Bu Ders Artık Okutulmayacak

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
biz de ne komutan ne de anlatan bir ogretmen vardı müdür yardımcısı girerdi birsey islemeden cıkardı bu dersin bana bi faydası olmadı istesemde olmazdı yani
Okulda lise yıllarında da bana matematikçinin ve dersinin bir faydası yoktu. Bu o dersin gereksiz ve de kaldırılması lazım olduğu mantığını mı doğurmalı
 
  • Beğen
Tepkiler: greenmile


spy ghost

spy ghost

Üye
    Konu Sahibi
greenmile

greenmile

Üye
Okulda lise yıllarında da bana matematikçinin ve dersinin bir faydası yoktu. Bu o dersin gereksiz ve de kaldırılması lazım olduğu mantığını mı doğurmalı


aynen bu mantıkla bende ilkokulda el işi dersi gördüm:D tepsi falan boyuyorduk:D
 
spy ghost

spy ghost

Üye
    Konu Sahibi
bizimki başlığa bakıp 10 dakikada kendisi anlatır sonra bizimle muhabbet ederdi.
kendin de itiraf ettin biz o 40 dakika boyunca ders işlerdik çok sevdiğim birisiydi hocamız havacı yarbaydı rütbesi öğretmenlik olduğu zaman işini çok iyi yapardı
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
Mili güenlik dersine komutan gelirdi ceza olarak bize şinav çektirirdi. İkinci döneme tatabıkata katıldıgı için derslere giremeyince
yazılaları yapamadı herkesin notonu beş vermişti
 
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye



aynen bu mantıkla bende ilkokulda el işi dersi gördüm:D tepsi falan boyuyorduk:D
Git bu dersleri kaldır değil mi :D
Artist artis giyin , saçını jolele süslen püslen ; okulda biraz karizman olsun kızlar falan filan derken elinde kocaman resim cantası..Plastik adi bir şey , el işi kağıtları, mahalleden çıkarken saklanarak git vs..:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: spy ghost ve greenmile
greenmile

greenmile

Üye

Git bu dersleri kaldır değil mi :D
Artist artis giyin , saçını jolele süslen püslen ; okulda biraz karizman olsun kızlar falan filan derken elinde kocaman resim cantası..Plastik adi bir şey , el işi kağıtları, mahalleden çıkarken saklanarak git vs..:ehe


aynen yemin ediyorum.Şu tavana asılan boncuklu şeylerden de yaptırıyordu,eve gelir anneme yaptırırdım.Rezillikti ama paşa paşa yaptık yani:D
 
  • Beğen
Tepkiler: ' KalendeR '
spy ghost

spy ghost

Üye
    Konu Sahibi
Mili güenlik dersine komutan gelirdi ceza olarak bize şinav çektirirdi. İkinci döneme tatabıkata katıldıgı için derslere giremeyince
yazılaları yapamadı herkesin notonu beş vermişti
allahtan bizde öyle bir hoca yoktu
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Dersin adı üzerinde milli güvenlik.. Sınır güvenliğimiz, iç savaş , politik savaş , soğuk savaş , sıcak savaş.. Bütün bunları okul harici nerelerden öğrenecekler gençler ? Bugün benim kardeşim Pkk ne abi diye sorduğunda benim vereceğim cevapla okulda bu soruya karşılık verilecek cevap bir olur mu ? Şimdi burda söylenmesi gereken o kadar çok şey var ki.... Resmen bitiryorlar ; gözünüze soka soka bitiriyoruz diyorlar !
Aynen Katılıyorum
 
mstf_l

mstf_l

Üye
artık egitim sistemi oyle blr haldeki bir dersi ogrenci sadece not almak icin dinliyor baska hicbir sekilde o ders dinlenmez yani sen istedigin kadar koy milli güvenlik yada din yada matematik eger o adamın ilgisi yoksa dinlemez zaten ilgisi olsada anlatan olmaz ona

sahsen ben artık bu bilgilerin ogrencinin kendi bilinci ve istegi dısında asla ogrenmeyecegini düsünüyorum anca ailede ogretilirse oyle yani mgb isterse kalsın isterse kalmasın bana gore bir farkı yok ama bunun bir faydası bunu da bilmek lazım

Ama ote yandan ne edebiyatın ne matematikin ne felsefenin bana faydası var sadece hepsi gecmek icin

Umarım anlatabilimisimdir meramımı
 
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye



aynen yemin ediyorum.Şu tavana asılan boncuklu şeylerden de yaptırıyordu,eve gelir anneme yaptırırdım.Rezillikti ama paşa paşa yaptık yani:D
Ben de hayatta anlamazdım öyle şeylerden. Zaten o ders bir tek bana 3 düşmüştü. Bulgur mercimek , nohut , bamye ile mukavva kaplaması falan yaptırırdı herif.Koca koca adamlar Derya Baykal' dan beter olurduk
 
greenmile

greenmile

Üye
Kısacası bazı dersler sadece meslek liselerinde ayrılırak okutulmalı diye düşünüyorum.Mesela el işi vs.

ama milli güvenlik dersinin gereksiz olduğunu düşünmüyorum.Ülkemizi koruyan asker olduğuna göre en yetkili ağızdan sınırlarımızı falan öğrenmemiz,sadece haftada bir ders olsada bir askerle karşılıklı diyaloga girmemizin hiçbir sakıncası yoktu.
 
  • Beğen
Tepkiler: spy ghost
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Mili güenlik dersine komutan gelirdi ceza olarak bize şinav çektirirdi. İkinci döneme tatabıkata katıldıgı için derslere giremeyince yazılaları yapamadı herkesin notonu beş vermişti
Bizim Diğer Arkadaşın Derslerine Binbaşı Giriyormuş Bizede Muhasebe Öğretmenleri Giriyordu. Öyle Olmasına Rağmen Güzeldi
 
greenmile

greenmile

Üye

Ben de hayatta anlamazdım öyle şeylerden. Zaten o ders bir tek bana 3 düşmüştü. Bulgur mercimek , nohut , bamye ile mukavva kaplaması falan yaptırırdı herif.Koca koca adamlar Derya Baykal' dan beter olurduk


ne günlerdi ya:D bizdeki kadındı, kadın olunca daha bir üstüne düşüyordu dersin :ehe
 
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
artık egitim sistemi oyle blr haldeki bir dersi ogrenci sadece not almak icin dinliyor baska hicbir sekilde o ders dinlenmez yani sen istedigin kadar koy milli güvenlik yada din yada matematik eger o adamın ilgisi yoksa dinlemez zaten ilgisi olsada anlatan olmaz ona

sahsen ben artık bu bilgilerin ogrencinin kendi bilinci ve istegi dısında asla ogrenmeyecegini düsünüyorum anca ailede ogretilirse oyle yani mgb isterse kalsın isterse kalmasın bana gore bir farkı yok ama bunun bir faydası bunu da bilmek lazım

Ama ote yandan ne edebiyatın ne matematikin ne felsefenin bana faydası var sadece hepsi gecmek icin

Umarım anlatabilimisimdir meramımı
Lisede faydasız ders yoktur. Hepsi lazım. Edebiyatın ne gereği var diyemezsin ben şimdi edebiyat okuyorum ; sen de okuyabilirsin. Matematik de diğer dersler de vs.. Burada bu ders faydasız bir ders olduğu için kaldırılmıyor. Amaç farklı. Meselelerimiz derslerin faydasızlıkları değil zaten


----------Eklendi @ 16:55:58 ---------- Yazıldı @ 16:54:25 ----------




ne günlerdi ya:D bizdeki kadındı, kadın olunca daha bir üstüne düşüyordu dersin :ehe
Yok ya hu bizdeki erkekti. Adam bir yandan üniversite yıllarında kavgada hayalrını sıktığı insanları anlatırken bir yandan da sulu boyayla kağıt boyardı. Keşke bayan olsa , enbesilin tekiydi
 
greenmile

greenmile

Üye
bence boyle bir derse bayan hocanin girmesi daha kotuydu bazi hocalar vardir mesela oyle yada boyle gecirir ama bizdeki illa hakkiyla yapipta iyi not veriyordu :D
 
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
O da doğru :ehe
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
kendin de itiraf ettin biz o 40 dakika boyunca ders işlerdik çok sevdiğim birisiydi hocamız havacı yarbaydı rütbesi öğretmenlik olduğu zaman işini çok iyi yapardı

ben sadece işini yaptığını ancak öğrendiklerimin bi işe yaramadığını söylüyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt