Yurt dısı ıstedıgınız telefon

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

heavymustang

Üye
    Konu Sahibi
Yurt dısı ıstedıgınız telefon
Arkadaslar yurt dısında kardeşim yasıyo gelirken biraz telefon getirtmek istiyorum acaba hangi telefonları getirtsem

burda rahatlıkla satabilirim.

Bu Arada yurt dısından telefon getirtmek istiyenlerin tekliflerine acıgım isteyenin istedigi telefonu getirtebilirim.
 


dj_onur

dj_onur

Üye
Kayt durumu?
 

heavymustang

Üye
    Konu Sahibi
kayıt da ben yaptırırım hepsini gerekirse isteyene biraz daha uygun fiyatla veririm kendisi kaydını yaptırır.
 
dj_onur

dj_onur

Üye
İphon 4s kac tl 16 gb
 

heavymustang

Üye
    Konu Sahibi
1600 lira kutusu acılmamıs sıfır 1 yıl international garantili siyah veya beyaz farketmez
 
ZaZuM

ZaZuM

Üye
2, el getirebilir mi
 

heavymustang

Üye
    Konu Sahibi
malesef kutusunda ve acılmamıstır ilk kullanan siz olucaksınız
 
dj_onur

dj_onur

Üye
İyide vatan pc de orj kvk 1499 tl :D pek uygun gbi gelmedı ackcası
 

heavymustang

Üye
    Konu Sahibi
:) yanlısınız var o i phone 4 sizin bana sordugunuz i phone 4s tekrar bakarsanız anlarsınız ki o fiyata oldugunu bile sanmıyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: ThE_kOnT
dj_onur

dj_onur

Üye
Hm dikkat etmedm yalan söylemeym ;) hayrlı satslar
 
NiCKiMYoK

NiCKiMYoK

Üye
Yanlış olmasın İphonenun uluslar arası garantisi Türkiyede geçerli değil.
 

heavymustang

Üye
    Konu Sahibi
valla onu tam bilmyorum bi garantisi oldugunu biliyorum ama turkiye icin gecerli degilse dogrudur
 
USAForever

USAForever

Üye
Birader kardeşin ordan 2.el n8 alabilirmi , hesaplıya geliyor zaten ?
 
src_34

src_34

Üye
2200 ıphone 4s uygun fıyat hayırlı satışlar
 

cirkinn

Üye
hangi ilde ikamet ediyorsunuz?
 

hepar92

Üye
nokia c6-01 i ne kadara getirtebilirsin
 

heavymustang

Üye
    Konu Sahibi
istanbul istenilen yere kargo ile gonderebilirim ama
 

cirkinn

Üye
peki kayıtlı arc var mı? varsa ne kadar?
 

heavymustang

Üye
    Konu Sahibi
arc s var 900 tl kutusu acılmamıs
 

cirkinn

Üye
3gs'imi satıp biraz daha para bulursam alırım. teşkkürler :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt