Son Tuğra V1.1 OFW Edition | 5800, C5-03, 5235 | Mükemmel HIZ + Stabillik | 25 Eylül 2012

Sponsorlu Bağlantılar

pitbull16

pitbull16

Üye
Sayın modder arkadaşlar pitbull16,anılbaran ikinizin cfwsindede aynı hatayı alıyorum SERTİFİKA HATASI ve DAHİLİ BİLEŞEN HATASI.ARKADAŞLAR ŞİMDİ bu işten siz iyi anlıyorsunuz ama dediklerinizi harfiyen uygulayarak ben bu işlemleri yaptım yinede hata alıyorum.Lütfen biriniz TeamViewer ile bilgisayarıma bağlanarak birde siz deneyebilirmisinz şu CFW yükleme işlemini _?

kardeşim bi kaç saat sonra yapmaya çalışırım teamwiewer ile ama win7 mi kullanıyon bide cfwmi yükleyememiştin?

sorun Nokia C6 İçin Düşük RAM Sorunlarınının Çözümü sanırım ya bunla 1 mod daha attım ses yok denicem bakalım
 


anılbaran

anılbaran

Üye
Sayın modder arkadaşlar pitbull16,anılbaran ikinizin cfwsindede aynı hatayı alıyorum SERTİFİKA HATASI ve DAHİLİ BİLEŞEN HATASI.ARKADAŞLAR ŞİMDİ bu işten siz iyi anlıyorsunuz ama dediklerinizi harfiyen uygulayarak ben bu işlemleri yaptım yinede hata alıyorum.Lütfen biriniz TeamViewer ile bilgisayarıma bağlanarak birde siz deneyebilirmisinz şu CFW yükleme işlemini _?

1.pips güncelleştirme hatası veriyor. Yani cfw içinde zaten pips bileşeni mevcut .senin ne işine yarayacaktı ki pips ? 2.sanırsam ndrive sorunu çözücem 5dk bekle bi :oke:

----------Eklendi @ 19:58:48 ---------- Yazıldı @ 19:52:11 ----------

şuan hangi cfw yüklü telefonunda ?
 
Maynard

Maynard

Üye
rambonun 5230 cfw sinde müzikçalarda oluşturduğum playlistleri silemiyorum. Menüye dönüyor. Düzeltme şansımız var mı?
 
DarKKnighTR

DarKKnighTR

Üye


kardeşim bi kaç saat sonra yapmaya çalışırım teamwiewer ile ama win7 mi kullanıyon bide cfwmi yükleyememiştin?


sorun Nokia C6 İçin Düşük RAM Sorunlarınının Çözümü sanırım ya bunla 1 mod daha attım ses yok denicem bakalım
Sistemim Windows 7 CFW yükledim ama bütün sorunlar bende hafıza kartınada format attım herşeyi denedim sonuç yine sertifika hatası şimdi bana bunu çözebilirmisin ? TeamViewer ile ?
1.pips güncelleştirme hatası veriyor. Yani cfw içinde zaten pips bileşeni mevcut .senin ne işine yarayacaktı ki pips ? 2.sanırsam ndrive sorunu çözücem 5dk bekle bi :oke:şuan hangi cfw yüklü telefonunda ?
Şuan senin cfwyi denedim.Sendede aynı hata var.Hep sertifika hatası alıyorum.Bu hata tek bende mi var yoksa v60ın kaçınılmaz bir hatasımıdır ? önceden sunrise yüklüyken her sertifikasız uygulamayı yüklüyordum ama ondan sonraki cfwlerin hiç birinde bu bana nasip olmadı.

Rica Ediyorum Derdime Çare Bulabilecek Biri Arıyorum.
 
anılbaran

anılbaran

Üye
Sistemim Windows 7 CFW yükledim ama bütün sorunlar bende hafıza kartınada format attım herşeyi denedim sonuç yine sertifika hatası şimdi bana bunu çözebilirmisin ? TeamViewer ile ?

Şuan senin cfwyi denedim.Sendede aynı hata var.Hep sertifika hatası alıyorum.Bu hata tek bende mi var yoksa v60ın kaçınılmaz bir hatasımıdır ? önceden sunrise yüklüyken her sertifikasız uygulamayı yüklüyordum ama ondan sonraki cfwlerin hiç birinde bu bana nasip olmadı.

Rica Ediyorum Derdime Çare Bulabilecek Biri Arıyorum.

ndrıve sorunu çözdüm ve denedım çalışıyor http://www.multiupload.com/XODCYZQN0M
 
pitbull16

pitbull16

Üye
Sistemim Windows 7 CFW yükledim ama bütün sorunlar bende hafıza kartınada format attım herşeyi denedim sonuç yine sertifika hatası şimdi bana bunu çözebilirmisin ? TeamViewer ile ?

Şuan senin cfwyi denedim.Sendede aynı hata var.Hep sertifika hatası alıyorum.Bu hata tek bende mi var yoksa v60ın kaçınılmaz bir hatasımıdır ? önceden sunrise yüklüyken her sertifikasız uygulamayı yüklüyordum ama ondan sonraki cfwlerin hiç birinde bu bana nasip olmadı.

Rica Ediyorum Derdime Çare Bulabilecek Biri Arıyorum.

team wiewrle olmaz ben yeni cfw yaptım sen bana bi sertifikasız yazılım linki versene ben bi deneyim yüklencek mi 1 2 saatede çıkarcam cfwmi inş
 
anılbaran

anılbaran

Üye
Modder arkadaşların azimli çalışmaları çok güzel. Üyelerin tüm sorunlarıyla eksiksiz ilgileniyorlar. En başta anılbaran ı bazı kendini bilmezler suçladılar ama sonuçta yine en iyi CFW lerden biri anılbaranın CFW siydi. pitbull16'yı söylemeye gerek yok :oke: . Çalışmaya devam aynı hızda arkadaşlar.

sagolasın abi :oke:
 
DarKKnighTR

DarKKnighTR

Üye


team wiewrle olmaz ben yeni cfw yaptım sen bana bi sertifikasız yazılım linki versene ben bi deneyim yüklencek mi 1 2 saatede çıkarcam cfwmi inş



Burada zip dosyasının içinde NDrive var işte dosya budur .
 
pitbull16

pitbull16

Üye
yeni fwmde videodaki ses çıkmama sorunu düzeltilmiştir.

----------Eklendi @ 20:10:47 ---------- Yazıldı @ 20:10:03 ----------



Burada zip dosyasının içinde NDrive var işte dosya budur .

tmm bi dk denicem
 
DarKKnighTR

DarKKnighTR

Üye
ndrıve sorunu çözdüm ve denedım çalışıyor

anılbaran kardeşim saol teşekkürlerde bunu bütün dosyalarda nasıl uygulayabiliriz ben her uygulamayı yüklemek istiyorum hiç sormasın sertifika hatası diye .
 
anılbaran

anılbaran

Üye
emre354 benim sana gönderdigim n drive ı denein mi
 
DarKKnighTR

DarKKnighTR

Üye
emre354 benim sana gönderdigim n drive ı denein mi

Evet denedim oldu sertifika hatası olmadan yüklendi ama bunu birtek ndrivede oluyor diğer sertifikasız uygulamalarda yine hata alıyorum.
 
anılbaran

anılbaran

Üye
Evet denedim oldu sertifika hatası olmadan yüklendi ama bunu birtek ndrivede oluyor diğer sertifikasız uygulamalarda yine hata alıyorum.

almaman lazım :hmmm baska hangileri var link atarmısın aldıklarını
 
pitbull16

pitbull16

Üye
bendede aynı hata verdi şimdi anılın kini denicem
 
pitbull16

pitbull16

Üye
yüklendi zaten :D

----------Eklendi @ 20:22:51 ---------- Yazıldı @ 20:21:02 ----------

ben yni fw hazır sayılır :D 1 saate upload eder furkana veririm
 
DarKKnighTR

DarKKnighTR

Üye
almaman lazım :hmmm baska hangileri var link atarmısın aldıklarını



İşte bunun içindeki 1 dosya ama bazı uygulamaları sertifikasız yükledimde bazıları hatalı işte.Bunun nedeni ne olabilir acaba.Birde flash attığımda Jafda CMT oturum sonlaniyor...CMT Sifirlandi...
Tamamlaniyor...
MCUSW: ()
APESW: ()
VersionSW: ()
Ürünkodu:
Test modu ayarlari...
HATA! ISLEM IPTAL!
TAMAM
Hatası alıyorum ?

yüklendi zaten :D


ben yni fw hazır sayılır :D 1 saate upload eder furkana veririm

İnşallah senin FWde böyle hatalar almam.
 
anılbaran

anılbaran

Üye
emre354 başka uygulmalar varsa gönder bana halletmeye çalışıcam :oke:
 
anılbaran

anılbaran

Üye
ben yorulmam rahat ol :oke:
 


Üst Alt