Ca-75u Belle'de Tv Bağlantı Problemi (Nokia N8)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
WebStyle

WebStyle

Üye
    Konu Sahibi
Ca-75u Belle'de Tv Bağlantı Problemi (Nokia N8)
Merhabalar,

Şu anda arkadaşın evindeyim bir film bakalım dedik ancak videoları belle de bir türlü oynatamadım. :) Geçtiğimiz günler de bir kaç gün anna kullanmıştım onda gayet sağlıklı çalışıyordu ancak anna kadar hantal bir işletim sistemini görünce tekrar belle ye terfi ettim. Ancak belle de tv bağlantısında video'da sorunlar yaşıyorum. Ca-75u tv out kablosu ile normal tüplü tv ye telefonu bağlıyorum herşey normal müzikleri resimleri gayet sağlıklı çalıştırıyor. Ama gel gelelim hiç bir video'yu oynatmıyor. :) Elinde Ca-75u bağlantı kablosu olupta belle kullanan arkadaşlar rica etsem bi deneyebilir mi? Tek sorun bende mi var yoksa genel mi en azından bunu öğreneyim.. Bu arada kurtulus adlı arkadaşın cwf'si yüklü.

Yardımlarınızdan dolayı şimdiden teşekkür ederim..
 


m542tf

m542tf

Üye
aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum çözümde bulamadım
 
  • Beğen
Tepkiler: WebStyle
WebStyle

WebStyle

Üye
    Konu Sahibi
aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum çözümde bulamadım

Anladım. Vallahi 1 saattir deli oldum :D ya telefonu çarpacaktım ya da kabloyu :D telefonu kapattım açtım soft format attım ama ne yazık ki nafile hiç bir yöntem işe yaramıyor. Bu gerçekten kötü oldu.. Anna'ya da oldum olası ısınamadım geri de dönmek istemiyorum.. Umarım orj belle kısa süre de çıkar da bizde rahat ederiz artık..
 
m542tf

m542tf

Üye
umarım çabuk gelir otg de çalışmıyor zaten
 
n000k

n000k

Üye
Anladım. Vallahi 1 saattir deli oldum :D ya telefonu çarpacaktım ya da kabloyu :D telefonu kapattım açtım soft format attım ama ne yazık ki nafile hiç bir yöntem işe yaramıyor. Bu gerçekten kötü oldu.. Anna'ya da oldum olası ısınamadım geri de dönmek istemiyorum.. Umarım orj belle kısa süre de çıkar da bizde rahat ederiz artık..
forumda bi yerde yazmışlardı. tvde videoları yada filmleri izlemek için. teli güç moduna alın diye. bi deneyin derim.. bu soruna sahip kişidede belle yüklüydü :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: WebStyle
TheMadness

TheMadness

Üye
forumda bi yerde yazmışlardı. tvde videoları yada filmleri izlemek için. teli güç moduna alın diye. bi deneyin derim.. bu soruna sahip kişidede belle yüklüydü :oke:
O kişi benim :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: WebStyle ve n000k
meletim

meletim

Üye
aynısını bende hdmı bağlantısıyla yaşamıştım ama güç tasarruf moduna aldığım zaman videoları izleyebiliyordum bidene istersen sende ..
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Güç tasarrufuna alıp dene. Bizde HDMI'da oluyordu o sorun.
 
  • Beğen
Tepkiler: WebStyle
n000k

n000k

Üye
Uruloki

Uruloki

Üye
olayın nedeni ise video aktarım kalitesinin artılırması ondan kaynaklı yani ya daha iyi bir kablo bulacaksın(altın uç ile açan var) ve ya enerji tasarrufunda işini görüceksin
 
  • Beğen
Tepkiler: WebStyle
n000k

n000k

Üye
olayın nedeni ise video aktarım kalitesinin artılırması ondan kaynaklı yani ya daha iyi bir kablo bulacaksın(altın uç ile açan var) ve ya enerji tasarrufunda işini görüceksin
belkide.. anna da böyle bi sorunla karşılaşmamış arkadaşlar.. bence bizim elimizdeki belle nin daha beta olmasından kaynaklı olabilir.. asıl belleyi piyasaya sürdüklerinde böyle bi sorunlar karşılaşmayız umarım..
 
  • Beğen
Tepkiler: WebStyle
SilentOne

SilentOne

Üye
umarım olmazda beta annada olan durumların hepsi orjinal annadada olmuştu sonradan düzeltildi ama gelecek belledede aynı sorunlar olucak tabi erken çıkarsa diyerek tahmin ediyorum
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Bellede hiç bir sorun yok beta halinde :oke:
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Her neyse :D
 
WebStyle

WebStyle

Üye
    Konu Sahibi
Evet arkadaşlar yardımcı olan herkese teşekkürler. Teli güç tasarruf moduna alınca sorun düzeldi. Nedense hiç aklıma gelmedi bu :) tekrardan teşekkürler..
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Evet arkadaşlar yardımcı olan herkese teşekkürler. Teli güç tasarruf moduna alınca sorun düzeldi. Nedense hiç aklıma gelmedi bu :) tekrardan teşekkürler..

Ben de rastgele bulmuştum.
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k ve WebStyle
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt