FirstPioneer
Üye
Stoklarda n9 kalmazdıbu fiyatta tegra 3 olsaydı n9da koşa koşa gider alırdım![]()
Stoklarda n9 kalmazdıbu fiyatta tegra 3 olsaydı n9da koşa koşa gider alırdım![]()
anlatılmaz kullanılır o kadar zevkli ki nokia shop a girdiğinizde çıkasınız gelmezkullanan arkadaşlar varmı.güzel bişeye benziyor
niye daha iyisi olmasın ayrıca tegra 3 telefonlar da da kullanılabiliyordu galiba
ama dediğine katılıyorum olsaydı stoklarda N9 kalmazdı ve de piyasayı darmadağan ederdi.Ayrıca bir büyük ayrıntıyı unuttuk n9 çıktığında tegra 3 yoktu neyse uyumlu olmamasının sebebi ne olabilir o zmn ya tı omap da olmasaydı diyebiliriz tı omap a uyduruyosun da tegra 3 e niye uyduramayasınpeki neden elimizdekilerle yetinmeyelim. bizim bilmediğimiz pek çok şeyi biliyor onlar biz oturduğumuz yerden düşünüyoruz sadece ama bu işin uzmanı onlar yıllarca bu iş üzerinde çalışıyorlar. belki teelfonu kaldırmayacaktı belki uyumlu değildi böylesini uygun görmüşler ayrıca bu hali bile mükkemele yakın arayüz ve hız perfonmansı mühteşem.ama dediğine katılıyorum olsaydı stoklarda N9 kalmazdı ve de piyasa darmadağan ederdi.
haklısın ama eksikliğini hissetirmiyor bence. olsa iyi olur denecek bir özellik ama olmaması büyük bir kayıp değil. zaten çoğu kişi ne olduğunu bile bilmiyorken.
Tı omap ın bile böyle çalıştırdığı sistem tegra 3 le uçardı ben 2 kere n9 kullandım ikisinde de kendimi rüya aleminde gibi hissettim
(teğmen oldum)hayırlı olsun teğmenim. telefon dediğin gibi insana hiç yaşanmamış bir haz veriyor herşeyi geçtim eğer bu telefonun tasarımı böyle olmasaydı hayatta beni cezbedmezdi ama çok ince düşünülmüş bir tasarımı var nokia kocaman bir alkışı hak ediyor
![]()


La keşke n9 un ikinci eli olsaydı bir dakika durmaz alırdım![]()

arkadaşım bu ne saçma bir mesaj. kuyruk acısı yok dimi içinizde ? afedersiniz ama N9 un hangi özelliklerini beğenmiyorsunuz gidin kendinize bir glaxy s2 filan alın o zaman elinizde ki cihaz karnınızı ağırıttı diye daha eline bile almadığınız telefon hakkında yorum yapmayınız. ayrıca NOKİA telefonları içinde şu an en iyi ekran özelliğine sahip telefon madem sen özelliklerini net bilmiyorsun ben sana söyleyeyim her yönden senin elindeki uyduruk cihazı ikiye katlayan bir cihaz N9 siz 256 GB ram kullanırken 1 GB ram var telefonda sizkimi kandiyorsunuz n9 geri kalmis islemci a8 ile galaxsy s3 ciksa solugu kesilir. zaten nisan mayis gibi 1000 tl nin altinda olma ihtimali yuksek bu geri kalmis islemciyle buraya kadar yok tegra 3 olsaydi falan siz olandan bahsedin icinde uyduruk megoo mu ne millet ona bel baglamis bada gibi onunda sonu gelecek...

kimi kandiyorsunuz n9 geri kalmis islemci a8 ile galaxsy s3 ciksa solugu kesilir. zaten nisan mayis gibi 1000 tl nin altinda olma ihtimali yuksek bu geri kalmis islemciyle buraya kadar yok tegra 3 olsaydi falan siz olandan bahsedin icinde uyduruk megoo mu ne millet ona bel baglamis bada gibi onunda sonu gelecek...
Stoklarda n9 kalmazdı
arkadaşım bu ne saçma bir mesaj. kuyruk acısı yok dimi içinizde ? afedersiniz ama N9 un hangi özelliklerini beğenmiyorsunuz gidin kendinize bir glaxy s2 filan alın o zaman elinizde ki cihaz karnınızı ağırıttı diye daha eline bile almadığınız telefon hakkında yorum yapmayınız. ayrıca NOKİA telefonları içinde şu an en iyi ekran özelliğine sahip telefon madem sen özelliklerini net bilmiyorsun ben sana söyleyeyim her yönden senin elindeki uyduruk cihazı ikiye katlayan bir cihaz N9 siz 256 GB ram kullanırken 1 GB ram var telefonda sizARM Cortex A8 600MHz kullanırken N9 ARM Cortex A81000MHz kullanıyor. N900 480x800 çözünürlükte ekran kullanırken N9 da 480x854 erkan var.. ayrıca gorilla glass cam clear black teknolojisine sahip. TFF LCD gibi saçma bir ekran kullanırken N900. N9 AMOLED erkan kullanıyor affedersiniz ama kullandığınız cihazda daha multi touch yok gelmiş burda N9 u yerden yere vurma cüretkarlığını gösteriyorsunuz ayrıca rezisitif gibi saçma bir dokunmatik ekrana sahipsiniz kapasitif ise nokia N9. umarım bu sizi tatmin etmiştir![]()
