' KalendeR '
Üye
Okulda lise yıllarında da bana matematikçinin ve dersinin bir faydası yoktu. Bu o dersin gereksiz ve de kaldırılması lazım olduğu mantığını mı doğurmalıbiz de ne komutan ne de anlatan bir ogretmen vardı müdür yardımcısı girerdi birsey islemeden cıkardı bu dersin bana bi faydası olmadı istesemde olmazdı yani

tepsi falan boyuyorduk

