Xperia Neo V almalı mıyım ?

Sponsorlu Bağlantılar

estorak

estorak

Üye
    Konu Sahibi
Evet ben de beyazı beğendim çok az kaldı almama :)
 


"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
Bence siyah daha iyi.Beyazonda ustteki sensorler delik gibi duruyor cok goze batiyor.
 
karizmas

karizmas

Üye
Bu aradaa arkadaşlar.telefon için keşfettiğim birşey daha söyliyeyim size.Çok şaşıracaksınız.Video çektiğinizde HD kalitede...Fotoğraf kalitesinin çok üzerinde bir görüntü kalitesi var telefonun.çok şaşırdım buna :) HD özelliğinin hakkını veriyor gerçekten.Ama tekrarlıyorum alacak olan arkadaşlara.Gece modunda kamera idare eder seviyede ancak elleriniz titrememeli.Gündüzde ufak birkaç ayar yaparsanız çekmeden önce...Sizi tatmin edebilir kamerası.Fiyatına göre mükkemmel denilebilir bir telefon...Iphonu bana unutturdu...
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
hemen seni aydınlatayım xperia neo v kullancısı olarak...1 hafta oldu alalı telefonu...Vatanbilgisayardan 725 tlye aldım :) böyük indirimi yakalyıpta...kamerası çok tatmin edici değil..kamera dışında tüm özellikleri harika.telefon ile gelen kulaklığı çok yadırgamışlar diğer forumlarda mesela.bence bir iphone kadar iyi...android markette equalizer adlı programla harika sonuçlar veriyor...kişisel temalar desen zaten süper.şarjı bana 1 gün dayanıyor...ama iş gelişi ve iş dönüşü yarımşar saat oyun oynuorum.yol boyunca müzik dinliyorum.yol 2 saat sürüyor :) gidiş geliş.bazen maillere bakıyorum.günlük 50 sms 30 dakika kadar konuşma yapıyorum.1 gün dayanıyor işte...tasarımı çok iyi.ancak kapak sıkıntısı çekebilirsin..

biraz yamalıycan yani ama xperia serisine pek güvenilmiyor ama iyi gibi geldi tutuluyor bu model neo v alan cok oldu sunuda soyliyim tek bişey uzerine tel alma genel olarak senin beklentilerini karşılıyorsa al ama servise düşmesin iyi bak tele sony ericsonun servis desteği iç açıcı değil nokia gibide değil parçala onar topla olmuyor alacaksan iyi bakacan ve son bişey daha sonylerin orjinalide çin çıkışlı olabiliyor made in çin war made in japan made in korea var 3üde orjinal ama sen alabilirsen japon al
 
estorak

estorak

Üye
    Konu Sahibi
bazı kullanıcılarda kendiliğinden kapanma oluyomuş bunu yaşar mıyım ?
 
estorak

estorak

Üye
    Konu Sahibi
Neden peki bi çözümü felan yok mu sürekli sorun olur.
 
Okeanus

Okeanus

Üye
güncellediğin zaman o sorun ortadan kalır. %99 olacak diye bir şey yok. ben de neo kullanıcısıyım. Gayet iyi
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
ben 1 gunde 2 xperia şikayetcisi gördüğüm için komik geliyor ama alın hevesiniz içinizde kalmasın bende n8 alırken az kala vazgecireceklerdi inadına aldım şimdi iyiki vazgecmemişim diyorum aklınıza eseni yapın hacı
 
estorak

estorak

Üye
    Konu Sahibi
Az daha vazgeçiyodum telefonu almaktan. Kesin bilgisi olmayan arkadaşlar yorum yaparken dikkatli olabilirlerse iyi olur.
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
karddeş para kazanmak kolay değil paranı sağlam makinaya ver sağlam değil demiyorum daha cıkalı ne olduki bugun 50 kişi şikayet ediyor
 
estorak

estorak

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaş güncellenince düzeldiğini söyledi bunun dışında sorun yaşayan görmedim
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
al o zaman inşallah iyi bi makine denk gelir
 
estorak

estorak

Üye
    Konu Sahibi
Daha iyi bi seçim olarak gördüğün bi telefon varsa tavsiye edebilirsin.
 
karizmas

karizmas

Üye
ben neo v kulanıyorum xperia neo dan tek farkı kutusundan kulaklık,2gb hafıza kartı ve 5mp. olması...bunun dışında hiçbir sıkıntı yok.kamerası çok çok iyi değil.ancak video çekimi HD ve mükemmel ötesi.aksesuar sıkıntısı çekebilirsin belki ama oda alışveriş sitelerinde mevcut ben dün aldım bir tane.Bu arada sana bir tiyo vereceğim.vatanbilgisayarı takip et %25 indirimler var.yakalarsan 725 tl ye kaparsın :D ben bu fiyata aldım ve şuan çok çok memnunum.navigasyon bile kullandım.hiçbir takılma yok.iphone alacaktım 3gs.iphona bin basar dostum...
 
estorak

estorak

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler kardeşim :)
 
estorak

estorak

Üye
    Konu Sahibi
Turkcell iletişim merkezlerinde fiyatların uçuk olduğunu bilirsiniz bugün Xperia Neo V yi orda sordum ve 950 lira dediler cidden komikler yani
 
The_Ra

The_Ra

Üye
bende bu telefonu almayı düşünüyordum taaki xperia neo kullanan bir arkadaşa sorana kadar... bütün forum sitelerinde yazılanlara rağmen xperia neo'da 1.5 gb ram ve 16m renk oldugunu öğrendim... neo v de 512mb ram ve renk kalitesinin düşük oldugu söylendi... benmde içimi karartan mevzu bu açıkcası...
 
CorbyW

CorbyW

Üye
karddeş para kazanmak kolay değil paranı sağlam makinaya ver sağlam değil demiyorum daha cıkalı ne olduki bugun 50 kişi şikayet ediyor
NEO V den şikayet eden bir kişi bile görmedim. Ama senin n8 malum.. Çekemiyorsan lekeleme.
 
estorak

estorak

Üye
    Konu Sahibi
Aynen kardeşim Şubat tatilinde telefonu alacağım sizlere de görüşlerimi aktarırım konuya yorum yapmış olan herkese teşekkürler :)
 


Üst Alt