N8-00 Video Autofocus İle İlgili

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
41lion41

41lion41

Üye
    Konu Sahibi
N8-00 Video Autofocus İle İlgili
Arkadaşlar video sitesinde n8 videolarına bakıyorum...Bir cisme yakın çekim yaptıkları zaman netlik geliyo arka plan buğulaşıyor..(fotograflardaki makro mod gibi)
Bunu nasıl yapıyorlar..sürümlemi alakalı ?

Bu arada E7 telefonumu satıp n8 aldım..kamerası ne kadar güzelmiş n8'in
 


covar

covar

Üye
e7 yi satıpta n8 mi aldın cok büyük sacmalık olmuş dostum e7 ye hakaret ettin resmen
 
41lion41

41lion41

Üye
    Konu Sahibi
dostum kamerası iyi değil ve ve yeni sürüme alışamadım..n8 annadan çok memnunum
 
covar

covar

Üye
valla ben olsam e7 yi vermezdim e7 nin şuanda bayiler 0 fiyatı kutusunda kac tl dir?
 
41lion41

41lion41

Üye
    Konu Sahibi
1100 tl..arkadaşlar..autofocus olayını biliyor musunuz?
 

ggokhan08

Üye
1100 tl..arkadaşlar..autofocus olayını biliyor musunuz?

Telefon video modundayken Aşağıdaki A Sekmesine dokun ardından yakın çekim modu yazan yere dokun auto focus açılacaktır..
 
41lion41

41lion41

Üye
    Konu Sahibi
öyle birşey çıkmıyoki...
Otomatik
zayıf ışık
gece
seçenekleri çıkıyor
 
covar

covar

Üye
auto focus otomatik netlemedir dostum kamera tuşuna basınca ckeceğin zeminin üzerinde bi netlik oluşur daha kaliteli resimler elde edersin öle
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
benimde bi sorum var arkadaşımda da n8 var kamerayı açtıgı zaman ortada kare beliriyor ama bende o kare yok fotograf tuşuna hafif basınca kırmızı ışık + küçük yeşil kare çıkıyor nasıl oluyo bu iş
 
blackbird48

blackbird48

Üye
benimde bi sorum var arkadaşımda da n8 var kamerayı açtıgı zaman ortada kare beliriyor ama bende o kare yok fotograf tuşuna hafif basınca kırmızı ışık + küçük yeşil kare çıkıyor nasıl oluyo bu iş
arkadaşım kamerayı aç orda ... şeklinde sembol var oraya dokun açılan sayfada yüz tanımaya dokun tamamdır

----------Eklendi @ 18:46:05 ---------- Yazıldı @ 18:42:48 ----------

arkadaşlar sizden ricam amacım saygısızlık yada tartışma ortamı yaratmak değil ama lütfen silah tüfek gibi şiddet içeren resimlerle yanlış örnek olmayalım ülkemiz silahsızlanma yolunda önemli yol alırken lütfen böyle silah resimlerine ihtiyaç duymayalım
 

ggokhan08

Üye
öyle birşey çıkmıyoki...
Otomatik
zayıf ışık
gece
seçenekleri çıkıyor

Ozaman sıkıntı var dostum.. A ya basınca yakın çekim çıkması lazım :( Yeniden yükle istersen yazılımı eğer olmazsa camerapro yu yükle onla dene...
 
41lion41

41lion41

Üye
    Konu Sahibi
ama ben video modunda yakın cisme netlik diyorum.başka türlü anlaşılmasın..fotoğraftaki makro modu değil..Videodaki netlik...bide camera pro yazılımı demiş arkadaş...
onsuz olmaz mı ?
 
TranceBabe35

TranceBabe35

Üye
Ben senin demek istediğini gayet iyi anladım.Ve bildiğim halde yazdıklarını okuduntan sonra hemen test ettim.Telefonumda orjinal Belle yüklü video modunda iken A ya bas en sağda yakım çekim var onu seç tamamdır.Dene uzak yakın anlayacaksın.Böyle birşey yok dersen telefonundaki yazılım artık anna mıdır nedir bilemem.ama belle öneririm.Forumda yazılanlar gibi hic bir sıkıntı yaşamıyorum.Bazı arkadaşlarda yardımcı olacakları yerde E7 i neden sattın tartışması açmışlar.Arkadaşlar;konuyu açan @41lion41 arkadaşımızın yardıma ihtiyacı var lütfen konuyu pert etmeyelim.Diğer konuları PM yolu ile tartışabilirsiniz.Bu arada N8'in hayırlı olsun dostum ;)
 
41lion41

41lion41

Üye
    Konu Sahibi
Ben senin demek istediğini gayet iyi anladım.Ve bildiğim halde yazdıklarını okuduntan sonra hemen test ettim.Telefonumda orjinal Belle yüklü video modunda iken A ya bas en sağda yakım çekim var onu seç tamamdır.Dene uzak yakın anlayacaksın.Böyle birşey yok dersen telefonundaki yazılım artık anna mıdır nedir bilemem.ama belle öneririm.Forumda yazılanlar gibi hic bir sıkıntı yaşamıyorum.Bazı arkadaşlarda yardımcı olacakları yerde E7 i neden sattın tartışması açmışlar.Arkadaşlar;konuyu açan @41lion41 arkadaşımızın yardıma ihtiyacı var lütfen konuyu pert etmeyelim.Diğer konuları PM yolu ile tartışabilirsiniz.Bu arada N8'in hayırlı olsun dostum ;)


kral adamsın..sagolasın arkadaşım..şimdi belle versiyonunda oluyor diyorsun.anladım.ama E7 varken belleye geçtim..kameram karardı..açıkçası tırsıyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt