Bu hafif güncelleme ise gitmez. Mesela symbian belle gibi büyük güncellemelerde gider. Benim telefonum da yurddışı çıkışlı. 25.07 yüklediğimde türkçe dil gitmemişdi.Ama %75 ihtimalle gitmeyecektir.![]()
ama ben 07 yi telefondan güncellemiştim pc kullanmadan. Sen pc ile mi güncelledin?

Ben 07'yi hackli cfw flaslayarak yüklemiştim. Ama senin gitmez ya dicektim şimdi aklıma geldi. Telefondan güncellenmiyorsa büyük ihtimale gidebilir![]()

neyse. Eve net bağlatıcam başvuruda bulundum. Gelimce artık flashlar belle yükleriz. Kalsın bu o zaman![]()

Belle flashlayın derim tabi telefon C6-01 değilse mobil olduğum için göremiyorum ... :/
hangi servise gittiniz acaba? servislerde istedikleri yazılımı yükleyebiliyolar.bende aynı hataya düşdümtelefonu yeniden türkçe de yapamıyorlar götürmedigim teknik servis kalmadı.nokia da saçmalıyo kardeşim dil paketi koysana isteyen indirsin kursun
hangi servise gittiniz acaba? servislerde istedikleri yazılımı yükleyebiliyolar.
gerçek nokia servisine gitmedim.aslında türkçe paketi yükleniyormuş fakat benim sürümüm için türkçe dil yokmuş 25.008 sürümü mevcut bende.teknik servis dediğin kvk ya da teleservice dışında bir yer sanırım. bu servislerde istedikleri yazılımı atarlar şayet kendilerinin çözemediği büyük bir arıza olursa genelde ıstanbul a üst seviye servise gönderir sorunu hallederler.teknik servislere gitdimgerçek nokia servisine gitmedim.aslında türkçe paketi yükleniyormuş fakat benim sürümüm için türkçe dil yokmuş 25.008 sürümü mevcut bende.
kaç yere sordum yapamayız diyorlar :S deli olcam zaten güncelleme yapdım ingilizce oldu şimdi de düzeltemiyorum.belle çıkınca heralde türkçe yükleyebilirlerteknik servis dediğin kvk ya da teleservice dışında bir yer sanırım. bu servislerde istedikleri yazılımı atarlar şayet kendilerinin çözemediği büyük bir arıza olursa genelde ıstanbul a üst seviye servise gönderir sorunu hallederler.

yok malesef 25.08 sürümü yüklü benim telefonda.25.07 olsa yüklemişdimArkadaşım maviden euro 2 paketi filan indirsen o sürüm varsa tabi

demekki benim götürdügüm servislerde problem varbelle çıkınca sorunun hallolur merak etme. O değil de sen hangi servise gittin sakıncası yoksa paylaşır mısın. Serviste cihazın içindeki yazılımı isterlerse tamamen f ull erase yapıp (silip) istediklerini yükleyebiliyorlar
.kvk ya da genpa servisine götürmedim.özel servislere götürdüm.eski sürümünü yüklerim fakat telefon açılmaz diyorlar.(açılmazsa ne yaparım diye korkuyo da olabilir
)anlaşılan cihazın garantisi yokyok malesef 25.08 sürümü yüklü benim telefonda.25.07 olsa yüklemişdim
demekki benim götürdügüm servislerde problem var.kvk ya da genpa servisine götürmedim.özel servislere götürdüm.eski sürümünü yüklerim fakat telefon açılmaz diyorlar.(açılmazsa ne yaparım diye korkuyo da olabilir
)
siz siz olun yetkili servis dışında yerlere gitmeyin tamam belki diğerlerine göre fiyat farkı çok olabilir ama cihaza bişiy olursa servisiniz bu hale getirdi deme hakkınız olur 
anlaşılan cihazın garantisi yoksiz siz olun yetkili servis dışında yerlere gitmeyin tamam belki diğerlerine göre fiyat farkı çok olabilir ama cihaza bişiy olursa servisiniz bu hale getirdi deme hakkınız olur
![]()

