Teknosa nın oyunu mu sizceee

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
coolasker54

coolasker54

Üye
Casper kadar kandıran bir firma görmedim şahsen mesela ramleri uçurur yüksek bir ekran kartına 64 bit koyar.Tabi bilgisayar alan adama sorsalar 4 gb ram 1 gb ekran kartım var der.Bilmez tabi icerigini...Hani su sürüm oyun paylaşan sitelerde yorumlarda görürsünüz."i7 işlemci 1gb ekran kartım var oyun kasıyor"hah iste bu adamın bilgisayarı %90 casperdır.Bunun yanında teknik servisi vb cok kötüdür.
i5 8 ram 1333 2 gb ekran kartı 128 bit 2.3 işlemci turbo boost 2.9.
snn kastettiğin olay şudur bu özelliklere 320 hard disk vermiş :)


----------Eklendi @ 00:39:04 ---------- Yazıldı @ 00:34:52 ----------

Tabi fiyatıda ona göre düzenlemişler. sen 1000 tl verim çok iyi özellikli bir bilgisayar almayı bekleme.
Ancak bir kaç şeyden kısarak bunları sana sunuyorlar. Tabi tercih sana kalmış(seni kastetmiyorum :D)
"Bin düşün bir söyle." demişler. Sende alırken araştır ki daha sonradan pişman olmayasın. Ben araştırmamı yaptım. Verebildiğim fiyatın en iyisini araştırdım ve bunu buldum mennunum Allah'ıma şükürler olsun. Beni pişman etmedi.
 


futbol123

futbol123

Üye
casper en iyisi.En kötüsü casper, çok dandik kulaktan dolma haberler bunlar kardeşim hemde türkiyede üretiliyor sorun yaşamazsın.
Sen bunları dinleme bilip,bilmeden atıyorlar.
neresi iyi casper ın plastik dandik malzemeden yapılmış bir laptop.En çok arıza veren markada casperdır buna emin ol ;) boşuna kendini avutma kimse burda bilip bilmeden atmaz burda bilip bilmeden konuşan sensin tr dede üretilmiyor öğren ilk önce kafana göre bilmeden yorum yazma hepsi çinde üretiliyor.Asus falan hariç.Cevabın verilmiş zaten birde benim cevabıma al.
 
coolasker54

coolasker54

Üye
neresi iyi casper ın plastik dandik malzemeden yapılmış bir laptop.En çok arıza veren markada casperdır buna emin ol ;) boşuna kendini avutma kimse burda bilip bilmeden atmaz burda bilip bilmeden konuşan sensin tr dede üretilmiyor öğren ilk önce kafana göre bilmeden yorum yazma hepsi çinde üretiliyor.Asus falan hariç.Cevabın verilmiş zaten birde benim cevabıma al.
Bazı yerlerde haklı olabilirsin ancak Casper gerçekten Türkiye'de üretiliyor.

Laptopu çevirdim de baktım emin olabilirsin. :D

Vede en çok arıza veren demişsin bunları kullanıcıların şikayetlerine bakarak söylediğin kesin. Bende sana şöyle bir şey söyleyeyim x markasını 3 kişi y markasını 1 milyon kişi kullanıyorsa y markasından daha fazla şikayet gelir sonuçta bu kul yapısıdır. Ki insan bile arıza verebiliyor.

Tekrar söylüyorum hiç bir şeyi hiç bir markayı savunmuyorum.Bunlar benim şahsi görüşümdür.
İyi forumlar...
 
futbol123

futbol123

Üye

Bazı yerlerde haklı olabilirsin ancak Casper gerçekten Türkiye'de üretiliyor.

Laptopu çevirdim de baktım emin olabilirsin. :D

Vede en çok arıza veren demişsin bunları kullanıcıların şikayetlerine bakarak söylediğin kesin. Bende sana şöyle bir şey söyleyeyim x markasını 3 kişi y markasını 1 milyon kişi kullanıyorsa y markasından daha fazla şikayet gelir sonuçta bu kul yapısıdır. Ki insan bile arıza verebiliyor.

Tekrar söylüyorum hiç bir şeyi hiç bir markayı savunmuyorum.Bunlar benim şahsi görüşümdür.
İyi forumlar...
türkiyede üretilmiyor bendede grundig laptop var arkasında arçelik tesislerinde üretilmiştir yazıyor ama yalan clevo markası üretiyor bu laptopları exper casper grundig vss..
asuslarda toshibalarda vs.. 10 kişiden 8 i memnun ama casper kullananlardan 10 kişiden 7 si memnun değil gerçi bendede grundig laptop var casper ile aynı düzeyde suan için bir sorunu yok.
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
:D casperdaki made in turkey... :ehe
turkıyed bırlestrılmesı nedenıyle desek daha ıyı olur... Cunku kullanılan butun parcalar ıthal...
 
akondd

akondd

Üye
    Konu Sahibi
teşekkür ederim herkese benimde pc bilgim biraz ii dir sadece verdiğim modeller neden sadece teknosada var demiştim. Aldım sonunda asus k53sv-sx581d 1300tl
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
hayırlı olsun kardesım...
 
futbol123

futbol123

Üye
teşekkür ederim herkese benimde pc bilgim biraz ii dir sadece verdiğim modeller neden sadece teknosada var demiştim. Aldım sonunda asus k53sv-sx581d 1300tl
hayırlı olsun güzel bir laptop :)
 

NeoV

Üye
Casper kötü ise almazsınız olur biter. Plastikmiş şuymuş buymuş bahane. Sanki laptopla top oynayacaklat. Miss gibi pc işte. 8 gb ram 2 gb ekran kartı sadece 1400 batıyor mu anlamadım ki. Üstelik iç parçaları asus ve msı'a ait casper'ın. Ömründe bi kez olsun casper pc kasası açmamış insanlar konuşmasın. Ben o kadar kullandım -5 sene- hiçmi hata vermez bir pc. Sıfır arıza halada takır takır. 450 Tl'den de alıcısını buldu... Teknis servise iş bırakmayın sizde. Mavi ekran yüzünden teknis servise veriyorsanız ben size birşey demem. Harddisktekini kopyalarsınız atarsınız formatınızı olur biter. Sürekli format atıyorum demiş arkadaşın biri.. Ne yapıyorsun sen o pc ile? Lütfen.. Hiçbir marka böyle aşağılanmayı hak etmez... Birde yerli üretici üstelik. Biraz destek çıkın ne bileyim sitesine ticket atın sorun bildirin. Onlar önlem alırlar. Bu arada Casper sizin için ne fırsatlar yapıyır bir bilseniz. 1.19'a kur sabitliyor. Süper pcleri 1.500'den satıyor mesela. Destek hattı yardımcı oluyor. En basitinden..
 
dogukandurak

dogukandurak

Üye
Aynen bendede casper var bir sorun yoq valla...Dediklerinde doğru.:kop::yuru
 
futbol123

futbol123

Üye
Casper kötü ise almazsınız olur biter. Plastikmiş şuymuş buymuş bahane. Sanki laptopla top oynayacaklat. Miss gibi pc işte. 8 gb ram 2 gb ekran kartı sadece 1400 batıyor mu anlamadım ki. Üstelik iç parçaları asus ve msı'a ait casper'ın. Ömründe bi kez olsun casper pc kasası açmamış insanlar konuşmasın. Ben o kadar kullandım -5 sene- hiçmi hata vermez bir pc. Sıfır arıza halada takır takır. 450 Tl'den de alıcısını buldu... Teknis servise iş bırakmayın sizde. Mavi ekran yüzünden teknis servise veriyorsanız ben size birşey demem. Harddisktekini kopyalarsınız atarsınız formatınızı olur biter. Sürekli format atıyorum demiş arkadaşın biri.. Ne yapıyorsun sen o pc ile? Lütfen.. Hiçbir marka böyle aşağılanmayı hak etmez... Birde yerli üretici üstelik. Biraz destek çıkın ne bileyim sitesine ticket atın sorun bildirin. Onlar önlem alırlar. Bu arada Casper sizin için ne fırsatlar yapıyır bir bilseniz. 1.19'a kur sabitliyor. Süper pcleri 1.500'den satıyor mesela. Destek hattı yardımcı oluyor. En basitinden..
Casper en adi plastik malzemelerden kullanıyor.Asus toshiba vs.. gibi markalar demir ve benzeri malzemelerden kasa kullandığı için hem daha kaliteli şık duruyor hemde ısınma sorunu yapmıyor.Bunlar bahane falan değil kardeşim ;) 8gb ram yapıyor ekran kartını 6610 koyuyor atinin öyle bir ekran kartı yok yada 64bit berbat bir ekran kartı koyuyor 8gb ram neye yaradı? boş laflar konuşma.Aşalanmıyı casper hakediyor.
 

NeoV

Üye
64 bit değil. İki seçeneğide kullanıyor. Aynı ekran kartının 128 bit olanlarınıda koyuyor aynı modele. Şans yani.
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
Tehlike ";4350874][COLOR="DarkRed' Alıntı:

Casper en adi plastik malzemelerden kullanıyor.Asus toshiba vs.. gibi markalar demir ve benzeri malzemelerden kasa kullandığı için hem daha kaliteli şık duruyor hemde ısınma sorunu yapmıyor.Bunlar bahane falan değil kardeşim ;) 8gb ram yapıyor ekran kartını 6610 koyuyor atinin öyle bir ekran kartı yok yada 64bit berbat bir ekran kartı koyuyor 8gb ram neye yaradı? boş laflar konuşma.Aşalanmıyı casper hakediyor.

:yuru
[/COLOR]
 
coolasker54

coolasker54

Üye
[QUOTE=" Tehlike ";4350874]
Casper en adi plastik malzemelerden kullanıyor.Asus toshiba vs.. gibi markalar demir ve benzeri malzemelerden kasa kullandığı için hem daha kaliteli şık duruyor hemde ısınma sorunu yapmıyor.Bunlar bahane falan değil kardeşim ;) 8gb ram yapıyor ekran kartını 6610 koyuyor atinin öyle bir ekran kartı yok yada 64bit berbat bir ekran kartı koyuyor 8gb ram neye yaradı? boş laflar konuşma.Aşalanmıyı casper hakediyor.
[/QUOTE]


Siz herkezden çok biliyorsunuz dimi kardeş. O dediğin olaylar geçmişte kaldı. Bilgisayar almadan her konuda çoğu bilgisayarı araştırdım ve o dediklerinin hiç biri yok. Bazılarıında kasa konusunda haklısın orasına bir şey diyemem. Adam 8 ram 1333 mgh koymuş 2 ekran kartı oturtturmuş 128 bit bunun 1ininden fazlasını sen kullanıyorsun paşa paşa.
Isınma sorunu dediğiniz konuyada gelirsek normal sıcaklıklarda gidiyor uzun süreli oynayışlarda ısınmalar oluyor sadece.

Bir arkadaşımda toshiba quasmio var ve fanı altına takmadan pc yi açamıyor.
Bir arkadaşımda acer var 2 ayda bir format atıyor.
vs sana bunları çoğaltabilirim..

Bunları neden yazdığıma geleyim.
Aşalanmıyı casper hakediyor.
Bunu yazman yeterliydi. Bir kimse pc almadan once araştırıp almadıktan sonra yok efendım soyle cıktı yok efendım boyle cıktı derse o kamilin önde gidenidir.Belli ki sende casper alıp pişman olmuşsun. Ama sana şunu söyleyeyim teknoloji şanş işidir. Bu şansı yükseltmek üreticinin işidir. Casper belkide bu şansı her üretimde yükseltemeyebilir. Ama bir kaç iddia atıpta yok efendim şöyle böyle demekle bu işler hallolmuyor.

Kimseyi ve hiç bir markayı savunmuyor kimseye laf sokmayada çalışmıyorum.

Anlayışınız işin teşekkürler.

İyi forumlar...
 
futbol123

futbol123

Üye


Siz herkezden çok biliyorsunuz dimi kardeş. O dediğin olaylar geçmişte kaldı. Bilgisayar almadan her konuda çoğu bilgisayarı araştırdım ve o dediklerinin hiç biri yok. Bazılarıında kasa konusunda haklısın orasına bir şey diyemem. Adam 8 ram 1333 mgh koymuş 2 ekran kartı oturtturmuş 128 bit bunun 1ininden fazlasını sen kullanıyorsun paşa paşa.
Isınma sorunu dediğiniz konuyada gelirsek normal sıcaklıklarda gidiyor uzun süreli oynayışlarda ısınmalar oluyor sadece.

Bir arkadaşımda toshiba quasmio var ve fanı altına takmadan pc yi açamıyor.
Bir arkadaşımda acer var 2 ayda bir format atıyor.
vs sana bunları çoğaltabilirim..

Bunları neden yazdığıma geleyim.
Bunu yazman yeterliydi. Bir kimse pc almadan once araştırıp almadıktan sonra yok efendım soyle cıktı yok efendım boyle cıktı derse o kamilin önde gidenidir.Belli ki sende casper alıp pişman olmuşsun. Ama sana şunu söyleyeyim teknoloji şanş işidir. Bu şansı yükseltmek üreticinin işidir. Casper belkide bu şansı her üretimde yükseltemeyebilir. Ama bir kaç iddia atıpta yok efendim şöyle böyle demekle bu işler hallolmuyor.

Kimseyi ve hiç bir markayı savunmuyor kimseye laf sokmayada çalışmıyorum.

Anlayışınız işin teşekkürler.

İyi forumlar...
Evet biz herkesten çok iyi biliyoruz Hasanı diyorum Geçmişte falan kaldığı yok yine plastik malzemeden üretiyorlar laptoplarını eskidende öyleydi bir gelişme yok.Demir ve benzeri madderin ısınması oldukça zordur.Plastik ise hemen ısınınan bir maddedir.Mantıken laptopların ısınma problemi farkettiysen plastik kasalarda oluyor casper gibi markalarda hp vs..
Bu arada her 128bit ekran kartı güçlü değildir bunların shader memory core temp gibi özellikleride çok önemli.İyi araştıramamışsın ben göstereyim bir örnek adam 8gb ramli i5 işlemcili laptop a 64bit ekran kartı koymuş mantıksızlığa bak
CASPER CORE İ5 2430M -2.40GHZ-8 GB DDR3-640GB-15.6"-DVDRW-1024MB HD6470M-CAM-BT-W7PRE











KampanyaÖdeme Seçenekleri​
%8 İndirim
WorldCard 10 Taksit, Axess 10 Taksit, Havale
1.308 TL+KDV1.543 TL





sırf 8ram olduğu için bu para verilmez yazıktır çöpe gider paran (alıcaklar için söylüyorum)
gelelim 2.örneğe
CASPER CORE İ7 2720QM -2.2GHZ-8GB DDR3-1TB-15.6"-DVDRW-2GB HD6610M-CAM-BT-W7PRE













KampanyaÖdeme Seçenekleri​
%8 İndirim
WorldCard 10 Taksit, Axess 10 Taksit, Havale
1.779 TL+KDV2.099 TL




i7 işlemcili 8gb ramli makineye 6610 ekran kartı koymuşlar. Öyle bir ekran kartı yok Amd nin sitesinde.O muhtemelen 6630m dir onunda performansı iyi değil.2.099tl yi hiç haketmiyor.Ben casper hayatta almadım almamda kimseyede tavsiye etmem.Ve bu anlattıklarımdan sonra casper ı savunan varsa kamildir yada çok saf bir kişidir.
[/FONT]
 
dogukandurak

dogukandurak

Üye
Tehlike ";4352530][FONT="Impact' Alıntı:

Evet biz herkesten çok iyi biliyoruz Hasanı diyorum Geçmişte falan kaldığı yok yine plastik malzemeden üretiyorlar laptoplarını eskidende öyleydi bir gelişme yok.Demir ve benzeri madderin ısınması oldukça zordur.Plastik ise hemen ısınınan bir maddedir.Mantıken laptopların ısınma problemi farkettiysen plastik kasalarda oluyor casper gibi markalarda hp vs..
Bu arada her 128bit ekran kartı güçlü değildir bunların shader memory core temp gibi özellikleride çok önemli.İyi araştıramamışsın ben göstereyim bir örnek adam 8gb ramli i5 işlemcili laptop a 64bit ekran kartı koymuş mantıksızlığa bak
CASPER CORE İ5 2430M -2.40GHZ-8 GB DDR3-640GB-15.6"-DVDRW-1024MB HD6470M-CAM-BT-W7PRE











Demirin ısınması zormuş:D
Acerlarda plastik.
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
dogukan...
Isı sıgası dıye bır durum var... Okuldada fızık desınde anlatılıyor...
Demırın ısı sıgası cok yuksektır....
1 kg plastıge 20sn ateş tutarsan buyk bır kısmı erır
Ama 1kg demıre 20 sanıye ateş tutarsan hıc bır degısıklık olmaz..
Bununla alakalı...
Demır geç ısınır geç sogur...
Demırden kasıt metal malzeme...
 
futbol123

futbol123

Üye
Tehlike ";4352530][FONT="Impact' Alıntı:

Evet biz herkesten çok iyi biliyoruz Hasanı diyorum Geçmişte falan kaldığı yok yine plastik malzemeden üretiyorlar laptoplarını eskidende öyleydi bir gelişme yok.Demir ve benzeri madderin ısınması oldukça zordur.Plastik ise hemen ısınınan bir maddedir.Mantıken laptopların ısınma problemi farkettiysen plastik kasalarda oluyor casper gibi markalarda hp vs..
Bu arada her 128bit ekran kartı güçlü değildir bunların shader memory core temp gibi özellikleride çok önemli.İyi araştıramamışsın ben göstereyim bir örnek adam 8gb ramli i5 işlemcili laptop a 64bit ekran kartı koymuş mantıksızlığa bak
CASPER CORE İ5 2430M -2.40GHZ-8 GB DDR3-640GB-15.6"-DVDRW-1024MB HD6470M-CAM-BT-W7PRE








Demirin ısınması zormuş:D
Acerlarda plastik.

Ben aceri önerdimmi ? demir zor ısınan bir maddedir ne sırıtıyorsun sen :off:
 
coolasker54

coolasker54

Üye
hocam ben zaten kasa konusunda sıkıntısı var dedım. on diyecek birşeyde yok dedim.Bazı şeylere hakimim ve araştırmalarım gerçekten geniş oldu. Ama benin konumumda verebildiğim paranın en iyisi almaktı ve öyle olduğuna eminim.

Diğer konularada gelirsek tmm i7 işlemci koyup 64 bit ekran kartı koyarsa gerçekten hata gibi durabilir. Birde şu yönden düşün ona 128 bit bi ekran kartı koydun fiyat fırlıcak 2 bin tl ye vs. bir yerlerden kısarak fiyat düşürüyor ve insanların gücünün yettiği kadarıyla en iyisini almasına yardımcı oluyor. Aslında onların seni düşündüğü felan yok onların amacı para kazanmak ve bu da oynama yollarından geçiyor ki sen eğer bunun farkındaysan al-ma-ya-cak-sın. Senin ısrarını anlamakta güçlük çekiyorum acer şirketinde felan çalıştığını düşünmeye başladım. Eğer birşeylerin farkındaysan bunu ters cevaplarla belirtmene gerek yok. Sana danışan olursa fikrini söyler geçersin. Kötü propaganda yapmaya gerek olmadığını düşünüyorum. Bencilliğin alemi yok değilmi.Aslında birşeyleri bildiğini sandığın halle biliyor olmanın farkına varmamak için bu ısrar niye ?
Bu yorumu okuduktan sonra aklından değişik şeyler geçebilir. Ve şunuda belirteyim kimseyi ve hiç bir markayı savundugum ve kötülediğim felan yok.
Hadi iyi forumlar...


----------Eklendi @ 02:01:20 ---------- Yazıldı @ 01:56:48 ----------

Ve bu anlattıklarımdan sonra casper ı savunan varsa kamildir yada çok saf bir kişidir

Kimsenin savunduğu felanda yok. ben sadece düşüncelerimi ortaya koyuyorum casper babamın şirketi değil ya banane. sadece snn yorumlarının aşırı zıt olmasından dolayı belirtmek istediğim şeyler vardı.


----------Eklendi @ 02:03:30 ---------- Yazıldı @ 02:01:20 ----------

Geçmişte falan kaldığı yok yine plastik malzemeden üretiyorlar laptoplarını eskidende öyleydi bir gelişme yok

zaten yorumları okuyup anladıktan sonra yorum yapmadığın çok belli be kardeş.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt