oyun Xperia uyumlu.yani adreno 205 için yapışmış.genel olarakpowervr,tegra larda simgeler bozuk görünüyor.ama başka sorun yok.
bu durumda olan başka tegralı var mı atrix, optimus 3d falan.Yoksa hangi linki kullandılar.Ben o kadar indirdim ama,sonuç aynı maalesef.chainfire 3D ile dene bir istersen? ama root gerekli.Undertaker hocam benim tel,lg optimus 2x yani tegra 2 bildiğin üzere,bu telefonda takım amblemlerinin siyah olması dışında,futbolcuların sahada olmaması gibi bi durumu daha var.Hayaletler maç yapıyor yanibu durumda olan başka tegralı var mı atrix, optimus 3d falan.Yoksa hangi linki kullandılar.Ben o kadar indirdim ama,sonuç aynı maalesef.
evet onu dda denemiştim,powervr pluginini seçip denedim yine olmadı,komik bi durum ama sanki oyunu kaldırmıyormuş gibi görünüyor,telefonu kaldırıp atasım geliyorchainfire 3D ile dene bir istersen? ama root gerekli.

powerVR değilde Qualcomm u denedinmi? sonuçta oyun Xperia yani Qualcomm adreno 205 için yapılmış.evet onu dda denemiştim,powervr pluginini seçip denedim yine olmadı,komik bi durum ama sanki oyunu kaldırmıyormuş gibi görünüyor,telefonu kaldırıp atasım geliyor![]()
powerVR değilde Qualcomm u denedinmi? sonuçta oyun Xperia yani Qualcomm adreno 205 için yapılmış.

evet tegra 2 ye inat yapılmış gibiözür dilerim eksik,eksik yazıyorum ama,powervr çalışmayınca qualcommu da denedim tabi,o da olmadı maalesef,yabancı sitelerde de görünen öyle,oyun resmen anti tegra 2 galiba![]()

tegra ya tepki çok bu sıralar,özellikle htc nin yeni telefonu tegra 3 kullanacakmış,qualcomm 4 çekirdek işlemcilerini 2012 ye yetiştiremeyecekmiş.Htc de rakiplerinin gerisinde kalmamak için nvidia ile anlaşmış,bence tegra oyunlar daha da yayılabilir.Ha tegra 2 tegra 3'ün gerisinde mi kalacak,nallarını toplarız ancakevet tegra 2 de çalışmıyor, zaten oyun yüklerken en başta çözünürlüğü sonra tegrası var mı yok mu ona bakmak şart oldu:P

