HD özelliğinin hakkını veriyor gerçekten.Ama tekrarlıyorum alacak olan arkadaşlara.Gece modunda kamera idare eder seviyede ancak elleriniz titrememeli.Gündüzde ufak birkaç ayar yaparsanız çekmeden önce...Sizi tatmin edebilir kamerası.Fiyatına göre mükkemmel denilebilir bir telefon...Iphonu bana unutturdu...hemen seni aydınlatayım xperia neo v kullancısı olarak...1 hafta oldu alalı telefonu...Vatanbilgisayardan 725 tlye aldımböyük indirimi yakalyıpta...kamerası çok tatmin edici değil..kamera dışında tüm özellikleri harika.telefon ile gelen kulaklığı çok yadırgamışlar diğer forumlarda mesela.bence bir iphone kadar iyi...android markette equalizer adlı programla harika sonuçlar veriyor...kişisel temalar desen zaten süper.şarjı bana 1 gün dayanıyor...ama iş gelişi ve iş dönüşü yarımşar saat oyun oynuorum.yol boyunca müzik dinliyorum.yol 2 saat sürüyor
gidiş geliş.bazen maillere bakıyorum.günlük 50 sms 30 dakika kadar konuşma yapıyorum.1 gün dayanıyor işte...tasarımı çok iyi.ancak kapak sıkıntısı çekebilirsin..
eeee %99 yaşıycanbazı kullanıcılarda kendiliğinden kapanma oluyomuş bunu yaşar mıyım ?
ben bu fiyata aldım ve şuan çok çok memnunum.navigasyon bile kullandım.hiçbir takılma yok.iphone alacaktım 3gs.iphona bin basar dostum...NEO V den şikayet eden bir kişi bile görmedim. Ama senin n8 malum.. Çekemiyorsan lekeleme.karddeş para kazanmak kolay değil paranı sağlam makinaya ver sağlam değil demiyorum daha cıkalı ne olduki bugun 50 kişi şikayet ediyor
