bob_marley_232
Üye
Ses kötümü?
flash yok?
armv6 lar için flash mevcut.
Navigasyon?
Markete baksın yeter.
Bataryası c6 dan kötü.
bu bütün Androidlerde böyle.Android alıyosan şarjına katlanacaksın.sadece Ace ye özel bir durum değil.
Evet ses kötü berbat diyebilirim hatta.Cebimde 5800 varken Dinlediğim için belki kötü gelmiştir ancak berbattı

Navigasyon yok markete bakmasına gerek yok.
Flash da yok lite var.
Android işletim sistemine lafım yok ancak Ace c6-01 ile kıyaslanmaz c6-01 çok daha iyi.
Burda işletim sistemi kavgası yapmaya gerek yok.Android symbiandan iyidir.C6-01 Ace den iyidir.



