MoDDeROzDeR
Üye
kardesm öncelikle emeqine saqlık,
v1 deki belirttiqim aksaklıklar dùzeltildimi qönül rahatlıqyla indirebilirmiyiz?
İndirebilirsin kardsm
kardesm öncelikle emeqine saqlık,
v1 deki belirttiqim aksaklıklar dùzeltildimi qönül rahatlıqyla indirebilirmiyiz?
Mp3 leri bir türlü görmedi telefon. Ne yapmam lazım acaba?
Kardeşim şimdi flashladım. Gözümdeki artılardan bahsedeyim öncelikle.
-Açılıştaki sade klasik nokia yazısı, onu görmeyince elimdeki telefonmuş gibi gelmiyor.
-tuş kilidinin tıkla aç olması. bu gün sürgülü bi cwf denemiştim, şimdi anladım o basmanın kıymetini.
-tema v1 deki gibi sade, gözü rahatsız etmiyor.
-ekranlar arası geçişlerde donma görmedim "henüz."
-ana ekrandaki simgelerin oturduğu satırların şeffaf olması çok ama çok güzel olmuş.
-ana menüyü oldukça kapsamlı klasörlemeyle basite indirgemişsin, bu da benim hep isteyip de uğraşmadığım birşeydi.
yani kısacası eline sağlık hocam. Eksi görürsem gelirim
----------Eklendi @ 01:19:46 ---------- Yazıldı @ 00:47:36 ----------
Ek: Telefon hafızasında images klasörüne atılan fotoğrafları telefon resimli mesaj olarak algılıyor ve sadece dosya yöneticisiyle bulunabiliyor. fotoğraflar uygulaması bu fotoğrafları görmüyor. tümü kısmında öğe yok çekilen kısmında öğe yok albümler kısmında 1 albüm var fakat onun da içi boş duruyor. karşılaştığım ilk hata budur. Sanırım başka da çıkmayacak.
Cfw yükledikten sonra müzikçalar ile tarama yaptığım zaman hafıza kartımdaki mp3 leri görmüyor. Oysaki dosya yöneticisinden sorunsuz olarak açabiliyorum. Çözüm önerisi olan var mı acaba?
Bende dosyayı açamadım dos ekranı çıkıyo normal bi şekilde yayınlasanız olmazmı
ModderOzder;
Öncelikle eline sağlık güzel olmuş, birkaç sorunu dile getireceğim... Ev ekranında bi satır boş kalıyor, herhangi bir widget eklemek istediğimiz zaman eklemiyor "zaten dolu" mesajı veriyor. Ayrıca, inglizce dil desteği ile kullanmak istediğinde, ev ekranında yaptıgın değişklikler gerçekleşmiyor ve "Unable to perform, try again later" mesajı veriyor, değişiklik yapılmış gibi gözüküyor olsa bile aç-kapa yapınca tekrar ilk haine dönüyor.. Bu konulara bakabilirmisin. Çalışmalarında başarılar dilerim...
cfwden sonra gelen "varsayılan" olarak gözüken temayı bilemiyorum.
an itibariyle şu hatalarla karşılaştım;
-temalar kısmında shockwave-1 isimli tema açılmıyor.
-ovi müzik,ovi mağaza gibi uygulamaları açamıyorum.mesela,ovi müzik açılmış gözüküyor ama ekran karanlık şekilde duruyor.görev yöneticisinden de kapatamadığım için telefonu yeniden başlatmak zorunda kaldım.
umarım bu hataları sadece ben alıyorumdur,eğer çözüm varsa belirtir misiniz?
burda ki tema nedir acaba bilen var mi?
ellerinize sağlık,kurdum ve şu an kullanıyorum. görsellik bi yana özellikle performans açısından telefon rahat bi nefes almış gibi gözüküyor![]()

eline sağlıksüper fw olmuş
kurdum telefona çok manyaq oldu
![]()
tema efektini açınca restart yapıyor.açılnca düzeliyor.Birde camera icondan basınca çekime başlamıyor..Yinede bu fwyi kullanıyorum eline sağlık teşekkürler.

