iğrenç mi ?Vallaha hiç öpüşmedigim için bilmiyorum öyle iğrenç şeyler yapmam
iğrenç mi ?
ya hocam öpüşürken onun salyasi senin salyan birbirine karışacak ağzınıza gelecek yok birbirlerinin dilleri değecek yok ağzına girecek iiiy o iğrenç değil de ne

Ben onun sumugunu yerim ya salyayi falan gectim senin bu mantik yapisiyla neslin zor yurur bence![]()
Vallaha hiç öpüşmedigim için bilmiyorum öyle iğrenç şeyler yapmam
hocam o fransız öpücüğü, naptın ya, dudak dudağa diyoz
ya hocam öpüşürken onun salyasi senin salyan birbirine karışacak ağzınıza gelecek yok birbirlerinin dilleri değecek yok ağzına girecek iiiy o iğrenç değil de ne
hiç mi öpüşmücen?Vallaha hiç öpüşmedigim için bilmiyorum öyle iğrenç şeyler yapmam
ya hocam öpüşürken onun salyasi senin salyan birbirine karışacak ağzınıza gelecek yok birbirlerinin dilleri değecek yok ağzına girecek iiiy o iğrenç değil de ne
Vallaha beyler iki kız hariç diğerleri ile yıldızım hiç barışmadı öyle birşey olacağını hiç sanmıyorum bi kere midem kaldırmaz tam öpüşürken ağzına kusarım
yanaktan belki ama dudaktan aslahocam o fransız öpücüğü, naptın ya, dudak dudağa diyoz
----------Eklendi @ 12:40:42 ---------- Yazıldı @ 12:39:56 ----------
hiç mi öpüşmücen?
ne konuşcaz

ne konuşcaz![]()
Düz mantık 
Ben onun sumugunu yerim ya salyayi falan gectim (...)

Ben onun sumugunu yerim ya salyayi falan gectim senin bu mantik yapisiyla neslin zor yurur bence![]()

