bulunmaz

----------Eklendi @ 20:41:25 ---------- Yazıldı @ 20:40:52 ----------

ellerinize sağlık,kurdum ve şu an kullanıyorum. görsellik bi yana özellikle performans açısından telefon rahat bi nefes almış gibi gözüküyor :)

:tşk:
 
tonurerhan

tonurerhan

Üye
bunu telefona nasıl kurucaz bi cevap acillll
 
seyduna27

seyduna27

Üye
eline sağlık:alkis süper fw olmuş :oke: kurdum telefona çok manyaq oldu :tşk:
 
CONNECTED7

CONNECTED7

Üye
ellerine saglık iyi güzel de bunun şarjı normal kullanımda kaç gün gider
 
MoDDeROzDeR

MoDDeROzDeR

Üye
    Konu Sahibi
dene gör....
 

tarikkeriman

Üye
tema efektini açınca restart yapıyor.açılnca düzeliyor.Birde camera icondan basınca çekime başlamıyor..Yinede bu fwyi kullanıyorum eline sağlık teşekkürler.
 
MoDDeROzDeR

MoDDeROzDeR

Üye
    Konu Sahibi
Version 3.00.2 YAKINDA
İsteklerinizi Yazabilirsiniz....
 
remzi33

remzi33

Üye
kardeş şimdiye kadar birsürü cfw attım 5800 a. Ama hepsindeki ortak eksik web tarayıcisina önbellek verilmemesı. Hepsi kısa süre içinde webden atıyor. Anlamam ben fw düzenlemekten ama tarayıcınin önbellek hafızası hafıza kartı olarak genişletilebilir mi ?
 
  • Beğen
Tepkiler: ayvalıkonur


Üst Alt