Sosyal Ağ Güncellemesi (21.02.2012)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


tarxhn

tarxhn

Üye
ayrıtten face ve twit simgeleri oldu oyuna girer gibi yani
 
SilentOne

SilentOne

Üye
eğer iyicene güzelleştirdilerse kullanırım onu bnde şimdi yüklüyom
 

Dostnametr

Üye
Ben facebook kullanmıyorum ancak twitter güncellemesi çok süper olmuş.Kasmadan eser yok.
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
c6 01 e geldimı
 

karasahinemre

Üye
ya bu sızmaya çıkan güncelleme mi?
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Bu geçenlerde çıkan güncelleme mi son sürüm 1.5'li birşey vardı galeriden resim video paylaşmaya izin vermediği için kaldırmıştım bu daha yeni bir versiyon mu galeriden paylaşıma izin veriyor mu?
 
karadag63

karadag63

Üye
bize'de gelır elbet

----------Eklendi @ 23:02:32 ---------- Yazıldı @ 23:00:22 ----------



059c260 gümüş henüz bişey yok


ben telefonu ingilizce diline çevirmiştim. dil ingilizce iken güncellemelere baktım sosyal ağ güncelemesi vardı. telefonu tekrar türkçeye çevirdgimde güncelleme çıkmıyordu. ingilizce dilinde çıkan uygulamayı telefona kurdum sorun yoktu. kullanmadıgım için uygulamayı sildim. ama pc kullanıyorsan nokia suite den güncelleme gözüküyor
 
SilentOne

SilentOne

Üye
c6-01 siyah versiyonuna gelmiş yükledim face biraz kasıyor ya ama tiwite sorun yok
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
malesef pc yok
 

yarenefe

Üye
c6 01 blacke güncelleme geldi suitten
 
benighted

benighted

Üye
problem yok bende aynı nedenden silmiştim şimdi çalışıyor
 
Dimi3

Dimi3

Üye
Ben de kurdum az önce. Gözle görülür bir farka rastalamadım..
 
zonewars77

zonewars77

Üye
guzeeeel
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
galeriden paylaş dediğimizde hata vermiyor artık en önemlisi bu..
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
bize gelmedi henüz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt