Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Tarayıcı Önbelleğini E'ye taşımak
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Shorty Meeks
Üye
Konu Sahibi
Tarayıcı Önbelleğini E'ye taşımak
arkadaşlar tarayıcı önbelleği nasıl E ye taşınır ? Telefonum c5-03.FW atmadan nasıl yapılır lütfen yardım edin !
TheCower
Üye
Ben böyle bir desteği olduğunu sanmıyorum. Yalnızca opera mod olanının böyle bir özelliği var. Nokia kendi wap tarayıcısına böyle bir özellik koymaz sanırım. Yapabilen varsa ne güzel.
Symbianist
Üye
Bir yöntemi var da en 6710'da denedim olmadı maalesef. araştırmaya devam ediyorum bunu
juristokrat
Üye
aıo patch yükle.Yüklerken cache e secenegni işaretli bırak sorunun cözülür.