N9'da Tegra 3 olsaydı ne olurdu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


buketcik

buketcik

Üye
kullanan arkadaşlar varmı.güzel bişeye benziyor
 
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: buketcik
MertcaN9

MertcaN9

Üye
niye daha iyisi olmasın ayrıca tegra 3 telefonlar da da kullanılabiliyordu galiba

peki neden elimizdekilerle yetinmeyelim. bizim bilmediğimiz pek çok şeyi biliyor onlar biz oturduğumuz yerden düşünüyoruz sadece ama bu işin uzmanı onlar yıllarca bu iş üzerinde çalışıyorlar. belki teelfonu kaldırmayacaktı belki uyumlu değildi böylesini uygun görmüşler ayrıca bu hali bile mükkemele yakın arayüz ve hız perfonmansı mühteşem.:oke: ama dediğine katılıyorum olsaydı stoklarda N9 kalmazdı ve de piyasayı darmadağan ederdi.
 
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
    Konu Sahibi
peki neden elimizdekilerle yetinmeyelim. bizim bilmediğimiz pek çok şeyi biliyor onlar biz oturduğumuz yerden düşünüyoruz sadece ama bu işin uzmanı onlar yıllarca bu iş üzerinde çalışıyorlar. belki teelfonu kaldırmayacaktı belki uyumlu değildi böylesini uygun görmüşler ayrıca bu hali bile mükkemele yakın arayüz ve hız perfonmansı mühteşem.:oke: ama dediğine katılıyorum olsaydı stoklarda N9 kalmazdı ve de piyasa darmadağan ederdi.
Ayrıca bir büyük ayrıntıyı unuttuk n9 çıktığında tegra 3 yoktu neyse uyumlu olmamasının sebebi ne olabilir o zmn ya tı omap da olmasaydı diyebiliriz tı omap a uyduruyosun da tegra 3 e niye uyduramayasın
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
haklısın ama eksikliğini hissetirmiyor bence. olsa iyi olur denecek bir özellik ama olmaması büyük bir kayıp değil. zaten çoğu kişi ne olduğunu bile bilmiyorken.
 
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
    Konu Sahibi
haklısın ama eksikliğini hissetirmiyor bence. olsa iyi olur denecek bir özellik ama olmaması büyük bir kayıp değil. zaten çoğu kişi ne olduğunu bile bilmiyorken.

Sen de Haklısın :)Tı omap ın bile böyle çalıştırdığı sistem tegra 3 le uçardı ben 2 kere n9 kullandım ikisinde de kendimi rüya aleminde gibi hissettim :) (teğmen oldum)
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
hayırlı olsun teğmenim :ehe. telefon dediğin gibi insana hiç yaşanmamış bir haz veriyor herşeyi geçtim eğer bu telefonun tasarımı böyle olmasaydı hayatta beni cezbedmezdi ama çok ince düşünülmüş bir tasarımı var nokia kocaman bir alkışı hak ediyor :alkis
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan ve FirstPioneer
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
hayırlı olsun teğmenim :ehe. telefon dediğin gibi insana hiç yaşanmamış bir haz veriyor herşeyi geçtim eğer bu telefonun tasarımı böyle olmasaydı hayatta beni cezbedmezdi ama çok ince düşünülmüş bir tasarımı var nokia kocaman bir alkışı hak ediyor :alkis

:yuru:alkis:thumbup:
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
Türe

Türe

Üye
La keşke n9 un ikinci eli olsaydı bir dakika durmaz alırdım :(
 
Türe

Türe

Üye
Malesef sorunlu çıkmadıkça olmaz :ehe
 
denizci535

denizci535

Üye
kimi kandiyorsunuz n9 geri kalmis islemci a8 ile galaxsy s3 ciksa solugu kesilir. zaten nisan mayis gibi 1000 tl nin altinda olma ihtimali yuksek bu geri kalmis islemciyle buraya kadar yok tegra 3 olsaydi falan siz olandan bahsedin icinde uyduruk megoo mu ne millet ona bel baglamis bada gibi onunda sonu gelecek...
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
kimi kandiyorsunuz n9 geri kalmis islemci a8 ile galaxsy s3 ciksa solugu kesilir. zaten nisan mayis gibi 1000 tl nin altinda olma ihtimali yuksek bu geri kalmis islemciyle buraya kadar yok tegra 3 olsaydi falan siz olandan bahsedin icinde uyduruk megoo mu ne millet ona bel baglamis bada gibi onunda sonu gelecek...
arkadaşım bu ne saçma bir mesaj. kuyruk acısı yok dimi içinizde ? afedersiniz ama N9 un hangi özelliklerini beğenmiyorsunuz gidin kendinize bir glaxy s2 filan alın o zaman elinizde ki cihaz karnınızı ağırıttı diye daha eline bile almadığınız telefon hakkında yorum yapmayınız. ayrıca NOKİA telefonları içinde şu an en iyi ekran özelliğine sahip telefon madem sen özelliklerini net bilmiyorsun ben sana söyleyeyim her yönden senin elindeki uyduruk cihazı ikiye katlayan bir cihaz N9 siz 256 GB ram kullanırken 1 GB ram var telefonda siz
ARM Cortex A8 600MHz
kullanırken N9 ARM Cortex A81000MHz kullanıyor. N900 480x800 çözünürlükte ekran kullanırken N9 da 480x854 erkan var.. ayrıca gorilla glass cam clear black teknolojisine sahip. TFF LCD gibi saçma bir ekran kullanırken N900. N9 AMOLED erkan kullanıyor affedersiniz ama kullandığınız cihazda daha multi touch yok gelmiş burda N9 u yerden yere vurma cüretkarlığını gösteriyorsunuz ayrıca rezisitif gibi saçma bir dokunmatik ekrana sahipsiniz kapasitif ise nokia N9. umarım bu sizi tatmin etmiştir :oke:
 
Türe

Türe

Üye
kimi kandiyorsunuz n9 geri kalmis islemci a8 ile galaxsy s3 ciksa solugu kesilir. zaten nisan mayis gibi 1000 tl nin altinda olma ihtimali yuksek bu geri kalmis islemciyle buraya kadar yok tegra 3 olsaydi falan siz olandan bahsedin icinde uyduruk megoo mu ne millet ona bel baglamis bada gibi onunda sonu gelecek...

dostum n9 u kotulemek icin burdaysan senin yerin burasi degil :good:
her ne kadar androide gececek olsam da n9 un tasarimi ve farkli isletim sistemi cekti beni yine de kotuleyeceksen senin yerin vurasi degil nokianin yaptigi her telefon da kotu degil .
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan ve MertcaN9
MertcaN9

MertcaN9

Üye
arkadaşım bu ne saçma bir mesaj. kuyruk acısı yok dimi içinizde ? afedersiniz ama N9 un hangi özelliklerini beğenmiyorsunuz gidin kendinize bir glaxy s2 filan alın o zaman elinizde ki cihaz karnınızı ağırıttı diye daha eline bile almadığınız telefon hakkında yorum yapmayınız. ayrıca NOKİA telefonları içinde şu an en iyi ekran özelliğine sahip telefon madem sen özelliklerini net bilmiyorsun ben sana söyleyeyim her yönden senin elindeki uyduruk cihazı ikiye katlayan bir cihaz N9 siz 256 GB ram kullanırken 1 GB ram var telefonda siz
ARM Cortex A8 600MHz
kullanırken N9 ARM Cortex A81000MHz kullanıyor. N900 480x800 çözünürlükte ekran kullanırken N9 da 480x854 erkan var.. ayrıca gorilla glass cam clear black teknolojisine sahip. TFF LCD gibi saçma bir ekran kullanırken N900. N9 AMOLED erkan kullanıyor affedersiniz ama kullandığınız cihazda daha multi touch yok gelmiş burda N9 u yerden yere vurma cüretkarlığını gösteriyorsunuz ayrıca rezisitif gibi saçma bir dokunmatik ekrana sahipsiniz kapasitif ise nokia N9. umarım bu sizi tatmin etmiştir :oke:

ayrıca alvin dalvik ile QT tabanı katmıyorum bile. türe arkadaşımızın dediklerinde katılıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
XER01

XER01

Üye
Alien dalvik buyuk ihtimalle iptal oldu. Myriad sitesinden onla ilgili herseyi kaldirmis. Tahmin ediyorum patent olayi engel oldu :)
 
Türe

Türe

Üye
700 $ mış beyazın ön sipariş ücreti :ağlarım:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt