s60v5 e büyük güncelleme GELEBİLR

Sponsorlu Bağlantılar

FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
    Konu Sahibi
s60v5 e büyük güncelleme GELEBİLR
Bugün nokia shop a gittim ve klasik olarak s60v6 e güncelleme var mı diye sordum ve görevli (emin değilim belki de matrak geçiyorlardır ) mart ayı gibi s60v5 e veya C5-03 e ikisinden biri emin değilim belle tarzı bir şey gelecek dedi ben de tabi şaşırdım (belki benim telefonu karıştırmış da olabilir ) sordum emin misiniz diğer görevlilere de sordum kendilerine mail geldiklerini söyledi ama ben hala inanmış değilim (ama o umut var ya tarif edilemez )
 


AHMED...

AHMED...

Üye
zannetmem :bilmm
 
  • Beğen
Tepkiler: Roxx
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
    Konu Sahibi
ben de zannetmem de işte o umut aslında o kadar imkansız da değil belki belle değil de symbian 3 gelebilir veya baya eksiltilmiş belle bir ihtimal daha eksiltilmiş anna
 
oquz_esen

oquz_esen

Üye
bununla ilqili bi haber okumuştum bi yerde ama hatırlamıyorum tam olarak Kaynaqı

Ama inqilizce olarak yazılsada anladıqım kadarıyla bi soruya şöyle cewap vermiş Nokia olarak s60v5 cihazlarını unutmadık s60v5 için destek vermeye dewam ediceqiz bu destek geniş çaplı bi qüncellemede olabilir yazıyodu

Valla orda böle yazıyodu Bende Nokıa'nın yalancısıyım :ehe
 
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
    Konu Sahibi
link verebilme imkanın var mı
 
Mert045

Mert045

Üye
inşallah gelir.
 
AHMED...

AHMED...

Üye
gelirsede iyi olur tabiki v5 kullanan arkadaşlar için
 
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
    Konu Sahibi
gelirsede iyi olur tabiki v5 kullanan arkadaşlar için
tabi size belle nin kendisi geliyor :) sizin öyle bir kaygınız yok biz belle gelsin de nasıl gelirse gelsin diyoruz iyilik dileklerin için de teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: Roxx

ahmetc503

inşallah gelir
 
Masterthone

Masterthone

Üye
cidden olabilir mi ki acaBAA
 
HakaN-06

HakaN-06

Üye
Seninle matrak geçmiş yada eleman o kadar cahilki c5-03'ü s^3 sanıyor :kop:
 
Mert045

Mert045

Üye
belki c5-03 ü c6-01 sanmıştır :D
 
mahmut4545

mahmut4545

Üye
v60 son diye biliyorum ben:S ama belli olmaz :D
 
AlpReis

AlpReis

Üye
:hmmm
 

kemik95

Üye
Detaylar için Nokia Türkiye Servisler ve Çözümler Müdürü Ali Selim AYTUNA'ya mail attım. Geri döndüğünde cevabı sizinle paylaşacağım

Cevap geldi arkadaşlar ;


Meraba Kemal Bey,Belle güncellemeleri N8 ve sonrasındaki Symbian^3 tabanlı telefonlarda geçerli olacak.S60 5th ed. tabanlı C5-03 ve 5800 için Belle güncellemesi olmayacak.Saygılarımla,Ali Selim AytunaDeveloper Manager – EDXNokia Turkey
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
belle gelmez zaten de belki iconları gelir :D
 

kemik95

Üye
:oke: Biz belle beklerken kimileri carla bile kullanıyor.

Fakat CFW ile kullana biliyor. Bu konuda Nokia şunu diyor ;

...Bunun dışında kalan S60 ve daha alt versiyonlar için malesef güncelleme olmayacak. Bu işlem için müşterilerimizin yanlızca Nokia Suite ile yazılım güncellemesi yapmaları ve bunun dışında herhangi bir 3rd party yazılım kullanmamalarını öneriyoruz. Eğer müşteriler Nokia Suite dışında illegal 3rd party programlar kullanarak cihazlarına program kurarlarsa cihazlarında yaşayacakları herhangi bir problemde servis tarafından garanti dışı işlem yapılabileceğini belirtiyoruz.
 


Üst Alt