Neden Olmasın Nokia N8-S

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

zenci2323

Üye


Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Benim cihaz:
Nokia Ishia 800
3.2 GHz çift çekirdek
6656 mb ram
4.0" super amoled+ ekran
200 gb dahili hafıza
Arkadaşlar böyle bir cihazı görebilir miyiz sizce?:ehe
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Senin çocukların anca görür hünkarım
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
Senin çocukların anca görür hünkarım

Bir 20 yıl sonrada kadar amoled felan fos olacak.Bükülüp katlanabilir ışık geçiren ekranlar olucak.Ve düşünce ile kontrol edilebilecek.Bir bakmışız telefon yok ortada kulağa takılan düşünceyle çalışan küçük bir cihazdan ibaret ;)

Belli olmaz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Senin çocukların anca görür hünkarım

İyi yaaa..En azından belki ihtiyarlığıma -o kadar ömrüm olursa- rastgelir.

----------Eklendi @ 16:48:55 ---------- Yazıldı @ 16:38:13 ----------

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt