25.008 hakkında, bi bakar mısınız?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
distakjo

distakjo

Üye
    Konu Sahibi
25.008 hakkında, bi bakar mısınız?
s.a arkadaşlar. Telefonuma 25.008 güncellemesi gelmiş. Ama pc kullanarak güncelle diyor. Telefonum yurt dışı çıkışlı olduğu için daha önce pc ile güncelleme yaptığımda telefonumun Türkçe dili gitmişti. Bunu gene yaparsam gene gider mi?
 


spartuas

spartuas

Üye
Bu hafif güncelleme ise gitmez. Mesela symbian belle gibi büyük güncellemelerde gider. Benim telefonum da yurddışı çıkışlı. 25.07 yüklediğimde türkçe dil gitmemişdi.Ama %75 ihtimalle gitmeyecektir. :oke:
 
distakjo

distakjo

Üye
    Konu Sahibi
Bu hafif güncelleme ise gitmez. Mesela symbian belle gibi büyük güncellemelerde gider. Benim telefonum da yurddışı çıkışlı. 25.07 yüklediğimde türkçe dil gitmemişdi.Ama %75 ihtimalle gitmeyecektir. :oke:

ama ben 07 yi telefondan güncellemiştim pc kullanmadan. Sen pc ile mi güncelledin?
 
spartuas

spartuas

Üye
ama ben 07 yi telefondan güncellemiştim pc kullanmadan. Sen pc ile mi güncelledin?

Ben 07'yi hackli cfw flaslayarak yüklemiştim. Ama senin gitmez ya dicektim şimdi aklıma geldi. Telefondan güncellenmiyorsa büyük ihtimale gidebilir :oke:
 
distakjo

distakjo

Üye
    Konu Sahibi


Ben 07'yi hackli cfw flaslayarak yüklemiştim. Ama senin gitmez ya dicektim şimdi aklıma geldi. Telefondan güncellenmiyorsa büyük ihtimale gidebilir :oke:

neyse. Eve net bağlatıcam başvuruda bulundum. Gelimce artık flashlar belle yükleriz. Kalsın bu o zaman :)
 
distakjo

distakjo

Üye
    Konu Sahibi
denedim dayanamadım :D İngilizce oldu. Neyse canım problem yok belle gelene kadar devam :D
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Belle flashlayın derim tabi telefon C6-01 değilse mobil olduğum için göremiyorum ... :/
 
efsane123

efsane123

Üye
bende aynı hataya düşdüm :( telefonu yeniden türkçe de yapamıyorlar götürmedigim teknik servis kalmadı.nokia da saçmalıyo kardeşim dil paketi koysana isteyen indirsin kursun
 
hakan_710

hakan_710

Üye
bende aynı hataya düşdüm :( telefonu yeniden türkçe de yapamıyorlar götürmedigim teknik servis kalmadı.nokia da saçmalıyo kardeşim dil paketi koysana isteyen indirsin kursun
hangi servise gittiniz acaba? servislerde istedikleri yazılımı yükleyebiliyolar.
 
efsane123

efsane123

Üye
hangi servise gittiniz acaba? servislerde istedikleri yazılımı yükleyebiliyolar.

teknik servislere gitdim :D gerçek nokia servisine gitmedim.aslında türkçe paketi yükleniyormuş fakat benim sürümüm için türkçe dil yokmuş 25.008 sürümü mevcut bende.
 
hakan_710

hakan_710

Üye
teknik servislere gitdim :D gerçek nokia servisine gitmedim.aslında türkçe paketi yükleniyormuş fakat benim sürümüm için türkçe dil yokmuş 25.008 sürümü mevcut bende.
teknik servis dediğin kvk ya da teleservice dışında bir yer sanırım. bu servislerde istedikleri yazılımı atarlar şayet kendilerinin çözemediği büyük bir arıza olursa genelde ıstanbul a üst seviye servise gönderir sorunu hallederler.
 
efsane123

efsane123

Üye
teknik servis dediğin kvk ya da teleservice dışında bir yer sanırım. bu servislerde istedikleri yazılımı atarlar şayet kendilerinin çözemediği büyük bir arıza olursa genelde ıstanbul a üst seviye servise gönderir sorunu hallederler.
kaç yere sordum yapamayız diyorlar :S deli olcam zaten güncelleme yapdım ingilizce oldu şimdi de düzeltemiyorum.belle çıkınca heralde türkçe yükleyebilirler :D
 
hakan_710

hakan_710

Üye
belle çıkınca sorunun hallolur merak etme. O değil de sen hangi servise gittin sakıncası yoksa paylaşır mısın. Serviste cihazın içindeki yazılımı isterlerse tamamen f ull erase yapıp (silip) istediklerini yükleyebiliyorlar
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
Arkadaşım maviden euro 2 paketi filan indirsen o sürüm varsa tabi
 
hakan_710

hakan_710

Üye
25.008 sadece amerika için. Sizin söylediğiniz mümkün değil.
 
efsane123

efsane123

Üye
Arkadaşım maviden euro 2 paketi filan indirsen o sürüm varsa tabi
yok malesef 25.08 sürümü yüklü benim telefonda.25.07 olsa yüklemişdim :)

belle çıkınca sorunun hallolur merak etme. O değil de sen hangi servise gittin sakıncası yoksa paylaşır mısın. Serviste cihazın içindeki yazılımı isterlerse tamamen f ull erase yapıp (silip) istediklerini yükleyebiliyorlar
demekki benim götürdügüm servislerde problem var :D.kvk ya da genpa servisine götürmedim.özel servislere götürdüm.eski sürümünü yüklerim fakat telefon açılmaz diyorlar.(açılmazsa ne yaparım diye korkuyo da olabilir :D )
 
hakan_710

hakan_710

Üye
yok malesef 25.08 sürümü yüklü benim telefonda.25.07 olsa yüklemişdim :)


demekki benim götürdügüm servislerde problem var :D.kvk ya da genpa servisine götürmedim.özel servislere götürdüm.eski sürümünü yüklerim fakat telefon açılmaz diyorlar.(açılmazsa ne yaparım diye korkuyo da olabilir :D )
anlaşılan cihazın garantisi yok :) siz siz olun yetkili servis dışında yerlere gitmeyin tamam belki diğerlerine göre fiyat farkı çok olabilir ama cihaza bişiy olursa servisiniz bu hale getirdi deme hakkınız olur :)

----------Eklendi @ 23:37:42 ---------- Yazıldı @ 23:37:02 ----------

anlaşılan cihazın garantisi yok :) siz siz olun yetkili servis dışında yerlere gitmeyin tamam belki diğerlerine göre fiyat farkı çok olabilir ama cihaza bişiy olursa servisiniz bu hale getirdi deme hakkınız olur :)

ayrıca korkmasına gerek yok dediği gibi cihaz açılmaz :) :)
 
İncİnat

İncİnat

Üye
product code değiştirirsen yurtiçinden bir farkı kalmaz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt