mami_cavus
Üye
Telefon garanti kapsamında mı
Arkadaşlar ideos x5imde 2.2.3 yüklüydü sıkıldım ve miui romu yükledim. Yarın 2.3.5 geleceğini duyunca tekrar telefona orjinal romu yükleyim dedim. Hem garanti kapsamında olur hemde stabil olur. Teleonda şu anda internetten indirdiğim ideosun orjinal 2.2.2 sürümünü yükledim. Şimdi clockworkmod için değiştirdiğimiz recovery dosyasını orjinali ile değiştirelim mi? Bide teleonu z4rootla root yapmıstım unroot yapmam gerek varmı?
