C6-01' e Ne Zaman Belle Gelecek?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bob_marley_232

bob_marley_232

Üye
Ses kötümü?
:zuhaha:
flash yok?
armv6 lar için flash mevcut.

Navigasyon?
Markete baksın yeter.
Bataryası c6 dan kötü.
bu bütün Androidlerde böyle.Android alıyosan şarjına katlanacaksın.sadece Ace ye özel bir durum değil.

Evet ses kötü berbat diyebilirim hatta.Cebimde 5800 varken Dinlediğim için belki kötü gelmiştir ancak berbattı :)
Navigasyon yok markete bakmasına gerek yok.
Flash da yok lite var.

Android işletim sistemine lafım yok ancak Ace c6-01 ile kıyaslanmaz c6-01 çok daha iyi.

Burda işletim sistemi kavgası yapmaya gerek yok.Android symbiandan iyidir.C6-01 Ace den iyidir.
 


PriZm

PriZm

Üye
Evet ses kötü berbat diyebilirim hatta.Cebimde 5800 varken Dinlediğim için belki kötü gelmiştir ancak berbattı :)

Navigasyon yok markete bakmasına gerek yok.

Flash da yok lite var.

Android işletim sistemine lafım yok ancak Ace c6-01 ile kıyaslanmaz c6-01 çok daha iyi.

Burda işletim sistemi kavgası yapmaya gerek yok.Android symbiandan iyidir.C6-01 Ace den iyidir.
Ses?
5800 ile kıyaslıyorsunya valla helal olsun:D
Flash?
arkadaşım flash player 11 armv6 işlemcili telefonlar için portlandı.ne flash lite sinden bahsediyorsun sen?:D
Navigasyon?
Var markette birsürü navigasyon programı var(Route66,Ndrive vsvs)

daha ne?
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
arkadaşımın bir sözüne katılıyorum android iyI Tamam ama c6 da donanımsal olarak Ace den iyidir.
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
V/RS

V/RS

Üye
sesi yeterli kulaklıgı takıp bas moduna aldıgım zaman beynim titriyo o derece


kamerası anı ölümsüzleştirmek için yeterli 5 mp + flash

önde kamera olmaması benim için sorun değil zaten kullanmıyordum

flash var yükledim adobe flash player

mobil tv de lazım değil evde televizyon var zaten bataryası 2 gün gidiyor internet ve müzik dinlememe rağmen(c6 01 1 gün bile gitmiyordu)

wawe 2 yede baktım ama hoşuma gitmedi galaxy ace aldım

saol :)

800 mhz adreno 200 cpu qualcomm msm 7227 278 mb ram bellek var daha ne tıkır tıkır kaydırmalar falan acayip güzel :)

kapıştırak benim c6-01 ile her yönünü :naughty:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt