[Istek-MOD] connection promt (Belle icin)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Emil_Ceferli

Üye
    Konu Sahibi
[Istek-MOD] connection promt (Belle icin)
Arkadaslar Bazi CFW lerde bu ozellik var duydum. karsi tarafdaki kisi telefonu actikta titriyor telefon. ben su anda bu ozelliyi netginin yardimiyla kullaniyorum. ama mod yapa bilirmiyiz? flash atmadan mumkunmu boyle bi sey?
 


metyuu

metyuu

Üye
kurtuluş40 arkadaşa bir danış kardeşim onla ilgili bir sis dosyası vardı. dosyayı kurman yeterli
 
SuaT6027

SuaT6027

Üye
tacticle feedback kardeş.. bunu bul yükle..
 

Emil_Ceferli

Üye
    Konu Sahibi
tsk ederim. forumda bulabilirmiyiz? varmi burda?
 
SuaT6027

SuaT6027

Üye
olması lazım.. bulamazsanız link gönderirim..
 
SilentOne

SilentOne

Üye
hayırlı olsun akıllılık etmisin en azından
 

Emil_Ceferli

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar annada nerde vardi o? Ben orijinal surum kullaniyordum. Varmiydi orijinalda? Benmi gormemistim? :)

----------Eklendi @ 01:36:07 ---------- Yazıldı @ 01:34:58 ----------

suat kardes link verebilirmisin bi zahmet
 
metyuu

metyuu

Üye


buyur kardeşim sen aradığındada titriyor karşı taraf açtığındada
 

Emil_Ceferli

Üye
    Konu Sahibi
saol kardesim. Bu sis oylemi? Sis olarak netqinde var boyle vi sey. AMA ekrani kapatiyor arama yaparken bu da oylemi??? Bi de ben mod ariyorum. Sistem dosyasi gibi bi sey. Bulabilirmiyiz??? Bunu deniyicegim
 
metyuu

metyuu

Üye
ben nokia C7 de kullanıyorum sorunsuz olarak. sis dosyasını direk yükle o kadar.
 

Emil_Ceferli

Üye
    Konu Sahibi
hmm guzelmis. Sadece 1 kb... Uygulamalarda da gozukmedi. Tam aradigim. Saolasin kardes. Sizin gibi paylasimci arkadaslar cok bu forumda. Allah razi olsun :) Azerbeycandan selamlar :)
 
metyuu

metyuu

Üye
sağol kardeşim allah sendende razı olsun bize bu programları sağlayan arkadaşların hakkı ödenmez.
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici


buyur kardeşim sen aradığındada titriyor karşı taraf açtığındada
Tesekkurler eklentin icin istek krsilandina gore konu kapanabilir ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt