korays3
Üye
Yüklediğim uygulamalar görünmüyor?
Arkadaşlar, dün siteden birkaç uygulama yükledim. Yüklerken bir şey sormazsa direk uygulamalarda çıkıyor. Ancak yüklerken tel./hafıza kartı diye sordu 2 uygulamada ben de ikisinde de tel.hafızasından yememek için hafıza kartını seçtim. (Largetime, slovoEd) Uygulamalar bildiğiniz yüklendi, ancak uygulamalar menüsünde görünmüyor. Ben de tekrar yüklemek isteyip tel. hafızasını seçtim, gene yükledi ancak görünmüyor. Dolayısıyla silemiyorum da, bunları nasıl uygulamalar'a atabilirim?
Lütfen yardımcı olun, aksi halde tel.i ve hafıza kartını formatlıcam içim rahat değil . Bekliyorum...
Lütfen yardımcı olun, aksi halde tel.i ve hafıza kartını formatlıcam içim rahat değil . Bekliyorum...

