yeni sürüm geldi 111.30.607

Sponsorlu Bağlantılar

fikret3968

fikret3968

Üye
    Konu Sahibi
yeni sürüm geldi 111.30.607
arkadaşlar n8 için navifirm de bu sürüm gözüküyor belle gelmiş gözümüz aydın

orjinal belle sürüm 111.30.607 buradan indirebilirsiniz

euro 2 yi buradan indirebilirsiniz
 


fikret3968

fikret3968

Üye
    Konu Sahibi
harika olmuş
 

gokaycan

Üye
telefonda görünmüyor.
 
fikret3968

fikret3968

Üye
    Konu Sahibi
telefonda yok navifirm de var yanlız girilmiyor ama buradan dosyaları indire bilirsiniz
 
fikret3968

fikret3968

Üye
    Konu Sahibi
buda bilgi aldığım site
 
fikret3968

fikret3968

Üye
    Konu Sahibi
dosyaları indirdim birazdan atıcam telefona
 
erollcelik

erollcelik

Üye
nasıl bişey anlamadım gitti.
 
atakan25

atakan25

Üye
nokianın sitesinde anna var telefonda görünmemesi normal
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
 
Barış Grc

Barış Grc

Üye
Ya arkadaş saçmalamayın ya. Belle geldi diyip heyecanlandırma bizi bizene naviden kardeşim. Ben bilmem flashlama falan resmi geldi sandım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Quaresma53
okitox

okitox

Üye
geriden geliyosunuz gençler :)
 
  • Beğen
Tepkiler: hakan_710
fikret3968

fikret3968

Üye
    Konu Sahibi
yükledim ama türkçe yok bilginize ing alm falan var
 
qsaw

qsaw

Üye
zaten gelmişdi
 
fikret3968

fikret3968

Üye
    Konu Sahibi
ewet gayet güzel olmuş inşallah bu hafta euro 2 falanda düşer navfirm e
 
fikret3968

fikret3968

Üye
    Konu Sahibi
birde buraya bakın
 
fikret3968

fikret3968

Üye
    Konu Sahibi
euro2 yiyükledim ve türkçe oldu gayet iyi şimdilik
 

tarama

Üye
Türkçe de qt ii prolar yüklenip düzgün çalışıyor mu? Özellikle harita proları, opera gibi sık kullanılarda sorun varmı?
 
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
hard format atmadıgın sürece hiç bi sorun yok. ayrıca bi önceki sayfadaki arkadaş sen flaş atamıyorsun diye belle gelmedi diye bişey mi var :D
 
fikret3968

fikret3968

Üye
    Konu Sahibi
qt problemi yok yükleme yapılıyor
 


Üst Alt