SilentOne
Üye
inanmıyorum be. Vallaha doğru izledim pc'deki gibiD . Fakat ozman facebookta neden izlenmiyor
onu sosyalden=soccial den izleyecen başka çözümü yok
inanmıyorum be. Vallaha doğru izledim pc'deki gibiD . Fakat ozman facebookta neden izlenmiyor
siz daha belle bekleyin bekleyin anamhız konusunda ace c6 01 i ezer geçer tıkır tıkır
Aldığın telefonun ne kadar beş para etmez olduğunu fark edince ilk fırsatta elinden çıkaracaksın. inanmıyorum be. Vallaha doğru izledim pc'deki gibiD . Fakat ozman facebookta neden izlenmiyor
onu sosyalden=soccial den izleyecen başka çözümü yok

siz daha belle bekleyin bekleyin anamhız konusunda ace c6 01 i ezer geçer tıkır tıkır

siz daha belle bekleyin bekleyin anamhız konusunda ace c6 01 i ezer geçer tıkır tıkır

Aldığın telefonda telefon olsa.
Sesi acayip berbat.
Kamerası dandik.
Önde kamera yok.
flash yok.
Navigasyon yok(ücretli bile yok)
Mobil tv izleyemiyorsun.
Bataryası c6 dan kötü.
Fiyatı çok pahalı.
Hayırlı olsun Androidin![]()


Aldığın telefonda telefon olsa.
Sesi acayip berbat.
Kamerası dandik.
Önde kamera yok.
flash yok.
Navigasyon yok(ücretli bile yok)
Mobil tv izleyemiyorsun.
Bataryası c6 dan kötü.
Fiyatı çok pahalı.
Hayırlı olsun Androidin![]()

Geçer geçer.Aldığın telefonun ne kadar beş para etmez olduğunu fark edince ilk fırsatta elinden çıkaracaksın.
----------Eklendi @ 03:37:08 ---------- Yazıldı @ 03:34:54 ----------
Facebook tek sıkıntı zaten onun dışında çoğu site sorunsuz.

sesi yeterli kulaklıgı takıp bas moduna aldıgım zaman beynim titriyo o derece
kamerası anı ölümsüzleştirmek için yeterli 5 mp + flash
önde kamera olmaması benim için sorun değil zaten kullanmıyordum
flash var yükledim adobe flash player
mobil tv de lazım değil evde televizyon var zaten bataryası 2 gün gidiyor internet ve müzik dinlememe rağmen(c6 01 1 gün bile gitmiyordu)
wawe 2 yede baktım ama hoşuma gitmedi galaxy ace aldım
saol
800 mhz adreno 200 cpu qualcomm msm 7227 278 mb ram bellek var daha ne tıkır tıkır kaydırmalar falan acayip güzel![]()

hız konusunda ezer symbiandan sonra android çok hızlı geldi hıza alışık değilim acayip oldum![]()
güzel kardeşim o flash player dediğin şeyin flash lite 4 olduğunu biliyorsunudur umarım. telefonunun android 4 güncellemesini de alamayacağını biliyorsundur umarım.
----------Eklendi @ 14:14:28 ---------- Yazıldı @ 14:13:39 ----------
belle her türlü iyidir de android 2.3'ten.
güzel kardeşim o flash player dediğin şeyin flash lite 4 olduğunu biliyorsunudur ve resmi olmadığını biliyorsundur umarım. telefonunun android 4 güncellemesini de alamayacağını biliyorsundur umarım.
----------Eklendi @ 14:14:28 ---------- Yazıldı @ 14:13:39 ----------
belle her türlü iyidir de android 2.3'ten.

Ses kötümü?
flash yok?
armv6 lar için flash mevcut.
Navigasyon?
Markete baksın yeter.
Bataryası c6 dan kötü.
bu bütün Androidlerde böyle.Android alıyosan şarjına katlanacaksın.sadece Ace ye özel bir durum değil.
ama ace oynatamıyorbizim 900 mblık oyunlarımız var
oynatsa tama...devasa hd oyunlar var
oyun işte oyun oyun oyun!!!

güncelledim android 2.3.4 gingerbread oldu![]()
