Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
N9'da Tegra 3 olsaydı ne olurdu
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
djhiguramos
Üye
Hocam merak ettimde symbian dan alışık olduğum bir rezillik devam ediyor mu diye sormak istedim.Şimdi video çok başarılı ama o aletin içi boştur pek muhtemelen hafızası dolan olan telefon da o hız da mı?Eğer o hızdaysa diyecek tek kelimem var ucuzlasın artık.
tegra ekran kartı değildir. chipset'tir, snapdragon, omap vb. gibi. ki zaten mobil cihazlarda ekran kartı yoktur, grafik işlemcisi vardır. aynı şey de değildirler.
keşke n9'da sgx530 yerine bcm2727 veya bcm2763 kullansalardı. işte o zaman n9'un ne olduğunu görürdük. şu anda 720p videoları bile oynatmakta zorluk çekiyor (mp4 olarak bakmıyorum olaya, mkv düşünün).
USAForever
Üye
Benim Size Tavsiyem , En Başarılı Telefon =
(Herşey Dahil)