Fifa 2012 HD Apk+SD Xperia Neo da denenmiştir..

Sponsorlu Bağlantılar

doktorum21

Üye
yaw x10i de çalışıyor ama kasıyor birde yüklediğimde manger veya kariyer moduda yok ben yanlışmı yaptım yükleyen arkadaşlarda careyer modu falan varmı
 


DYNAMIXX

DYNAMIXX

Üye
galaxy s de çalıştı ama 1.6 gb dosya indrdi := ve mükemmel pc den hç bi farkı yok yalnız takım seçerken resmler gzkmuo nden acaba
 
serdar_34_54

serdar_34_54

Üye
sonuc:apk si yüklendi ama data sını yüklerken hafızam yetmedi yani oyun 1.61 gb benim hafızam ise 1.54 gb yani bende vasat:bilmm hafıza kartına yüklenme olsa ii olur samsung sl i9003 :kotu:
 
futbol123

futbol123

Üye
teşekkürler
 
seymen16

seymen16

Üye
ben kurdum ekrana dokunun uyarısından hemen sonra üzgünüz diyip kapanmaya zorluyor nerde hata yapıyorum nasıl kurdun anlatırmısın

Bende de aynı sorun oluştu çözümü nedir bilen varsa söyleyebilir mi?
 
djdeycan

djdeycan

Üye
galaxy s2 çalıştı oyn süper indirme uzun sürüyo hafızada yer açmakta fayda var yalnız batarya ve işlemci ısınıyo plastık kokusu geldi
 

mole70

Üye
sonuc:apk si yüklendi ama data sını yüklerken hafızam yetmedi yani oyun 1.61 gb benim hafızam ise 1.54 gb yani bende vasat:bilmm hafıza kartına yüklenme olsa ii olur samsung sl i9003 :kotu:
forum içerisindeki sehriyar kardeşimizin açtığı konulara bak çözümü çok rahat bulabilirsin ( harici kartı 8GB dahili yaparak rahatlıkla kullanabilirsin )
 
WoraZ

WoraZ

Üye
apk. dosyası silinmiş. tekrar yükleyebilir misiniz?
 

Deleted.

Üye
teşekkürler
 

oguzk582

Üye
Link olu
 
eren2ok

eren2ok

Üye
    Konu Sahibi
link yenilenmiştir
 
PriZm

PriZm

Üye
Teşekkürler...
 
boroborox

boroborox

Üye
galaxy s2 çalıştı oyn süper indirme uzun sürüyo hafızada yer açmakta fayda var yalnız batarya ve işlemci ısınıyo plastık kokusu geldi
arkadaş hangi apkyı indirdin bende indirdi çalışmadı sonra
 

oguzk582

Üye
Acilmadi bende de galaxy s2. siyah ekranda kaliyo
 

doktorum21

Üye
kafayı yiyecem oyun çok ağır futbulcular bir kaplumbağadan bile daha yavaş bunu düzeltmenin yolu yok mu
 
DYNAMIXX

DYNAMIXX

Üye
galaxy sde takılıodu bnde oyun içi camera aarlarıyla oynadım radarı ve karşı takım oyun isimlerini kaptıım şimdi tıkıt tıkır çalıışıo tekrr tşekkurler :) ama takım seçerken resimler yok sadece isimler var
 
Aleksandar

Aleksandar

Üye
Oyun Xperia Play için yani Chainfire3D gerektiriyo ama crackli apk 'bazı' cihazlarda da çalışıyo. Oyuncular koşmadıgı zaman yavaş tabi arkadaşım oyuncuyu kontrol ederken 'Sprint'e basmayı unutma :D Oyun başlarken bende de kapatma hatası verdi ardından interneti kapatıp tekrar actım problem yok şu anda.Belki de şansa olmuştur bilemiyorum. Sonuç olarak Desire HD'de sorunsuz çalıştı, iyi oyunlar...
 
seymen16

seymen16

Üye
Oyun Xperia Play için yani Chainfire3D gerektiriyo ama li apk 'bazı' cihazlarda da çalışıyo. Oyuncular koşmadıgı zaman yavaş tabi arkadaşım oyuncuyu kontrol ederken 'Sprint'e basmayı unutma :D Oyun başlarken bende de kapatma hatası verdi ardından interneti kapatıp tekrar actım problem yok şu anda.Belki de şansa olmuştur bilemiyorum. Sonuç olarak Desire HD'de sorunsuz çalıştı, iyi oyunlar...

Bende senin denediğin gibi interneti kapatıp açtım bu sefer açıldı. :tşk:
 

azzuro

Üye
selam ben xperia arc ta denedim ancak söyle bir problem oldu,sd karta data bölümüne attığım dosya ,telefonla bilgisayar arasındaki bağlantıyı kesince yok oluyor.bunun sebebi nedir acaba?
 
djdeycan

djdeycan

Üye
arkadaş hangi apkyı indirdin bende indirdi çalışmadı sonra

ilk bendede çalışmadı siyah ekran geliyo neti kapat gir oyuna sağ en lata sürekli bas oyun başlıyo zaten diğer herşy net çıkıyo oyun güzel ama galaxy s2 için çıkan versiyonunun gelmesi lazım resimler yok
 


Üst Alt