ben mobilim şimdi onunlamı uğraşayımalbay olmak için uğraşıyorum zaten![]()
![]()

neresi komik general

[color="ındigo"][sıze="3"]ben mobilim şimdi onunlamı uğraşayımalbay olmak için uğraşıyorum zaten![]()
[/sıze]
Senin ruhun genç 50 çıksan neolur ki.30yaşlanmısım

Senin ruhun genç 50 çıksan neolur ki.![]()
şimardımbakseninki kaç çıktı pelin30yaşlanmısım
