Nokia 5800 CFW Proxpress V3.1 Final 5800 Ofw V60 Mod [core Edit]

Sponsorlu Bağlantılar

karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
ya tamam adamlar koymuş omnia widget ama modu bul bana madem browser hatası olmayan:)
 


hasan0692

Üye
araştırcam ama yabancı sitelere el attım :)
 
*-king-*

*-king-*

Üye
eline sağlık :oke:
 
batuhanbogatur

batuhanbogatur

Üye
ofw nin cfw den farkı nedir :)
 

ali_63kal

Üye
ofw orjinal sistem üzerinde yapılan oynalamalardır.cfw ise başka bir telefonunun yazılımının çevrilmiş halidir
 
Progressivity

Progressivity

Üye
Kardeşim forumdaki bütün cfw'lere ve editlere göz gezdirdim 3 aşağı 5 yukarı hepsi aynı ztn, ben orjinallikten yana biri olarak en çok senin N8 ikonlu modlu orjinal core edit cfw'ni beğendim ama senden bikaç isteğim olacak müsadenle: ProXpress v2.0 N8 iconlu modlu v60.0.003 OFW [Core edit] gerçekten çok iyi görünüyor ama henüz flashlamadım çünkü tuş kilidini sürükleyerek değilde c5 tarzı basarak açmak çok daha kullanışlı geliyor bana, onu düzeltebilir misin acaba bunun dışında herşey tamam gibi ztn ayrıca fw de yer varsa pythonu da gömebilirsin içine

----------Eklendi @ 20:21:15 ---------- Yazıldı @ 20:17:30 ----------

Şuanki kullandığım cfw 5800 Elegant v52 ve şuana kadar gayet memnundum ama sanırım c60 yüklemediğim için ovi mağazadaki bazı uygulamalar yüklenmiyor, hata veriyor o yüzden büyük ihtimalle dediğim tuş kilidi olayını ayarlayabilirsen hemen sen cfw'ye geçecem
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim forumdaki bütün cfw'lere ve editlere göz gezdirdim 3 aşağı 5 yukarı hepsi aynı ztn, ben orjinallikten yana biri olarak en çok senin N8 ikonlu modlu orjinal core edit cfw'ni beğendim ama senden bikaç isteğim olacak müsadenle: ProXpress v2.0 N8 iconlu modlu v60.0.003 OFW [Core edit] gerçekten çok iyi görünüyor ama henüz flashlamadım çünkü tuş kilidini sürükleyerek değilde c5 tarzı basarak açmak çok daha kullanışlı geliyor bana, onu düzeltebilir misin acaba bunun dışında herşey tamam gibi ztn ayrıca fw de yer varsa pythonu da gömebilirsin içine

----------Eklendi @ 20:21:15 ---------- Yazıldı @ 20:17:30 ----------

Şuanki kullandığım cfw 5800 Elegant v52 ve şuana kadar gayet memnundum ama sanırım c60 yüklemediğim için ovi mağazadaki bazı uygulamalar yüklenmiyor, hata veriyor o yüzden büyük ihtimalle dediğim tuş kilidi olayını ayarlayabilirsen hemen sen cfw'ye geçecem

C5 tuş kilidinde sevmediğim şey yeşil ve kırmızı butonlara basıldığında da ekran ışığının yanıp kilidi açmak için yandaki mandalı kullanın uyarısı vermesi. Ama bakarım yeni bir sürüm yaparsam
C5 tuş kilidi ekleyebilirim. Ama şu sıralar biraz işlerim yoğun pek bilgisayar başında oturamıyorum. Yaparsam ilk sana haber veririm. Ben de düşündüm bir kaç gündür c5 tuş kilidini.
 
Progressivity

Progressivity

Üye
olmazsa olmaz bişey değil ztn ama önceki cfw lerde arama geldiğinde de cevaplamak için sürüklemek gerekiyordu o olayı sevmiyordum bunda nasıl oluyor bilmiyorum ama yarın flashlayıp bir deneyecem eline emeğine sağlık :)
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
olmazsa olmaz bişey değil ztn ama önceki cfw lerde arama geldiğinde de cevaplamak için sürüklemek gerekiyordu o olayı sevmiyordum bunda nasıl oluyor bilmiyorum ama yarın flashlayıp bir deneyecem eline emeğine sağlık :)

teşekkür ederim zannımca arama ekranı sürüklemeli bunda da ama neden sevmediğini anlamış değilim benim hoşuma gidiyor:)
 
Progressivity

Progressivity

Üye
çünkü arada takılıyor telefon sürüklesende cevap vermiyor dostum bu daha öncede başıma geldiği için o yüzden pek tercih etmiyorum sürüklemeli ama ofw yi çok güzel editlemişsin flash attım şuan ama hard formatı yemedi bi türlü
 

halittosun

Üye
Altta bar yok Samsung ev ekranını kullanınca ama. Arama ekranına ulaşamazsın:) rehberden ararsın ya da dialpad diye bir program var autoinstaller yükleyince geliyor. Onu kullanırsın:)

----------Eklendi @ 23:11:20 ---------- Yazıldı @ 23:08:03 ----------

Flash ev ekranını istemeyen olursa kaldırıp, haftasonuna daha temiz bir yazılım yapabilirim. Şimdi bunu kullanın da. 1 kişi bile isterse yapıcam :) Ses komutları üzerinde de çalışırım o zaman haftasonu bir gelsin de.

O açılış ta beyaz ekran olayı da olmazdı biraz test etseydim ama aceleye getirdiniz bana test edemeden upload yaptım:) tester siz oldunuz bu arada. görüşleriniz benim için önemli şimdi.

Hocam Yazılım Çok Güzel Olmuş Senden Ricam Flash Ev Ekranını Olmayan Yazılım Eklemen Eğer Yaparsan Çok Memmun Olurum Şimdiden Ellerine Sağlık
 

Ali Emre Çirik

Üye
ofw denemedim daha fakat yorumlara göre güzel bir fw fakat ikonları anna ikon yada en güzelinden n9 ikonluda yapabilirsen süper olur
 

ali_63kal

Üye
karikaturizma flash ev ekranını çıkarıp versen bu sürümü adamın dibisin
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar kusura bakmayın şu an tek tek cevap yazamadım herkese ama tamam versiyon 3 u kaldırıp, flash ev ekranı olmayan halde tekrar düzenleyip yayınlarım. Şimdilik bazı özel durumlardan ilgilenemedim ama yapılır yani siz isteyin yeter ki. Bu arada. Herkes c5 kilit istiyorsa c5 kilit koyabilirim.
 

uluca

Üye
Dostum bu yazılımın halen ilk halini kullanıyorum.gerek ekran tepkimesi gerekse batarya süresi harika.4 gün şarjı dayanıyor.Bu son halini bence flash ev ekranını çıkartıp c-5 tuş kilidi ekleyerek çıkar.keşke temel ev ekranına da kısayol eklenebilseydi.ozaman tadından yenmezdi :))
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
Peki dostum zaman bulunca düzenleyeceğim. Biraz sabretmek lazm ama:)
 

uluca

Üye
son olarakta yazılıma güzellik katacağına inandığım bir özellik var.O da çağrı vibrasyon özelliği.Xperience de bulunan ve çağrı esnasında karşı taraf telefonu açtığında ve kapattığında telefonu titreten mod.Bu mod harika bir özellik.Onu da ekleyebilirsen ömürlük bir yazılım kazanmış olacağız.
Ayrıca da hakkını helal et.Okadar yoğun işinin içerisinde bukadar çok istekte bulunuyoruz.
 


Üst Alt