Fifa 2012 HD Apk+SD Xperia Neo da denenmiştir..

Sponsorlu Bağlantılar

bolshays

Üye
samsung galaxy w 'de de çalışmnadı
 


theenjoyment

theenjoyment

Üye
oyun Xperia uyumlu.yani adreno 205 için yapışmış.genel olarak powervr,tegra larda simgeler bozuk görünüyor.ama başka sorun yok.

Undertaker hocam benim tel,lg optimus 2x yani tegra 2 bildiğin üzere,bu telefonda takım amblemlerinin siyah olması dışında,futbolcuların sahada olmaması gibi bi durumu daha var.Hayaletler maç yapıyor yani :) bu durumda olan başka tegralı var mı atrix, optimus 3d falan.Yoksa hangi linki kullandılar.Ben o kadar indirdim ama,sonuç aynı maalesef.
 
PriZm

PriZm

Üye
Undertaker hocam benim tel,lg optimus 2x yani tegra 2 bildiğin üzere,bu telefonda takım amblemlerinin siyah olması dışında,futbolcuların sahada olmaması gibi bi durumu daha var.Hayaletler maç yapıyor yani :) bu durumda olan başka tegralı var mı atrix, optimus 3d falan.Yoksa hangi linki kullandılar.Ben o kadar indirdim ama,sonuç aynı maalesef.
chainfire 3D ile dene bir istersen? ama root gerekli.
 
theenjoyment

theenjoyment

Üye
chainfire 3D ile dene bir istersen? ama root gerekli.
evet onu dda denemiştim,powervr pluginini seçip denedim yine olmadı,komik bi durum ama sanki oyunu kaldırmıyormuş gibi görünüyor,telefonu kaldırıp atasım geliyor :)
 
PriZm

PriZm

Üye
evet onu dda denemiştim,powervr pluginini seçip denedim yine olmadı,komik bi durum ama sanki oyunu kaldırmıyormuş gibi görünüyor,telefonu kaldırıp atasım geliyor :)
powerVR değilde Qualcomm u denedinmi? sonuçta oyun Xperia yani Qualcomm adreno 205 için yapılmış.
 
theenjoyment

theenjoyment

Üye
powerVR değilde Qualcomm u denedinmi? sonuçta oyun Xperia yani Qualcomm adreno 205 için yapılmış.

özür dilerim eksik,eksik yazıyorum ama,powervr çalışmayınca qualcommu da denedim tabi,o da olmadı maalesef,yabancı sitelerde de görünen öyle,oyun resmen anti tegra 2 galiba :)
 

trapdoor

Üye
arkadaşlar biri bana QVGA apk sini mail olarak atabilirse çok sevinirim.
[email protected]

Site indirmediği gibi aynı IP adresinden iki defa indirme yapamazsınız diyor.
 
PriZm

PriZm

Üye
özür dilerim eksik,eksik yazıyorum ama,powervr çalışmayınca qualcommu da denedim tabi,o da olmadı maalesef,yabancı sitelerde de görünen öyle,oyun resmen anti tegra 2 galiba :)
evet tegra 2 ye inat yapılmış gibi:D
 

err00r

Üye
evet tegra 2 de çalışmıyor, zaten oyun yüklerken en başta çözünürlüğü sonra tegrası var mı yok mu ona bakmak şart oldu:D:P
 
theenjoyment

theenjoyment

Üye
evet tegra 2 de çalışmıyor, zaten oyun yüklerken en başta çözünürlüğü sonra tegrası var mı yok mu ona bakmak şart oldu:D:P
tegra ya tepki çok bu sıralar,özellikle htc nin yeni telefonu tegra 3 kullanacakmış,qualcomm 4 çekirdek işlemcilerini 2012 ye yetiştiremeyecekmiş.Htc de rakiplerinin gerisinde kalmamak için nvidia ile anlaşmış,bence tegra oyunlar daha da yayılabilir.Ha tegra 2 tegra 3'ün gerisinde mi kalacak,nallarını toplarız ancak :)
 

trapdoor

Üye
dostum HVGA silinmiş tekrar upload edebilir misin?!
 
DYNAMIXX

DYNAMIXX

Üye
arkadaşlar ben galaxy s e yüklemiştim ama oyun çok kasıo pes 2012 gibi değil
 
DYNAMIXX

DYNAMIXX

Üye
bu oyunun galaxy s için olanı varmı bu donuo çok kasıo ??
 

35fatih

Üye
540x960 linki kırık
 
uA.illeqaL

uA.illeqaL

Üye
apk dosyaları ölmüş
 
Bin9Yuz3

Bin9Yuz3

Üye
Eline Saqlık Arkadasım Lakin 480x800 Linki Siteden kaldırılmıs. tazelerseniz seviniriz...
 
DYNAMIXX

DYNAMIXX

Üye
ben buldum başka siteden onu yükledim oda aynı donuyor i9000 de sildim tekrar ne kadar efektli olursa olsun ne kadar güzel olursa olsun takılmalar adamı çldırtıyor ve sildim....
 

puma45

Üye
samsung wave 2 de calisirmi
 
musti09500

musti09500

Üye
Galaxy s2 de calisani varmi bunun arkadaslar bi yardimci olsaniz :)
 

kor45

Üye
samsun galaxy tab calisirmi
 


Üst Alt