Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ben android bir telefon almayı düşünüyorum n8imi satıp
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
xxSadrazamxx
Üye
Konu Sahibi
ben android bir telefon almayı düşünüyorum n8imi satıp
htc evo 3d mi yoksa sensation mu alsam ne dersiniz??
yakup_281
Üye
al hangisi olursa al android bi dünya video indiriyorum mp3e çeviriyorum dinliyorum pcye gerek bile kalmıyor
Lenneth
Üye
Sensation XE derim.
hotboy_ist
Üye
Bende yarın N8 imden kurtulup Galaxy Note a kavuşuyorum... Darısı başına... Boyut sorun değilse senin için Note gayet güzel... Tablet+Telefon...
cahilmuallim
Üye
Arkadaşim eğer büyük demezsen note al derim ama tercihin bu ikisinden birisi ise sansation xl al derim
mustafakocatas
Üye
hocam boşver HTC yi GALAXY S2 al keyfine bak.
Amaru Shady
Üye
hiçbiri. Galaxy note veya SII
SeniGördüm
Üye
S2.emin olabilirsin
xxSadrazamxx
Üye
Konu Sahibi
teşekkürler konferans ta tanılan telefonlara bakıp kararımı vareceğim artık