Symbian Belle Nokia e7-ye nasil kurulur...

Sponsorlu Bağlantılar

Emil_Ceferli

Üye
    Konu Sahibi
Symbian Belle Nokia e7-ye nasil kurulur...
Evet arkadaslar... nihayet bize de geldi... yukleme dosyalari ve video burda



ben dayanamadim kurdum. ekran goruntulerini paylasiyorum....



 


Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
türkçe seçeneği yok galiba..
 

Emil_Ceferli

Üye
    Konu Sahibi
yok. ingilizce.
 
AsaRTy

AsaRTy

Üye
Bence Çince :D
 

Emil_Ceferli

Üye
    Konu Sahibi
flashliyorum shimdi........ bakalim ne olucak

----------Eklendi @ 18:37:47 ---------- Yazıldı @ 18:28:21 ----------

Tamamdir! Belle kullaniyorum. E7 :) ingiliz ve cin dilleri var sadece.
Sanirim maxicepte ilk bence. screenshoot ve fikirlerimi paylasicam.
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
ingilizce varsa sorun yok ilk çıkan n8 belle gibi..geliştirirler yakında bunu da
 
TheMadness

TheMadness

Üye
flashliyorum shimdi........ bakalim ne olucak

----------Eklendi @ 18:37:47 ---------- Yazıldı @ 18:28:21 ----------

Tamamdir! Belle kullaniyorum. E7 :) ingiliz ve cin dilleri var sadece.
Sanirim maxicepte ilk bence. screenshoot ve fikirlerimi paylasicam.

Türkçe ister misin yapayım hemen
 

Emil_Ceferli

Üye
    Konu Sahibi
oo kardesim :) aslinda isterim de, neden istemem? ama ilgi az sanki. belki de ilk gun oldugu icin... bir kac kisi isterse yapabilirmisin kardes? baska ne ozellikler eklenebilir? performans bakimindan. ha bi de. flashlama sona kadar gitmedi. yani, Flashing succesful yazmadi. son asamalardan birinde hata veriyor. ama calisti :D
 
duman61

duman61

Üye
Hani resimler :)
 
TheMadness

TheMadness

Üye
oo kardesim :) aslinda isterim de, neden istemem? ama ilgi az sanki. belki de ilk gun oldugu icin... bir kac kisi isterse yapabilirmisin kardes? baska ne ozellikler eklenebilir? performans bakimindan. ha bi de. flashlama sona kadar gitmedi. yani, Flashing succesful yazmadi. son asamalardan birinde hata veriyor. ama calisti :D

Yarına yapayım o zaman :D Normalde yazmıyor flash sucessful zaten. Bellenin test mode'u yok.
 
realplayer2

realplayer2

Üye
n8de yaziyor test moduda var eski sürümler gibi aciliyo cihaz. ama bunu bilemem tabi
 
Spectator777

Spectator777

Üye
arkadaslar simdi ben 25.007 Anna kullaniyorum,onun uzerine su Belleyi kurusam bi problem olurmu??n8 de olmusdu onun icin sordum??
 
Spectator777

Spectator777

Üye
simdi ne yapmaiyim?????????????
 

Emil_Ceferli

Üye
    Konu Sahibi
25.007 uzerine kurdum. 10 dakikaya paylasirim resimleri :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Spectator777
Spectator777

Spectator777

Üye
coxxx tsk...
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Türkçeleştirecektim ama yapı sürümü farklıymış. Dil dosyaları yok.
 

Emil_Ceferli

Üye
    Konu Sahibi
hmmm tamam. resimleri upload etdim. 1 ci sayfaya bakin
 

adanalix

Üye
slm arkadaşlar.bu konuyu epeydir bekliyordum şimdiye dek hiç flash ya da dead phone ile sürüm yüklemedim telefonuma.şimdi bu belleyi yüklesem.yarın öbür resmi güncelleme çıkınca onu normal yolla güncelleyebilecek miyim? ve bu belleyi şimdi yüklememi tavsiye eder misiniz?
 


Üst Alt