İz[Mir]Kan
Üye
teşekkürler ferdi kardeşim görüşlerini dikkate alacağım
bu arada rehber kısayoluna ev ekranında şu simge eklenecek
Tema olarak bu olabilir mesela çünkü koyduğun temalar gerçekten kötü

----------Eklendi @ 21:44:37 ---------- Yazıldı @ 21:43:08 ----------
Gizli menüler deaktif olsun mümkünse

. ana menü de yazılar yerine simgeler olması güzel olur. tuş kilidi sürüklemeli değilde basınca açılsa daha kullanışlı olur.aktif not olayı gayet süper olmuş kullanışlı.. i-sms programı msjlara entegre edilebilse daha güzel olur.

