Ekran Kartı ve Ram Tavsiyesi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
uur5206

uur5206

Üye
    Konu Sahibi
Ekran Kartı ve Ram Tavsiyesi ?
Arkadaşlar Merhaba
Bilgisayarıma ekran kartı ve ram almayı düşünüyorum çünkü çoğu oyunu oynatmıyor çok kasıyor. Ama en uygun ekran kartı ve ram hangisidir bilmiyorum. Bilgisayarım için en uygun parçaları seçmem de yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler...

Pc özellikleri;

-İntel P4 CPU 3.00 GHZ

-İntel G33/G31 Express Chipset Family Anakart(384 mb. o/b ekran kartı)

-1.0 GB RAM
 


Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Hangi oyunları istiyorsun?
 
futbol123

futbol123

Üye
oyun oynamak istiyorsanız işlemcinizde yetersiz kalıyor ramde az ekran kartı + işlemci + yeni bir anakart gerekiyor + ram bütçeniz ne kadar?
 
uur5206

uur5206

Üye
    Konu Sahibi
Belirli bir oyun yok kafamda. Şöyle söyleyeyim pc şuan da komik ama nfs u2, gta sa, haulin gibi oyunlarda bile kasıyor. Son çıkan oyunları oynatabilirse iyi olur. Eğer ekran kartı ve ram almaya değmezse bütçemi zorlayıp sistemi komple değiştircem.

----------Eklendi @ 23:20:13 ---------- Yazıldı @ 23:17:50 ----------

oyun oynamak istiyorsanız işlemcinizde yetersiz kalıyor ramde az ekran kartı + işlemci + yeni bir anakart gerekiyor + ram bütçeniz ne kadar?

İkisi için 300-350 tlyi gözden çıkarmıştım.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
İşlemci değişmeniz gerekiyor, bu anakart ve ramlerinde değişeceğini gösteriyor. Eğer en az 1 yıl seni idare etmesini istiyorsan bütçeni biraz daha arttırmalısın. Mesela ben geçen gün Core i5 2500K aldım. Bu bile bana 600 küsür liraya patladı. Elimdekileri satarak bütçeyi yükselteceğim.
 
uur5206

uur5206

Üye
    Konu Sahibi
Anlıyorum dediğiniz gibiyse bununla hiç uğraşmayıp yeni bir pc almak daha mantıklı olacak :)
 
futbol123

futbol123

Üye
Anlıyorum dediğiniz gibiyse bununla hiç uğraşmayıp yeni bir pc almak daha mantıklı olacak :)
yeni bir pc toplayın daha iyi :) yada yeni bir laptop olabilir fiyat aralığınız nedir?
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
uur5206

uur5206

Üye
    Konu Sahibi
Henüz kesin birşey yok kafamda ama alırsam sağlam bir bilgisayar alacağım ona eminim. Kredi kartıyla taksitli alırım zaten sınırları zorlarım biraz, aslında masaüstünden bıktım laptop daha çekici geliyor i5 veya i7 bir laptop alabilirim.

----------Eklendi @ 23:38:13 ---------- Yazıldı @ 23:35:11 ----------

Yeni bir sistem alırsam en az i5 alıcam kesin kararlıyım :)
 
futbol123

futbol123

Üye
Henüz kesin birşey yok kafamda ama alırsam sağlam bir bilgisayar alacağım ona eminim. Kredi kartıyla taksitli alırım zaten sınırları zorlarım biraz, aslında masaüstünden bıktım laptop daha çekici geliyor i5 veya i7 bir laptop alabilirim.

----------Eklendi @ 23:38:13 ---------- Yazıldı @ 23:35:11 ----------

Yeni bir sistem alırsam en az i5 alıcam kesin kararlıyım :)
oyun ağırlıklı bir laptop istiyorsanız monster laptoplara bakın 2.500tlden başlıyor ama erken sipariş verince fiyat düşüyor
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Çekiciliğe aldanma. Devamlı konum değiştirmiyorsan, üniversite öğrencisi değilsen, sabit bir yerdeysen Masaüstünden kralı yok. Benim laptopum, kardeşimin masaüstü bilgisayarı var. Masaüstünün avantajları: Ses kalitesi, görüntü büyüklüğü ve netliği, hız, ısınmama durumu, kullanım kolaylığı vs.
 
uur5206

uur5206

Üye
    Konu Sahibi
Peki idarelik olarak bu bilgisayara 1 gb ekran kartı ve 2 veya 4 gb bir ram alsam değer mi faydasını görür müyüm ? Daha çok kardeşim için alıcam şimdilik işini görür mü acaba ?
 
futbol123

futbol123

Üye
Peki idarelik olarak bu bilgisayara 1 gb ekran kartı ve 2 veya 4 gb bir ram alsam değer mi faydasını görür müyüm ? Daha çok kardeşim için alıcam şimdilik işini görür mü acaba ?
işlemci düşük olduğu için pek bi faydası olmaz.Ama ekran kartı alıp pes 2011 gibi yüksek sistem gerektirmeyen oyunları oynarsınız
 
uur5206

uur5206

Üye
    Konu Sahibi
Anladım çok sağolun arkadaşlar yardımlarınız için olmadı ufak çaplı bir masraf yapıp bir ekran kartı bir de ram alıcam. Zaten daha çok kardeşim için alıyorum. Nfs carbon, gta sa, haulin vb. oyunları rahat oynatır heralde 1 gb bir ekran kartı.
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
bir gece bakmadım 2 sayfa konu kacırmısım... :D

gelelım senın durumuna kards ben sana soyle bısey soyleyeyım suan elındekı kasaya ekran kartı ve ram alırsan stabıl calısacagı konusunda suphelerım var... Cunku ıslemcın 775pın p4 ıse 1 gb ram ve onboard ekrn kartıyla nfsu2 kasmaması gerekıyor.... Kasıyorsa anakartta sıkntı var dmektır...ama 478pın p4 ıse zaten elındekı parcalar cooook eskı alacagın ram ve ekran kartı hıc bır fayda saglamıcaktır.... Tabıı bu durumu powersupplyde etkıler gereklı gucu alamıyorsa sıstem kasma yapar..
 
uur5206

uur5206

Üye
    Konu Sahibi
Evet kardeş anakart 775 pin ne gibi bir sıkıntı olabilir önceden daha iyi gibiydi sanki çok basit oyunlarda bile kasma yapıyor bazen nasıl çözebiliriz bu sorunu ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Silinen Üye 2526643
Cevap
0
Görüntüleme
253
Silinen Üye 2526643
Silinen Üye 2526643
Cevap
20
Görüntüleme
1K
Silinen Üye 2526643
Cevap
5
Görüntüleme
825
MAERKEK


Üst Alt