belle kesin olarak geldi

Sponsorlu Bağlantılar



hakan_710

hakan_710

Üye
habere inanmayan edepsizler konuyu terketsin. adam iyilik yapıyo laf ediyosunuz kimse bilip bilmeden atıp tutmasın çok istiyosanız 4443665 i arayın
 
  • Beğen
Tepkiler: marsharun
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
habere inanmayan edepsizler konuyu terketsin. adam iyilik yapıyo laf ediyosunuz kimse bilip bilmeden atıp tutmasın çok istiyosanız 4443665 i arayın

boşver hakan degmez konulan konuşsun edebiyle hakaret olmasın yeter
 
serinaga

serinaga

Üye
Eeee şimdi başladı mı dağıtıma belle dosyaları ?
 
hakan_710

hakan_710

Üye
Eeee şimdi başladı mı dağıtıma belle dosyaları ?
dosyalar henüz piyasaya sürülmedi ama an meselesi. ayrıntılı bilgi 4443665. sürülür sürülmez bilgi verilir burdan takipte kalın. ayrıca yükleyemeyen ve yüklemek isteyen arkadaşlara müsait zamanlarda yardım ederim ulşmaları yeter :)
 
mcrunner

mcrunner

Üye
yorumlari okuyorum ne kadar tartisma ciksada aile gibiyiz varya bosverin belle gelmesin baksaniza nasil ski ski ve samimi bi dostluk kurmusuz
 
u_cosar

u_cosar

Üye
hadi hayırlısı bakalım :)
 
Febris

Febris

Üye
Hakan aldınmı belleyi :naughty: yükledilermi :kop:
 
mmb7982

mmb7982

Üye
pekiiiiii arkadaşlar sizce c7 belle kullanıyorum haliyle orjinal değil.orjinal verildiğinde direk hacksiz orjinalimi yüklemek daha mantıklı yoksa zaten belle kullanıyorum biraz daha bekleyip modifiyeli hackli orjinal sürüm bellemi yüklemek daha mantıklı sizce?
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Şimdi toplamda kaç kişi destek hattını arayıp yarın diye tarih aldı merak ettim
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
arkadaşlar sözlerim arkadaşa kötü sözler edenlere? Arkadaş bileğini paylaşmış burda bizi kandırmakla eline bişey geçmez.inanmıyorum diyenler olmuş inanmayan çıksın okumasın yorum yapmasın bu kadar basit.
 
hakan_710

hakan_710

Üye
ben aradım..
 
ravenas

ravenas

Üye
Valla dediğin gibi yarın belle güncellemesi gelirse giden TL'lerine kurban olurum senin TL'ye boğarım seni :D :D
 
Febris

Febris

Üye
Hakan bu gece nöbetteyim pr 1.2 den belle geçmek içn :):naughty:

----------Eklendi @ 17:54:24 ---------- Yazıldı @ 17:52:54 ----------

Yada dayanamazsam yine anna güncellerim :) :)
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Konu açan dahil 2 kişi:hmmm Anna geleceği zaman da böyle olmuştu destek hattını her arayana farklı şeyler söylemişlerdi hiçbiri tutmamıştı, bence siz yinede kendinizi fazla şartlandırmayın yarına.
 
hakan_710

hakan_710

Üye
Hakan bu gece nöbetteyim pr 1.2 den belle geçmek içn :):naughty:
----------Eklendi @ 17:54:24 ---------- Yazıldı @ 17:52:54 ----------

Yada dayanamazsam yine anna güncellerim :) :)
bende nöbetteyim gece bi gelişme gören hemen haber uçursun foruma :D:D :naughty:
son üç günde tel flash manyağı oldu :d

----------Eklendi @ 17:59:18 ---------- Yazıldı @ 17:57:13 ----------

Konu açan dahil 2 kişi:hmmm Anna geleceği zaman da böyle olmuştu destek hattını her arayana farklı şeyler söylemişlerdi hiçbiri tutmamıştı, bence siz yinede kendinizi fazla şartlandırmayın yarına.
yarın kesin gelecek demiyorum ben. dağıtıma başlandı dedi adam bana. ama sırayla gelecekmiş onuda göz önünde bulundurun. ben navide yada herhangi bi yerde görürsem flashı basarım o ayrı tabi. kendi kendine bilmeden bişey yapanlar kendisi sorumludur onuda belirteyim
 
Febris

Febris

Üye
aynn benım telde bi anna bi pr 1.2 :naughty:
 
hakan_710

hakan_710

Üye
alın buradaki yorumlara da bakın
 


Üst Alt