Notifications (Bildirimler) Sadece Belle için (Anna iconlu)

Sponsorlu Bağlantılar

ozcangoral

Üye
    Konu Sahibi
Notifications (Bildirimler) Sadece Belle için (Anna iconlu)
Selam Arkadaşlar, annadaki bildirimler widgetini belleye uyarlamak için dosya yöneticisiyle dosyaları belirli yerlere kopyalıyorduk. kopyalama olayı yerine sis dosyası düzenledim. kendi telefonumda C7 belle hacklı defalarca kaldırıp kurdum sorun yok. kolay bir şekilde kuruluyor ve kadırılıyor. telefonum hacklı ve openforall yaması aktif şekilde kurdum. hacksız olarak denemediğim için sonucu bilmiyorum. belki hacksız telefonlara da kuruluyordur. sadece belle içindir diğer cihazlarda denemeyin.Türkçe ve ingilizce diller vardır, anna iconludur. kolay gele..




 
  • Beğen
Tepkiler: R.BEDRAN, enchil, askbank ve 4 diğerleri


pRime.

pRime.

Üye
gerek yok ki. Zaten o çek-indir bildirim barı o işlevi görüyor.
 

ozcangoral

Üye
    Konu Sahibi
gerek yok ki. Zaten o çek-indir bildirim barı o işlevi görüyor.
Ama Anna daki veya S^3 teki gibi iş görmüyor. eski bildirimlere alışanlar için (Benim gibi). belki size gerek olmayabilir...
 

devil____boy

Üye
teşekkürler. bu hava durumu widg hangisi kullanmakta olduğun
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
dostum eline koluna saglık ii düşünmüssün...N8 de sorun olmaz dmi ?
 

ekrem2

Üye
tesekkürler
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
N8 de calısmıyo dostum..

----------Eklendi @ 14:50:15 ---------- Yazıldı @ 14:27:16 ----------

dostum bunu ben yükledim telefona hem calısmadı üstüne üstük xplorer da calısmıyor artık ne bu anlamadm yanii ?? :off:
 

ozcangoral

Üye
    Konu Sahibi
polluxea♪;4108637' Alıntı:
N8 de calısmıyo dostum..

----------Eklendi @ 14:50:15 ---------- Yazıldı @ 14:27:16 ----------

dostum bunu ben yükledim telefona hem calısmadı üstüne üstük xplorer da calısmıyor artık ne bu anlamadm yanii ?? :off:
Xplorede mi çalışmıyor anlamadım? xplore ile bir alakası yokki verdiğim dosyanın. üstelik hiç bir değişiklik te yok.yani kopyala yapıştır yaptığımız bildirimler olayını paketledi sadece.telefonun hacklı mı? open for all yaması aktif mi? yükledikten sonra C:\private\200159c0\themes klasörünü siliyormusunuz? son olarak hangi belle sürümü yüklü? 30.0607 mi yoksa başka sürüm mü? bilgileri verirseniz yardımcı olmaya çalışayım. yükleyen c7 ci arkadaşlarda bir problem yok sanırım. hatta N8 e yükleyen de var, başka sitede.
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
valla dostum dediğin herseyi yaptm yamalarda aktif yani ama böyle bi sorun oldu bende..xplore'un farklı bi sürümünü yükledim düzeldi sükür
 
SilentOne

SilentOne

Üye
way be belleye bile port ettiniz he helal olsun :)
 

Burakkk250

Üye
bunu kurdum da nasıl ana ekrana widget olarak eklicem
 

ozcangoral

Üye
    Konu Sahibi

Burakkk250

Üye
C ye giriyorum private diye bi klasör yok.xplore de görünüyor ama içi boş öyle bi klasör yok ne yapmam lazım yardım edermisin
 

ozcangoral

Üye
    Konu Sahibi
C ye giriyorum private diye bi klasör yok.xplore de görünüyor ama içi boş öyle bi klasör yok ne yapmam lazım yardım edermisin
dostum telefonun hacklı mı? private sistem klasörüdür.private olmadan telefonun çalışmaz.sistem dosyalarına erişimi aç. rompatcher yüklü mü? eğer yüklüyse open4all+.rmp yamasını aktifleştirip öyle denermisin. rompatcher son sürüm burada
 
realplayer2

realplayer2

Üye
n8 belle guncelleme hatasi aliyorum kardes
 
projectmaximo

projectmaximo

Üye
n8'de başarılı bir şekilde yükledim fakat beğenmediğimden dolayı geri kaldırdım bu sefer de mesajlar fotoğrafta koyduğum gibi ekranda görünüyor bunu nasıl kapatırım ya hiç sevmiyorum bu şekilde
 

ozcangoral

Üye
    Konu Sahibi
n8'de başarılı bir şekilde yükledim fakat beğenmediğimden dolayı geri kaldırdım bu sefer de mesajlar fotoğrafta koyduğum gibi ekranda görünüyor bunu nasıl kapatırım ya hiç sevmiyorum bu şekilde

bunu kaldıramazsınız.bu bellenin orjinal bildirimidir.
 
projectmaximo

projectmaximo

Üye
bunu kaldıramazsınız.bu bellenin orjinal bildirimidir.

teşekkürler:) ama daha önce yedeklemiş olduğum ayarları geri yükleyerek bu bildirimden kurtuldum.artık mesaj geldiğinde ekranda böyle bir bildirim çıkmıyor eskisi gibi.
üstteki mesaj simgesi yetiyor zaten:)
 


Üst Alt