Bilgisayarınız erkek mi kız mı?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

***Hunter***

Üye
    Konu Sahibi
Bilgisayarınız erkek mi kız mı?
1-Notepad'i açın

2-Aşağıdaki komutu kopyalayın ve Notepad e yapıştırın

CreateObject("SAPI.SpVoice" ).Speak"I love you."


3-Farklı kaydet deyip konus_bakalim.vbs olarak masaüstüne kaydedin.

4-Daha sonra oluşturduğunuz dosyaya çift tıklayın.
Benim pc kız
 
  • Beğen
Tepkiler: cozturk


' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
Benimki travestiye benziyor
 
  • Beğen
Tepkiler: ! AhmeT !, tinasoft, 'Patron ve 2 diğerleri
furkan5800

furkan5800

Üye
suan mobilim bu nasil çalısıyor sistem ne
 

hkü

Üye
erkek çıkarsa sünnet askerlik falan oluyomu
 
Jrcan1

Jrcan1

Üye
Anlamadım :blink:
 
aosman61

aosman61

Üye
Erkek adamın erkek bilgisayarı olur :D
 
aslankaplants

aslankaplants

Üye
benimki de kız
 
technoshark

technoshark

Üye
Benim makine avrat :D
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
  • Beğen
Tepkiler: ' KalendeR '
atakan25

atakan25

Üye
benimki bülent abi
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
Mert

Mert

Üye
i love you yerine başka şeyler yazıp muhabbet ediyorum.
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
Benimki erkek çıktı.Zaten öyle bekliyordum.Tozları bizzat ben temizliyorum :naughty:
 
TheCower

TheCower

Üye
Kız olsaydı benimkiyle senkronize ederdik :) kabaca çift yapardık
 
  • Beğen
Tepkiler: ' KalendeR '
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Benim ki yarı dişi , yarı erkek ...
 
furkan5800

furkan5800

Üye
kadınmış beyler
 
futbol123

futbol123

Üye
benimkide kız :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt