FirstPioneer
Üye
s60v5 e büyük güncelleme GELEBİLR
Bugün nokia shop a gittim ve klasik olarak s60v6 e güncelleme var mı diye sordum ve görevli (emin değilim belki de matrak geçiyorlardır ) mart ayı gibi s60v5 e veya C5-03 e ikisinden biri emin değilim belle tarzı bir şey gelecek dedi ben de tabi şaşırdım (belki benim telefonu karıştırmış da olabilir ) sordum emin misiniz diğer görevlilere de sordum kendilerine mail geldiklerini söyledi ama ben hala inanmış değilim (ama o umut var ya tarif edilemez )


sizin öyle bir kaygınız yok biz belle gelsin de nasıl gelirse gelsin diyoruz iyilik dileklerin için de teşekkürler


Biz belle beklerken kimileri carla bile kullanıyor.