Bi çok arkadaşıma yardımcı olmak için konuyu güncelledim
1 haftadan beri bütün forumları gezdim hepsinden birer parça okudum firmware'lerle ilgili size bu konuda bi kaç bilgi verecegim özellikle yok bu telefon şöyle yok bu telefon böyle diye telefonu kötüleyenler için...!!!
Öncelikle ben 11 aydır s8003 kullanıyorum telefonu spot olarak aldım ve ilk geldiginde telefonda ufak bi sorundan dolayı fimware attım 2 hafta içinde 5 - 6 tane firmware denedim hiç birinden tam istedigim gibi bi randıman alamadım çünkü ya easy java yoktu yada türkce karakter destegi yada navigasyon işareti kodlama ile çıkıyodu falan neyse konuya geçelim
2 . ayın sonunda S800MCEJJ3 ü yükledim (o ara en son çıkan bu firmware idi) telefona yükledim dokunmatik özellikler falan bayagı degişti bunları altta sırasıyla söyleyecegim
1. easy java yani bilgisayara baglama falanla ugraşmaya gerek yok hafıza kartına at kur
2. youtubede video izlenebiliyor internet tarayıcı güzel ziddijjat .jar ilede girip video seyredebiliyorum
3. uygulamalara gelince opera mini ilede güzel sonuç alıyorum tarayıcı çok iyi.. ebuddy sayesindede zaten msn facebook ta anlık ileti yollayabiliyorum...
4. bazı kişiler bu telefonun dokunmatigini eleştiriyo yanılıyosunuz bu telefon parmak dokunmatigi deil tırnak dokunmatigidir ve S800MCEJJ3 firmwareyi kullanıyosanız dokunmatigi mükemmel diyebilirim (diyorum çünkü 9 aydan beri dokunmatik konusunda kafama takılan olmadı)
5. Ayarlar konusunda kafasına takılan varsa şunu söyleyeyim ben avea kullanıyorum ve bütün ayarlarımı eksiksiz yaptım üstelik e posta larda dahil...
6. Sensor sorunu diyen arkadaşlar bakın tamam alışmayan insan sensorde zorlanır zaten mükemmel bi sensör ü beklemeyin diyorum ama sensorde kötü deil sadece çok hasas ondan kaynaklanıyor telefondan deil yani sizden!!!
7. türkce karakter destegi.!!! arkadaşlar S800MCEJJ3 de türkce dil destegi var (t9 türkcede var) hızlı yazımda sorunsuz türkce kelime oluşturarak yazılabilir sadece tükce karakterleri kullandıgınız zaman karakter adeti 60 adüşüyor (e canım sende ingilizce karakterle yaz cümle türkce anlar yani sadece (sıkıldım) yazma yeter
8. bide bi kaç kişi salla degiştir özelligini bulamamış onuda söleyeyim 3d küpü açmak için bastıgınız tuşa basılı tutun küp sala deiştir olarak 2 menü sunuyor kullanırsınız
9. bi tek eksisi var kamerası diger firmwarede daha ii gibiydi (e kardeşim oda biraz düşük olsun gülün bile dikeni var üstelik sende prefosyonel bi fotografcımısın napıcan o kalitede fotoyu
10. Bana kardeş iyi hoşda uygulama yok telefon için diyenlere söylüyorum var hemde orjinal jar uzantılı bi media playeri var (bunu biliyomuydunuz hemde s8003 için özel ) ve daha fazlasıda var linki veriyorum
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
burda bi çok s8003 için uygulama var kimse yok demesin...
Sonuç : kısmen anlattım arkadaşlar bunlar kulaktan dolma bilgiler deildir hepsini denedim kullanıyorum ve s8003 telefon çok güzelve kullanmaya deger....
Bana bu telefonu eleştirenler size diyorum hangi telefonda 4 4 lük sonuç aldınızda telefonu begenmiyosunuz