Tarayıcı Önbelleğini E'ye taşımak

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Shorty Meeks

Shorty Meeks

Üye
    Konu Sahibi
Tarayıcı Önbelleğini E'ye taşımak
arkadaşlar tarayıcı önbelleği nasıl E ye taşınır ? Telefonum c5-03.FW atmadan nasıl yapılır lütfen yardım edin !
 


TheCower

TheCower

Üye
Ben böyle bir desteği olduğunu sanmıyorum. Yalnızca opera mod olanının böyle bir özelliği var. Nokia kendi wap tarayıcısına böyle bir özellik koymaz sanırım. Yapabilen varsa ne güzel.
 
Symbianist

Symbianist

Üye
Bir yöntemi var da en 6710'da denedim olmadı maalesef. araştırmaya devam ediyorum bunu
 
juristokrat

juristokrat

Üye
aıo patch yükle.Yüklerken cache e secenegni işaretli bırak sorunun cözülür.
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Aio Patch
 
anılbaran

anılbaran

Üye
tek yol aio patch
 
Symbianist

Symbianist

Üye
v3 ünü buldum hem de 6. versiyon. açıyorum konuyu
 
juristokrat

juristokrat

Üye
sitede 6.versiyon var zaten bence onu deneyıp acın.
 
Symbianist

Symbianist

Üye
konuyu açtım da olmadı henüz. tama atayım size de kullanın açılmadan kıyak geçeyim bari 1 dk

----------Eklendi @ 22:02:21 ---------- Yazıldı @ 22:01:27 ----------

telefon hafızasına kurun. sadece cache'li kısmı işaretli bırakın. kurulum bitince restart atın. tamamdır. konuyu da açtım onay bekliyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt