Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
yeni sürüm geldi 111.30.607
Sponsorlu Bağlantılar
fikret3968
Üye
Konu Sahibi
yeni sürüm geldi 111.30.607
arkadaşlar n8 için navifirm de bu sürüm gözüküyor belle gelmiş gözümüz aydın
orjinal belle sürüm 111.30.607 buradan indirebilirsiniz
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
euro 2 yi buradan indirebilirsiniz
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
fikret3968
Üye
Konu Sahibi
harika olmuş
gokaycan
Üye
telefonda görünmüyor.
fikret3968
Üye
Konu Sahibi
telefonda yok navifirm de var yanlız girilmiyor ama buradan dosyaları indire bilirsiniz
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
fikret3968
Üye
Konu Sahibi
buda bilgi aldığım site
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
fikret3968
Üye
Konu Sahibi
dosyaları indirdim birazdan atıcam telefona
erollcelik
Üye
nasıl bişey anlamadım gitti.
atakan25
Üye
nokianın sitesinde anna var telefonda görünmemesi normal
Kurtuluş40
Emekli Yönetici
Barış Grc
Üye
Ya arkadaş saçmalamayın ya. Belle geldi diyip heyecanlandırma bizi bizene naviden kardeşim. Ben bilmem flashlama falan resmi geldi sandım.
okitox
Üye
geriden geliyosunuz gençler
fikret3968
Üye
Konu Sahibi
yükledim ama türkçe yok bilginize ing alm falan var
qsaw
Üye
zaten gelmişdi
fikret3968
Üye
Konu Sahibi
ewet gayet güzel olmuş inşallah bu hafta euro 2 falanda düşer navfirm e
fikret3968
Üye
Konu Sahibi
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
birde buraya bakın
fikret3968
Üye
Konu Sahibi
euro2 yiyükledim ve türkçe oldu gayet iyi şimdilik
tarama
Üye
Türkçe de qt ii prolar yüklenip düzgün çalışıyor mu? Özellikle harita proları, opera gibi sık kullanılarda sorun varmı?
DenizhaNq
Üye
hard format atmadıgın sürece hiç bi sorun yok. ayrıca bi önceki sayfadaki arkadaş sen flaş atamıyorsun diye belle gelmedi diye bişey mi var