Simple Belle v1.2 Önizlemeli Tnıtım Konusu

Sponsorlu Bağlantılar

İz[Mir]Kan

İz[Mir]Kan

Üye
teşekkürler ferdi kardeşim görüşlerini dikkate alacağım :good:

bu arada rehber kısayoluna ev ekranında şu simge eklenecek


Tema olarak bu olabilir mesela çünkü koyduğun temalar gerçekten kötü :(

----------Eklendi @ 21:44:37 ---------- Yazıldı @ 21:43:08 ----------

Gizli menüler deaktif olsun mümkünse
 


Symbian Modder

Üye
    Konu Sahibi
diğerini dün yükledim kullanmaya başladım 5800 sevmeye başladım hack yapınca:D. ana menü de yazılar yerine simgeler olması güzel olur. tuş kilidi sürüklemeli değilde basınca açılsa daha kullanışlı olur.aktif not olayı gayet süper olmuş kullanışlı.. i-sms programı msjlara entegre edilebilse daha güzel olur.

----------Eklendi @ 11:24:55 ---------- Yazıldı @ 11:23:02 ----------

nokia mağazanın son sürümü gömülü olsun


evet siger sayfadaki tema : ) ukr derken sanırım ukraina teması ondan light guzel bir tema
birde bişi soracaktım bu flash player desteğine çözüm bulunabiliyorsa güzel olur

senin 1.1 de kamerada dokunmatik çalışmıyor ayrıca müzik de silemiyorum onları düzeltirmisin ?
zz

önceden 5800 ile ovi süitdem internete giriyordum orjinalde. Onu ayarlayabilirsen çok sevinirim

ben ram blow pro istiyorum sade bi verssiyonunuda yayınlayabilirmisiniz yayınlandıktan sonra ?uygulamalarda mesela nomadcryin cfw yüklü bende ram blow trial türkçe entegre etmiş uyuz oldum forumda ramblow pro 1.31 ovi store edition türkçesi var onu entegre edebilirmisiniz saygılar
kolay gelsin
hep takipdeyim bu arada :)

görüşleri dikkate alacağım.yorumlar için teşekkürler.bikaç oynamayla bu temayı kullanabilirim.
 
Silinen Üye 726286

Silinen Üye 726286

Kapalı Hesap
11. Madde de ki kalsın değil kalksın olacaktı.
Birde video merkezinde en son izlenen olmasın. Bana saçma geliyor.
 
bob_marley_232

bob_marley_232

Üye
sbelle navibarda simgeler ortalı olmalı kenara dayanmamalı
 

Symbian Modder

Üye
    Konu Sahibi
sbelle navibarda simgeler ortalı olmalı kenara dayanmamalı

navibarla center text çok kötü duruyor :D gerekli dosyayı veririm siz atarsınız olmazsa :good:

----------Eklendi @ 00:49:01 ---------- Yazıldı @ 00:48:27 ----------

11. Madde de ki kalsın değil kalksın olacaktı.
Birde video merkezinde en son izlenen olmasın. Bana saçma geliyor.

video menüsünü düzenlemeyeceğim.müzikmenüye yeni uygulamalar eklenecek.
 

to_the_net

Üye
"Simple Belle v1.1 Stylish" Kullanıcısıyım senden ricam beni başka Fw'lere bahçup ettirme.
Bu sefer öyle bir şey yap ki beni bile şaşırt. Çıkardığın Fw 'nin çeşitliliği olsun.
Senden rica ediyorum şu anna tarzı tema ve ikonlar felan kullanma ben sade "default" olarak kullanmak istiyorum. Nedir bu yav anna çılgınlığı almış başını gidiyor. Piyasada çok kaliteli menüyü baştan aşağı anna iconu yapan bir sürü güzel ve kaliteli tema var yani illa şu fw'ye gömeceksiniz. Böyle anna iconlar telefonu çok kasıyor.
Senden biraz fazla olacak ama bazı ricalarım var.
1-Simple Belle v1.1 Stylish 'de ana ekranda o menü simgeleri olmasın. Çünkü telefonun fontunu değiştirdiğimde acayip simgeler çıkıyor. Yada öyle birşey yap ki font değiştiğinde onlar bozulmasın.
2-Anna iconlar olmasın ve o seçenekler menüsü felan tam kenarlarda değilde N8 'deki gibi ortada(ortalama) olsun.
3-Simple Belle v1.1 Stylish dokunmatiği fazla hassas değil mesajlarda çok hantal.
4-Simple Belle v1.1 Stylish de T9 çalışmıyor. Öyle süper birşey istemiyorum ortalama bir T9 olsun.
5-Simple Belle v1.1 Stylish Açılışı ve kapanışı çok hızlı ama açılış ve kapanış için ayrı resim veya melodiler olsa süper olurdu.
6-Yeni fw'de o fw'ye özelmiş gibi bir tema olsun sade ve çok hoş birşey olsun.
7-2'ci ekranda saat olsun. Sade boş gözel görünmüyor. Eğer ikinci ekran boş olacaksa hiç ekleme daha iyi.
8-Müzik çalar müzikleri "sound" resimler ise görüntüleri "images" klasöründen okusun.
9-4x4 Menü mutlaka olsun.
10- Tuş kilidi hem kaydırarak açılsın hemde C5 gibi dokununca açılsın iki mod olsun yani isteyen istediğini kursun.
11-Bildirimler mutlaka olsun senin bir fw'de yoktu.
12 Şu "DrawingFile Browser
Quick Office
Adobe Reader
Welcome
MyNokia
Hakkında
Ses Komutları
Mesaj Okuyucu
Etkin Notlar
Ovi Mağaza (web browserdan veya yzlm güncellemelerinden kurabilirsiniz)
Ovi Müzik
Ovi Senkronizasyon
Ovi Rehber
Chat
Yardım
v.b.... tüm ıvır zıvırları kaldır.
İyi çalışmalar.
 

asc3

Üye
online radio muzik menusunde olmalı
 
hamdi mert

hamdi mert

Üye
ovi store nin son sürümü ve mapsın son sürümünü göm...
 
Silinen Üye 726286

Silinen Üye 726286

Kapalı Hesap
Bu arada söylemeyi unuttum yazı tipi samsung ya da android gibi olabilir mi? Her ikisinide kullanma imkanı sağlayabilir misin? Birde saçma olacak ama temalarda en guzel takım temaları olabilir mi? :) Kolay gelsin...
 

sarigöz

Üye
iki gün oldu Simple Belle v1.1'i yükleyeli çok hoş ve hızlı olmuş teşekkür ederim. bana göre herşey çok güzel tema hoşuma gitmedi sadece ama başka tema yükleyerek hallettim. yapılabilirmi bilmiyorum ama arkadaşımda n8 var onun telefonunda gördüm 2. ev ekranınıda istediği gibi düzenleyebiliyor. eger bu yapılabilirse devrim olur çalışmalarınızda başarılar dilerim.
 

Symbian Modder

Üye
    Konu Sahibi
iki gün oldu Simple Belle v1.1'i yükleyeli çok hoş ve hızlı olmuş teşekkür ederim. bana göre herşey çok güzel tema hoşuma gitmedi sadece ama başka tema yükleyerek hallettim. yapılabilirmi bilmiyorum ama arkadaşımda n8 var onun telefonunda gördüm 2. ev ekranınıda istediği gibi düzenleyebiliyor. eger bu yapılabilirse devrim olur çalışmalarınızda başarılar dilerim.

Bu arada söylemeyi unuttum yazı tipi samsung ya da android gibi olabilir mi? Her ikisinide kullanma imkanı sağlayabilir misin? Birde saçma olacak ama temalarda en guzel takım temaları olabilir mi? :) Kolay gelsin...

ovi store nin son sürümü ve mapsın son sürümünü göm...

online radio muzik menusunde olmalı

"Simple Belle v1.1 Stylish" Kullanıcısıyım senden ricam beni başka Fw'lere bahçup ettirme.
Bu sefer öyle bir şey yap ki beni bile şaşırt. Çıkardığın Fw 'nin çeşitliliği olsun.
Senden rica ediyorum şu anna tarzı tema ve ikonlar felan kullanma ben sade "default" olarak kullanmak istiyorum. Nedir bu yav anna çılgınlığı almış başını gidiyor. Piyasada çok kaliteli menüyü baştan aşağı anna iconu yapan bir sürü güzel ve kaliteli tema var yani illa şu fw'ye gömeceksiniz. Böyle anna iconlar telefonu çok kasıyor.
Senden biraz fazla olacak ama bazı ricalarım var.
1-Simple Belle v1.1 Stylish 'de ana ekranda o menü simgeleri olmasın. Çünkü telefonun fontunu değiştirdiğimde acayip simgeler çıkıyor. Yada öyle birşey yap ki font değiştiğinde onlar bozulmasın.
2-Anna iconlar olmasın ve o seçenekler menüsü felan tam kenarlarda değilde N8 'deki gibi ortada(ortalama) olsun.
3-Simple Belle v1.1 Stylish dokunmatiği fazla hassas değil mesajlarda çok hantal.
4-Simple Belle v1.1 Stylish de T9 çalışmıyor. Öyle süper birşey istemiyorum ortalama bir T9 olsun.
5-Simple Belle v1.1 Stylish Açılışı ve kapanışı çok hızlı ama açılış ve kapanış için ayrı resim veya melodiler olsa süper olurdu.
6-Yeni fw'de o fw'ye özelmiş gibi bir tema olsun sade ve çok hoş birşey olsun.
7-2'ci ekranda saat olsun. Sade boş gözel görünmüyor. Eğer ikinci ekran boş olacaksa hiç ekleme daha iyi.
8-Müzik çalar müzikleri "sound" resimler ise görüntüleri "images" klasöründen okusun.
9-4x4 Menü mutlaka olsun.
10- Tuş kilidi hem kaydırarak açılsın hemde C5 gibi dokununca açılsın iki mod olsun yani isteyen istediğini kursun.
11-Bildirimler mutlaka olsun senin bir fw'de yoktu.
12 Şu "DrawingFile Browser
Quick Office
Adobe Reader
Welcome
MyNokia
Hakkında
Ses Komutları
Mesaj Okuyucu
Etkin Notlar
Ovi Mağaza (web browserdan veya yzlm güncellemelerinden kurabilirsiniz)
Ovi Müzik
Ovi Senkronizasyon
Ovi Rehber
Chat
Yardım
v.b.... tüm ıvır zıvırları kaldır.
İyi çalışmalar.

görüşlerinizi dikkate alacağım.bu arada o tema elimde yok malesef.
 
Silinen Üye 726286

Silinen Üye 726286

Kapalı Hesap
Kaç haftası kaldı? Sabırsızlıkla bekliyoruz.
 

Symbian Modder

Üye
    Konu Sahibi
1.5 hafta falan var.
 

erkin2503

Üye
telefonun ram değerinde artış olması iyi olur çünkü benim telde haritaları açıyorum navigasyon sırasında hafıza dolu uyarısı alıyorum. ram blow kullanıyorum ona rağmen.

istediğim birşeyde müzik çalara çıkış düğmesi koysak.
 
jehrooo

jehrooo

Üye
simple bella 1'i kurmak istedim telefona ama cmd17 block hatası aldım sizce neden ola bilir yardımcı olursanız sevinirim çünkü yaptığınız cwf çok hoş ve kullanışlı gözüküyor kaçırmak istemiyorum :) lütfen yardım. Şimdiden Teşekkürler. Diğer konuya yazdım cevap alamadım lütfen yardım
 
AHMED...

AHMED...

Üye
usta şu operadan atma sorununu düzeltte ne yaparsan yap kabul :-)
 
omer_01_01

omer_01_01

Üye
rehberde müzik çalarda ki aşağı yukarı kayma hareketi hiç durmayacak şekilde ayarlansa iyi olur,
artık 5800 da da hava durumu veya büyük saat istiyoruz bu gerçekleşirse daha iyi olur,
tuş aç kısmı tamamen değişse çok kral olur tuş aç kısmında bekleme süreri artması sürükle aç kısmı geliştirilse falan..,
menü kısmı iphone gibi yana gitse stabil şekilde tabi programla falan oluyor onlar gibi saçma değil,
dokunmatik max seviyede olsun,
efekt hızı max olsun,
ev ekranı görülmemiş güzel stabil bir şey olursa çok daha iyi olur sıkıldık s60 dan :)

bunların çoğu imkansız gelebilir ama madem sorulmuş yazalım :):):):):)
 
jehrooo

jehrooo

Üye
Simple v1.2 İptal Edildi.CFW Yayınlamayacağım.Sebebi bellidir.ayrıca cfw modlama işlerini bırakıyorum.bundan sonra yeni bi cfw gelmeyecek.

Ya kardeş çok afedersin affına sığınıyorum neden iptal etmeyi düşündün acaba ? Bu kadar tecrübeyi ve yeteneği görmemezlikten gelip vazgeçememelisin bence.
 
AHMED...

AHMED...

Üye
emeğe çok fazla saygı yok bizim ülkede arkadaş yayinlamazsada davasında haklı
 

KingOfOlympus

Üye
somuru:
 


Üst Alt