C6-01' e Ne Zaman Belle Gelecek?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


pRime.

pRime.

Üye
siz daha belle bekleyin bekleyin anam :ehe hız konusunda ace c6 01 i ezer geçer tıkır tıkır

Geçer geçer. :zuhaha: Aldığın telefonun ne kadar beş para etmez olduğunu fark edince ilk fırsatta elinden çıkaracaksın. ;)


----------Eklendi @ 03:37:08 ---------- Yazıldı @ 03:34:54 ----------

inanmıyorum be. Vallaha doğru izledim pc'deki gibi :DD . Fakat ozman facebookta neden izlenmiyor

Facebook tek sıkıntı zaten onun dışında çoğu site sorunsuz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
SilentOne

SilentOne

Üye
aslında videoyu indiripte izletiyodu ole bişiler oluyordu hatırlamıyom :D
 
DustoJniK

DustoJniK

Üye
Samsung mu aman aman uzak kalsın. Daha dün Bada 2 için müşteri hizmetlerini aradım adamlar hiç birsey bilmiyorlar çıkarmıslaar bir beta diye 4 aydır milleti eziyorlar. Android içinde uygulama oyun parayla kırma yöntemide uzun telefonlarda tip desen sıfır :) bence....
 
llovell

llovell

Üye
android kullananlara bısı demıyorum ama androıdı samsungla kullananlara seslenıyorum ınsallah telınıze bısı oolmaz :D cozumu mahkemede arıcaksınız

htc tek gecerım androıdde bıde sony erıc.
 
okitox

okitox

Üye
siz daha belle bekleyin bekleyin anam :ehe hız konusunda ace c6 01 i ezer geçer tıkır tıkır

ace'de o ekran olduğu sürece içinde ferrariler yüzse gene almam, piksel piksel belli ekranı, ne bi çözünürlük var ne bi netlik var saçma bi ekran. bi resim açıyon adamın suratında kaç piksel var sayıp söylersin... iğrenç vallahi. c6-01 den hızlı da olsa almam ben şahsen... verilen paraya yazık o ekrana o telefona...

şahsi fikrimdir... :D
 
uruno

uruno

Üye
c601 forever
 
bob_marley_232

bob_marley_232

Üye
siz daha belle bekleyin bekleyin anam :ehe hız konusunda ace c6 01 i ezer geçer tıkır tıkır

Aldığın telefonda telefon olsa.

Sesi acayip berbat.
Kamerası dandik.
Önde kamera yok.
flash yok.
Navigasyon yok(ücretli bile yok)
Mobil tv izleyemiyorsun.
Bataryası c6 dan kötü.
Fiyatı çok pahalı.

Hayırlı olsun Androidin :D
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
Aldığın telefonda telefon olsa.

Sesi acayip berbat.
Kamerası dandik.
Önde kamera yok.
flash yok.
Navigasyon yok(ücretli bile yok)
Mobil tv izleyemiyorsun.
Bataryası c6 dan kötü.
Fiyatı çok pahalı.

Hayırlı olsun Androidin :D


sesi yeterli kulaklıgı takıp bas moduna aldıgım zaman beynim titriyo o derece


kamerası anı ölümsüzleştirmek için yeterli 5 mp + flash

önde kamera olmaması benim için sorun değil zaten kullanmıyordum

flash var yükledim adobe flash player

mobil tv de lazım değil evde televizyon var zaten bataryası 2 gün gidiyor internet ve müzik dinlememe rağmen(c6 01 1 gün bile gitmiyordu)

wawe 2 yede baktım ama hoşuma gitmedi galaxy ace aldım

saol :)

800 mhz adreno 200 cpu qualcomm msm 7227 278 mb ram bellek var daha ne tıkır tıkır kaydırmalar falan acayip güzel :)
 
PriZm

PriZm

Üye
Aldığın telefonda telefon olsa.

Sesi acayip berbat.
Kamerası dandik.
Önde kamera yok.
flash yok.
Navigasyon yok(ücretli bile yok)
Mobil tv izleyemiyorsun.
Bataryası c6 dan kötü.
Fiyatı çok pahalı.

Hayırlı olsun Androidin :D

Ses kötümü?
:zuhaha:
flash yok?
armv6 lar için flash mevcut.

Navigasyon?
Markete baksın yeter.
Bataryası c6 dan kötü.
bu bütün Androidlerde böyle.Android alıyosan şarjına katlanacaksın.sadece Ace ye özel bir durum değil.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
andrid kadr batarya katılı bir sistem gormedi google bi onu çözemedi zaten
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye


Geçer geçer. :zuhaha: Aldığın telefonun ne kadar beş para etmez olduğunu fark edince ilk fırsatta elinden çıkaracaksın. ;)


----------Eklendi @ 03:37:08 ---------- Yazıldı @ 03:34:54 ----------



Facebook tek sıkıntı zaten onun dışında çoğu site sorunsuz.

hız konusunda ezer symbiandan sonra android çok hızlı geldi hıza alışık değilim acayip oldum :ehe
 
pRime.

pRime.

Üye
sesi yeterli kulaklıgı takıp bas moduna aldıgım zaman beynim titriyo o derece


kamerası anı ölümsüzleştirmek için yeterli 5 mp + flash

önde kamera olmaması benim için sorun değil zaten kullanmıyordum

flash var yükledim adobe flash player

mobil tv de lazım değil evde televizyon var zaten bataryası 2 gün gidiyor internet ve müzik dinlememe rağmen(c6 01 1 gün bile gitmiyordu)

wawe 2 yede baktım ama hoşuma gitmedi galaxy ace aldım

saol :)

800 mhz adreno 200 cpu qualcomm msm 7227 278 mb ram bellek var daha ne tıkır tıkır kaydırmalar falan acayip güzel :)

güzel kardeşim o flash player dediğin şeyin flash lite 4 olduğunu biliyorsunudur ve resmi olmadığını biliyorsundur umarım. telefonunun android 4 güncellemesini de alamayacağını biliyorsundur umarım. :)


----------Eklendi @ 14:14:28 ---------- Yazıldı @ 14:13:39 ----------

hız konusunda ezer symbiandan sonra android çok hızlı geldi hıza alışık değilim acayip oldum :ehe

belle her türlü iyidir de android 2.3'ten.
 
PriZm

PriZm

Üye


güzel kardeşim o flash player dediğin şeyin flash lite 4 olduğunu biliyorsunudur umarım. telefonunun android 4 güncellemesini de alamayacağını biliyorsundur umarım. :)


----------Eklendi @ 14:14:28 ---------- Yazıldı @ 14:13:39 ----------



belle her türlü iyidir de android 2.3'ten.

1 - Cyanogen mod denen birşey var.;)
2 - Flash player 11 armv6 lar için portlandı;)
3 - Tartışma çıkacağı kesin olduğundan buna cevap yok.
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye


güzel kardeşim o flash player dediğin şeyin flash lite 4 olduğunu biliyorsunudur ve resmi olmadığını biliyorsundur umarım. telefonunun android 4 güncellemesini de alamayacağını biliyorsundur umarım. :)


----------Eklendi @ 14:14:28 ---------- Yazıldı @ 14:13:39 ----------



belle her türlü iyidir de android 2.3'ten.

güncelledim android 2.3.4 gingerbread oldu :)
 
serinaga

serinaga

Üye
YAW arkadaş yardım istemiş, konu android & symbian münakaşasına dönmüş, :aha:
 
pRime.

pRime.

Üye
Ses kötümü?
:zuhaha:
flash yok?
armv6 lar için flash mevcut.

Navigasyon?
Markete baksın yeter.
Bataryası c6 dan kötü.
bu bütün Androidlerde böyle.Android alıyosan şarjına katlanacaksın.sadece Ace ye özel bir durum değil.

beş para etmez, fiyatını haketmeyen telefonu savunma burda
ses navigasyon kamera herşeyde s^3lü telefonlar ezer geçer. adreno 200 gpu ile de neyin oyununu oynayacak acaba?

bizim 900 mblık oyunlarımız var
ama ace oynatamıyor
devasa hd oyunlar var
oynatsa tama...
oyun işte oyun oyun oyun!!!
:zuhaha:
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL
SilentOne

SilentOne

Üye
hiç sorma yaw :P
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt