s60v5 e büyük güncelleme GELEBİLR

Sponsorlu Bağlantılar

FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
    Konu Sahibi
kim ne derse desin ben mart ayını bekleyeceğim bu nokia sağı solu belli olmaz
 


OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Fakat CFW ile kullana biliyor. Bu konuda Nokia şunu diyor ;
Evet bende cfw'yi kastetmiştim. Diyelim telefona flash atarken sıkıntı çıktı ölü flashta atamıyorsun ne yapacaksın cihazın garantisi varsa öncelikle servise gideceksin. Arıza için CFW yükledim açılmıyor dersen garanti püf, telefon açılmıyor de bırak nerden bilecekler cfw yüklediğini dolayısıyla onlarda zaten orjinal dosyaları flashlayacaklar.
 
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
    Konu Sahibi
Evet bende cfw'yi kastetmiştim. Diyelim telefona flash atarken sıkıntı çıktı ölü flashta atamıyorsun ne yapacaksın cihazın garantisi varsa öncelikle servise gideceksin. Arıza için CFW yükledim açılmıyor dersen garanti püf, telefon açılmıyor de bırak nerden bilecekler cfw yüklediğini dolayısıyla onlarda zaten orjinal dosyaları flashlayacaklar.
daha da mantıklısı var güncelleme yaparken telefon gitti dersin :)
 

n-70

Üye
madem nokia bize güncelleme yok diyor bende burdan nokia nin ANNA sını BELLE rim:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Pesimistt5, 05kaptan05 ve kemik95
The Best OEZIL

The Best OEZIL

Üye
2014 de kadar ne geldıyse geldı. Sonrası s3. Wp7 , meego ve java telefonlar
 

kemik95

Üye
Evet bende cfw'yi kastetmiştim. Diyelim telefona flash atarken sıkıntı çıktı ölü flashta atamıyorsun ne yapacaksın cihazın garantisi varsa öncelikle servise gideceksin. Arıza için CFW yükledim açılmıyor dersen garanti püf, telefon açılmıyor de bırak nerden bilecekler cfw yüklediğini dolayısıyla onlarda zaten orjinal dosyaları flashlayacaklar.

bildiğim kadarıyla bu konuda son dönemlerde hassas davranıyorlarmış. Sanırım donanımsal sorunlarda garanti dışı kalıyormuş. Flashı zaten telefoncuyada yaptırabilirsin.
 
CONNECTED7

CONNECTED7

Üye
bende yüz ,yüzelli kere flaşladım artık orjinal takılıyorum.Annasını bellesini bellicem şubatta androide geçecem hepsi NOKIA 'nın olsun annası bellesi carlası.
 
Pesimistt5

Pesimistt5

Üye
bende yüz ,yüzelli kere flaşladım artık orjinal takılıyorum.Annasını bellesini bellicem şubatta androide geçecem hepsi NOKIA 'nın olsun annası bellesi carlası.

S60 v5'lere karşı takındıkları tutum beni de çıldırtıyor... Hayatta Nokia'dan başka telefonlara satın almak için göz gezdireceğim hiç aklıma gelmezdi ancak hakikaten kendilerinden soğuttular :)
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
bildiğim kadarıyla bu konuda son dönemlerde hassas davranıyorlarmış. Sanırım donanımsal sorunlarda garanti dışı kalıyormuş. Flashı zaten telefoncuyada yaptırabilirsin.
Elbette ama şansını serviste denemek daha mantıklı.
 
anılbaran

anılbaran

Üye
..... Gelir :D
 
*-king-*

*-king-*

Üye
çoooook zor bir ihtimal adamlar yeni telefonlar çıkaracaklar ayrıca symbian işletim sistemini ortadan kaldırdıgını açıkladı nokia sitesinde bundan sonra belle adı altında uretecekler telefonları bu mantıkla güncelleme gelmez s60v5 serısıne
 
Febris

Febris

Üye
guncelleme glmez.
 
yavuz661

yavuz661

Üye
ama bide şu var gelse bile biçok v5 lerin işlemci ve ram leri belle veya ^3 gibi yazılım güncellemelerini kaldırabilirmi ki ??
 
Joker.

Joker.

Üye
C5-03 e geldi :oke:
 
joker.lg

joker.lg

Üye
arkadaşlar yazılım editörten n97 miniye bakar misiniz ? Bende pc yok bakamiyorum
 
firat1231

firat1231

Üye
gelicek gorursunuz
 


Üst Alt