fbm333
Üye
ben teli 1 aydır kullanıyorum bazı arkadaşlar resetleme sorunundan bahsetmiş bazıları yan tuşlarda gıcırdama oluyor demiş bazıları ise ekran parlaklığı az demiş.bunlardan parlaklığı samsunglara göre kesinlikle az ama yetersiz değil ben buna rağmen P parlaklıkta kullanıyorum.bu tür telefonları ne kadar kurcalarsan o kadar şarjı az gider ama sadece telefon diye kullanırsan iddaa ediyorum günde 30-45 dk konuşmana rağmen 3 gün 24 saat açık gider yani batarya performansı çok iyi neo ile tek farkı kamera ram falan işlemci ve frekansları aynı ondan fazla para vermeye gerek yok ayrıcana aydınlıkta exmor lensin bir farkı yok amaç karanlıkta fark yaratma ve onuda kesinlikle neo yansıtıyor.genel olarak kamera orta şeker ama video çekimi iyi.mart sonu nisan başı gibi sitesinde duyrulmuş android 4 güncellemesi gelecek.vatan gibi yerler genelde hafta sonu % deyip indirim ile 730-750 tl arası bir fiyata satıyor bence bu fiyattan fazla verme sana tavsiyem netten alma sonuçta elektronik alet bozuk çıkarsa çok uğraşırsın değişimle.renk olarakta ben maviyi kullanıyorum bence diğerlerinden daha güzel ve ağır duruyor tabi bu zevk meselesi ama bu teli kesinlikle bir silikon gibi bir kılıfla kullan çok daha iyi olur.kutusundan ekran çizilmelerine karşı film çıkıyor,kulaklığı çok kaliteli değil ama 3,5 luk girişle istediğini takabilirsin ,ahize sesi çok yüksek karşı tarafada çok iyi ses gidiyor.yani alınacak bir tel lg ile uğraşma bence ama şansınada güven sağlamını al 
bide telefonun tuşlarının olduğu yerde duruma göre beyaz,kırmızı ve yeşil renk veren led ışık var.oyun olarak ben daha oynatamadığı oyun bulamadım mutlaka vardır ama ben bulamadım.SE nin içinde gelen uygulamaları güzel.ama not defteri yok onu marketten halledebiliyorsun.onde ki kamera netten web cam gibi kullanıma açık şebeke üzerinden görüntülü konuşamıyorsun.flash desteği sayesinde telefondan rahatlıkla film bile izleyebiliyorsun online sitelerden.

bide telefonun tuşlarının olduğu yerde duruma göre beyaz,kırmızı ve yeşil renk veren led ışık var.oyun olarak ben daha oynatamadığı oyun bulamadım mutlaka vardır ama ben bulamadım.SE nin içinde gelen uygulamaları güzel.ama not defteri yok onu marketten halledebiliyorsun.onde ki kamera netten web cam gibi kullanıma açık şebeke üzerinden görüntülü konuşamıyorsun.flash desteği sayesinde telefondan rahatlıkla film bile izleyebiliyorsun online sitelerden.
tek sorunun resetlenmesi olarak duydum. herşeyi birden açarsan tabi yeniden başlar bilgisayarı düşünün 10tane güçlü oyunu birden açarsan kasar bi süre sonra yeniden başlar. tabi telefonda böyle yapmamak gerekir 
